ULUBIEŃCY OSTATNICH MIESIĘCY

Hejkaaa! ♥

Już długi czas na blogu nie pojawiali się ulubieńcy, ponieważ nie było ich aż tak dużo. :) Dlatego teraz, uzbierałam kilka świetnych produktów ostatnich miesięcy i chciałabym Wam je przedstawić.



Jak jesteście ze mną od dłuższego czasu, wiecie, że marka GoldenRose jest do tej pory moją ulubioną. Dlatego przez ostatnie miesiące to z niej uzbierało mi się najwięcej produktów.
Już kultowe matowe pomadki. Jedna w kredce o nr. 08, prześliczny kolor na wyjścia, ładnie się zjada, i dosyć długo utrzymuje na ustach, jednak po posiłku trzeba ją poprawiać. :)
Drugą jest ta pomadka w płynie o nr. 10. CUDOWNA! Utrzymuje się naprawdę bardzo długo, prawie w ogóle się nie zjada, nic dodać nic ująć. Wygląda rewelacyjnie, ma świetny aplikator i nie zostawia śladów - "Kissproof". :)
Matowy top coat i lakie ice chic nr. 11. Prześliczny kolorek! A matowy top coat bardzo ładnie matowi i uwielbiam oba produkty. :)




Kolejnymi ulubieńcami są: Paletka absolute matt z Catrice, o której nie będę się rozpisywać, bo robiłam o niej osobnego posta - TUTAJ. I kolejny raz do niej powróciłam i się nie zawiodłam.
Nowość dla mnie - eyeliner deep black z Wibo. Używam go jedynie do zagęszczenia górnych rzęs. na linię wodną, bo za kreskami nie przepadam. I bardzo dobrze się sprawdza, jedyny minus jest taki, że niezbyt długo się utrzymuje.



I już ostatnimi dwoma produktami są: odżywka do rzęs z Eveline i mascara z Lovely.
Do odżywki wróciłam po dość długiej przerwie, bo do tej pory moje rzęsy były w świetnym stanie, ostatnio coś jednak się pogorszyło i wtedy sobie, o niej przypomniałam. Nadal rewelacyjna. :)
Mascary używam już jakieś 2 miesiące i sporo o niej było opinii, jedne pozytywne, drugie nie, ja zdecydowanie należę do grupy zwolenniczek. Podkręca i przepięknie wydłuża i podkreśla nasze rzęsy.




I to byliby wszyscy ulubieńcy ostatnich miesięcy. :)
Używałyście, któregoś z tych produktów?
Jakie są Wasze opinie?

P.S wiecie może kiedy będą promocje -49% w rossmannie? :D

Bay♥

Komentarze

  1. Pomadki z Golden Rose uwielbiam. Są cudowne. A tusz z Lovely na pewno kupię kiedy skończy mi się obecny :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. GR najlepsze :D zapraszam do mnie też dodałam post z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pomadki z Golden Rose zarówno te płynne jak i w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tusz z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam niczego z GR, może niedługo się na coś skuszę :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio pomalowałam się pomadką GR w nr 10, ale jednak zupełnie nie pasuje do mojej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory pomadek. !Ostatnio chciałam kupić odżywkę do rzęs, ale nie wiedziałam jaką. Chyba wypróbuję tą :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pomadki z GR Long Stay uwielbiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki z Golden Rose jak zawsze świetne, uwielbiam ich pomadki i produkty do paznokci :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post,photos are amaizing!
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment here---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chyba muszę się skusić na te pomadki z gr:_)
    wsparcieodrozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak Matte Crayon super się u mnie sprawdza to ta w płynie nie jest moją ulubioną.. No ale wszystko zależy od osoby. Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tusz z lovely jest moim ulubieńcem od kilku lat:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pomadkę z GR w płynie - jest idealna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety znam tylko Lovely Pump Up i u mnie też się spawrdził :)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze styczności z GR :c
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam maskarę z Lovely, pomimo niskiej ceny jest naprawdę świetna.
    Nie mogę się już doczekać tych promocji w Rossmann :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurde, a ja nadal nie mam tej plennej pomadki z gr haha
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  19. perfect :)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Maskara z Lovely jest świetna, a promocji już nie mogę się doczekać, to idealna okazja by trochę zaszaleć i potestować nowe kosmetyki.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty