poniedziałek, 19 czerwca 2017

DUMNA KOBIETA - POTRZEBNA OD ZARAZ!

Witam wszystkich w ostatnim tygodniu szkoły. :D
Ten wpis kieruje w szczególności do kobiet, ale jeśli jest jakiś mężczyzna, który zechce to przeczytać, to serdecznie zapraszam. :)

Czy jesteś szczęśliwa? Akceptujesz siebie? Zwracasz uwagę na swoje zalety? Jesteś dumna z tego, że jesteś kobietą?
Zatrzymaj się na chwilę i odpowiedz sama przed sobą na powyższe pytania. Są banalne, prawda? A jednak czy umiesz na nie odpowiedzieć? Przychodzi Ci to z łatwością, czy jednak odbywasz rozmowę w swoim wnętrzu?
Każdego z nas dopadają w życiu wątpliwości, jest to nieuniknione, podobnie jak zmiany. Wątpimy w ludzi, poglądy, zainteresowania, itd. Ale pamiętajmy, aby NIGDY nie zwątpić w siebie. Bo jeśli my w siebie zwątpimy, to kto w nas uwierzy?
My sami powinniśmy być swoją siłą, podporą, odnaleźć w sobie moc, zaakceptować siebie w 100%, wiem, że to co teraz pisze wydaje się strasznie oklepane i banalne, ale właśnie te banalne rzeczy, jeśli zaczniemy je robić staną się potęgą i zmienią Nasze życie na szczęśliwsze.



Uwierz w to, że jesteś piękna, to że nie wyglądasz jak kobiety pokazywane w kolorowych czasopismach, czy telewizji, nie znaczy, że nie jesteś cudowna!
Pokochaj siebie i zaakceptuj, a zobaczysz jak się zmieni Twój świat. Wiem, że to (powtórzę się po raz kolejny) jest bardzo banalne, ale jeśli się tego podejmiesz, to sama się o tym przekonasz. Przestań myśleć tylko o swoich wadach i zatracać się w tym, kompletnie zapominając o zaletach! Spróbuj zmienić myślenie, a zobaczysz, co jesteś w stanie osiągnąć, dzięki swojej sile ukrytej we wnętrzu.
Bądź dumna z tego jaka jesteś! Usiądź na moment i spójrz na siebie łagodniejszym, kochającym wzrokiem, ujrzyj swoje zalety, uwierz w siebie i pokochaj.
Nie zgadzaj się na wszystko, co niesie Ci los, weź sprawy w swoje ręce, Jesteś wyjątkowa i nie pozwól nikomu, żeby Cię niszczył, żeby wywoływał u Ciebie spadek własnej wartości. Bo to nie ma sensu, po co Ci taka osoba w życiu, która Cię niszczy?



Nie szukaj miłości na siłę, bo żaden facet, żadna osoba nie da Ci miłości, dopóki sama jej sobie nie dasz. Ty też nie będziesz potrafiła dzielić się miłością z innymi, dopóki sama nie podzielisz się nią ze sobą.

Proces pokochania i zaakceptowania siebie nie jest łatwy, ani nie jest krótki. Potrzeba cierpliwości, siły, nie poddawania się, spojrzenia na siebie z innej perspektywy, ale uwierz mi, naprawdę warto! ♥



Żyj, po prostu żyj, ciesz się z każdego dnia, z tego, że jesteś, spróbuj cieszyć się z najprostszych rzeczy, początki będą trudne, ale wszystko zależy od Ciebie. Przyjrzyj się sobie i zobacz jaka jesteś piękna, wyjątkowa, silna. Pokochaj się na tyle, aby jak wstaniesz rano, spojrzysz w lusterko, będziesz potrafiła powiedzieć sobie: "Jest silną, piękną i wyjątkową kobietą. Jestem dumna z tego jaka jestem. Uwielbiam siebie, jestem swoją najlepszą przyjaciółką."

Rób to co kochasz i co sprawia Ci radość, nie stój w miejscu, nie mówię tu, że nie możesz się zmieniać i udoskonalać siebie, ale rób to wtedy, jak zaakceptujesz siebie w całości i będziesz się zmieniać z miłości do siebie, a nie z nienawiści.



Mam dla Was także kody rabatowe ze strony Rabble do sklepu Nike - KLIK. :D

A jak Wy postrzegacie siebie? ♥

19 komentarzy:

  1. Poruszyłam ten sam temat na swoim blogu, tylko nieco krócej ;) ciekawy sposób i interpretacji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post Kochana:) pięknie piszesz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądry post, ja uważam, że nigdy nie powinnyśmy się zmieniać dla nikogo, ale tylko i wyłącznie dla siebie.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię swój wygląd i nic bym nie zmieniła, mimo że jakieś kompleksy czasem przychodzą, to równie szybko znikają. Z resztą każdy jest piękny na swój sposób, szkoda tylko, że nie każdy to dostrzega, tylko od razu dodaje do listy wad. Ten obrazek z bezlitosnej.pl doskonale ukazuje to, że jakkolwiek byśmy nie wyglądali czy się zachowywali - komuś i tak to się nie spodoba, dlatego najważniejszą opinią o sobie jest własna!
    Nowy post

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! poruszyłaś temat dość trudny... dylemat, z którym trzeba mierzyć się każdego dnia. Ciężko uwierzyć w siebie, gdy otoczenie pokazuje tylko jeden ideał piękna. Jednak trzeba codziennie pokonywać swoje słabości i zamiast powtarzać sobie"jestem beznadziejna", mówić "jestem wspaniała", do momentu, aż w to rzeczywiście uwierzymy :)
    Super, że znów jesteś ♥♥♥
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Jestem jak najbardziej za!
    Pozdrawiam cieplutko ;>
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post!Fajnie, że poruszyłaś temat samoakceptacji.
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny post! Ja jestem dumna z bycia kobietą, może czasem bywa ciężko, ale przecież to w nas drzemie siła!
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie staram się siebie akceptować, ale kilka rzeczy mi się nie podoba i próbuję to zmienić, mam nadzieje, że mi się uda osiągnąć swój cel. Oczywiście zmieniam się dla siebie, aby jeszcze lepiej się czuć. ZAPRASZAM PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Bardzo motywujący naprawdę mam nadzieję, że wszystkie niepewne siebie kobiety otworzą oczy i zobaczą że każda z nas jest wyjątkowa, niepowtarzalna i piękna! Gdy byłam młodsza, czasy szkoły, miałam problem z akceptacją siebie. Mam wiele chorób i wad które wcale mi nie pomagały a wręcz przeciwnie- były śmieszne dla innych. Jednak gdy założyłam bloga, gdy zaczęłam w nim działać, gdy zaczęłam czytać blogi innych, stałam się bardziej otwarta i pewna siebie. Zrozumiałam że każda moja wada wyglądu robi ze mnie wyłącznie oryginał i unikat, bo wady to można mieć w charakterze a nasz wygląd zewnętrzy to natura której często nie da się zmienić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wszystkie pytania z początku posta odpowiedziałam: TAK! :) Jestem żywym przykładem na to, że można akceptować siebie w 100% i że można pokochać swoje wady. :) Już dawno zrozumiałam, że muszę wrzucić na luz bo i tak - choćbym stanęła na rzęsach to i tak nigdy nie będę idealna. Zamiast do końca życia zadręczać się myślami, że mam za duży tyłek i nie umiem piec ciast - codziennie powtarzam sobie - fajna z Ciebie laska, jesteś świetną kucharką, masz piękne oczy! :) :) Takie podejście do życia naprawdę wiele ułatwia i sprawia, że aż chce się żyć. :)

    PS. Pozytywna energia jest zaraźliwa ;)

    paniflamingo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny ten post! Fanie się czytało i odpowiadało na pytania - poza tym byciem szczęśliwą, to jstem w stanie odpowiedzieć na inne pytania tak. Akceptuję siebie, tym kim jestem :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię siebie taką, jaką jestem. Super post! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze są proporcję pomiędzy szczęściem a smutkiem. Bo smutek też czasami jest potrzebny, aby móc zrozumieć kilka ważnych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już nauczyłam się, że wszystkim nie dogodzisz i musisz robić tak, żeby czuć się sama ze sobą dobrze :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ważny temat. Szczególnie teraz, gdy wiele kobiet jest ślepo zapatrzone w wyidealizowany świat przedstawiony na różnych profilach społecznościowych. Często zazdrościmy komuś wyglądu zapominając o tym jakie sama jesteśmy wyjątkowe ;) Jako nastolatka miałam wiele kompleksów, ale teraz akceptuję wiele rzeczy, które wcześniej był dla mnie ogromnymi wadami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze jest być sobą i dobrze czuć się w swoim ciele :) Nie wyszukujmy na siłę kompleksów :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia