STYLEWE.COM| ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY...

Hejkaaa! ♥

Nie byłabym sobą gdybym na początku nie wstawiła czegoś od siebie. Jak pewnie zdążyliście już zauważyć, posty pojawiają się ostatnio bardzo rzadko. I w tym momencie powinnam napisać, dlaczego tak jest, co zrobię, żeby to zrobić i przepraszać za to. Jednak... Kurczę, nie wiem dlaczego tak się stało, jestem teraz na takim etapie życia, że czuję się trochę jak wypalona, popadłam w straszną rutynę, rano wstaję, idę do szkoły, wracam, odrabiam lekcje, uczę się, idę spać i tak w kółko. W weekend leniuchuje i głownie nie robię nic, tracąc go a potem jestem na siebie za to zła. Od pewnego czasu czuję, że potrzebuję jakiś zmian, bo taka sama codzienność zaczęła mnie bardzo przytłaczać, tylko problem w tym, że wiem, że chcę zmian, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Dziwne uczucie. Ale to tyle z wyjaśnień. Przyjęłam propozycję współpracy od sklepu Stylewe.com, chyba, żeby trochę się oderwać i w końcu coś napisać, żeby w końcu coś zrobić. Mam nadzieję, że ten dziwny stan minie, jeśli macie jakieś rady, to chętnie poczytam i skorzystam. Bo chcę coś zmienić, a nie wiem co i jak się do tych zmian mam zabrać. Wiem, to dziwne, ale tak jest.

[PL] StyleWe i just fashion now to sklepy o naprawdę ciekawym asortymencie. Z tego co zdążyłam zauważyć, posiadają bardzo eleganckie, oryginalne i szykowne ubrania. Możemy znaleźć tam stworzyć cały look na każdą okazję. Śledzą trendy i można wyłapać w tych sklepach właśnie także sporo tych modnych ubrań. Widać, że są one tworzone z pasją. I uważam, że każda z nas znajdzie tam coś w jej stylu. :)

[ENG] StyleWe and just now fashion stores with a really interesting range. From what I could observe, they have very elegant, original and chic clothes. We found there to create the look for any occasion. Follow trends and can catch in these stores was also a lot of fashion clothing. You can see that they are created with passion. I believe that each of us find something in her style. :)

[PL] Chciałabym Wam teraz przedstawić trzy typy ubrań, które wpisują się w dzisiejsze trendy, a które bardzo spodobały mi się na stronach. :)

[ENG] I would like you to now make three types of clothes that fit in with today's trends, and that really appealed to me on the pages. :)


1
2 
3 



1
2
3



1
2
3



Bay♥


Komentarze

  1. Myślę, że ta rytuna w końcu minie, może po prostu znajdź sobie jakąś nową pasję? :) A sklep asortyment ma naprawdę duży :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przegląd :) pozdrawiam serdecznie :)woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiem co czujesz, ponieważ ostatnio taka rutyna odpadła i mnie. Dokładnie - wstawanie, szykowanie się, szkoła, powrót, odrabianie lekcji, chodzenie spać! Na szczęście powoli mija mi to uczucie, bo wiem, że niedługo wiosna. A co do twoich postów, to myślę, że najlepiej dodawać wtedy, kiedy ma się pomysł i nic na siłę :)
    Co do ciuchów które tu pokazałaś, to jest ich sporo :) Jednak tylko bomberki przypadłymi do gustu ;)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Welurowe rzeczy mi sie podobają! Spodnie juz nie koniecznie :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. W rutynę też popadłam kilka msc temu, to nie jest nic fajnego. Chcemy zmian, ale nie wiemy jakich i czy w ogóle to dobry pomysł. Może .. Spróbuj sobie zrobić przerwę od blogowania i nie wiem może znajdź jeszcze może jakieś inne hobby.
    Asortyment sklepu jest bardzo bogaty, mają piękne bomberki.
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. też wpadłam w rutynę - praca-siłownia-szkoła, i tak w kółko. Mam nadzieję, ze to wina przesilenia i później będzie lepiej ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się te bomberki!
    Zapraszam również do siebie chociaż mam dopiero 3 posty. :)
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty