KONIEC...NOWY POCZĄTEK!

Ostatnie dni mijają mi dosyć szybko, mimo że niestety, z powodu anginy siedzę, a raczej przez większość dnia, leżę w łóżku. Na szczęście pomimo błyskawicznie upływającego czasu, znalazłam chwilę na to, żeby się zatrzymać, przemyśleć kilka spraw, odpowiedzieć sobie na sporo pytań. Uważam, że ten przystanek i szczera "rozmowa" ze samą sobą przyniosły same korzyści i pomogły mi uporządkować w jakimś stopniu swoje życie. Jak wspominałam we wcześniejszych wpisach, wkradła się do mnie okropna rutyna, z którą nie do końca potrafiłam/wiedziałam jak, sobie poradzić. Aż nareszcie jak za pomocą magicznej różdżki, pojawiło się rozwiązanie. Pobycie ze sobą sam na sam i poznanie siebie, wystarczyło, abym zaczęła coś zmieniać, zaczynając od zakończenia wielu spraw i rozpoczęciu nowych. Stąd taki tytuł.
Pewnie jak już zdążyliście zauważyć i na blogu się sporo zmieniło, ale to dopiero początek, z czasem zobaczycie zmian jeszcze więcej. Ale nie będę odsłaniała wszystkich kart, tylko pozostawię tę nutkę tajemniczości. ;)
Na koniec mix inspiracji:













Zdjęcie - tumblr
Trzymajcie się!
Bay♥

Komentarze

  1. Współczuję choroby. Ja anginę przechodziłam ostatnio kilkanaście lat temu, ale pamiętam jak się wtedy męczyłam. Zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  3. It's very good post, amazing photos

    I Follow yours posts by May Blog List (MBL - top right) on Blogs Showcase
    Best regards
    Chic

    Chic's
    Blogs Showcase
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka życzę :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Garść świetnych inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są dobre! Zdrówka życzę :)
    Świetne inspiracje.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka, jeśli jeszcze nie wyzdrowiałaś! Świetne inspiracje :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo spodobał mi się Twój blog :) Piękne inspiracje :D
    Natalie Forever

    OdpowiedzUsuń
  9. So cool, I love it! ❤ Enjoy the day!

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. czasem potrzeba czasu na uporządkowanie spraw, przemyślenie różnych kwestii, aby zacząć od nowa, wrócić z powerem :) nie choruj więcej!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wszystkiego dobrego i dużo zdrowia! Wychodź szybko z tego łóżka :) zmiany są potrzebne, jesteś świetną blogerką więc wiem że twój blog również będzie wspaniały :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że do tej pory nie pozostały Ci żadne powikłania po anginie, bo to niestety jest okropna choroba :/
    jestem w stanie Cię zrozumieć, bo przechodziłam niedawno przez podobną sytuację z tymi przemyśleniami. Tyle, że ja za bardzo skoncentrowałam się właśnie na myśleniu i to ono pogrążyło mnie w ciemności xd
    często zmieniasz design, a każdy podoba mi się coraz bardziej :D nie mam pojęcia jak to robisz, Czarodziejko ;)
    fajny mix różności ;) Gigi <3
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Such, a beautiful post, super gorgeorus.

    I follow you, your blog was shared on A Showcase
    Zapraszam do nas. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji / subskrybcji oraz komentarza.
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrówka kochana :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami każdy potrzebuje takiego czasu, żeby sobie odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo zdrowia życzę!:)
    musze ci powiedzieć, że ten nowy wygląd bloga jest genialny! Bardzo charakterystyczny, dlatego będzie zapadał w pamięć że to twój :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. A nice post !! Love beautiful pics !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥