poniedziałek, 13 marca 2017

STYEWE.COM/ WYJAŚNIENIE

Hejkaaa! ♥

Ogromnie się cieszę, za tak rozwinięte komentarze i wiadomości e-mail, ale niektórzy z Was źle mnie zrozumieli, ja mam dość rutyny, która wkradła się w moje życie, absolutnie nie mam dość blogowania. To właśnie ono pomaga mi się z niej wyrwać. <3 A posty  nie pojawiają się właśnie przez tą rutynę, i trochę moje lenistwo, bo przez to, że każdego dnia robiłam to samo, na nic innego zupełnie nie miałam ochoty, mimo że pragnęłam zmian, tak, to się nazywa hipokryzja i wewnętrzna sprzeczność, ale tak było. Na szczęście wzięłam się za siebie i teraz jest już duuużo lepiej! :D ♥

A dzisiaj kolejny post o sklepie Stylewe.com 
Jest to sklep jak wcześniej wspomniałam z ogromnym asortymentem. Ubrania dla kobiet są tam naprawdę piękne. Ale ostatnio znalazłam też coś dla mężczyzn. Nie jest to jednak do końca ubranie, a poradnik, jak nosić spinki do mankietów. Według mnie świetny pomysł, aby napisać coś takiego. :)
Jeszcze trochę i wakacje! :D Kto odlicza i cieszy się razem ze mną? ;) Dobra, jeszcze trochę, ale ja już się nie mogę doczekać, żeby zacząć nosić bikini, krótkie bluzki lub bluzki bez ramion. Po prostu je uwielbiam. Na stronie znajdziemy ich całe mnóstwo.  A jakie Wy lubicie trendy na wakacje? :)


[ENG] And today another post Shop Stylewe.com
It is a shop as previously mentioned, with a huge assortment. Clothing for women there are really beautiful. But recently I found also something for men. But this is not the end of the clothing, and the guide, StyleWe.com teach you how to wear cufflinks. According to me a great idea to write something like that. :)
A little more and holidays! : D Who counts and rejoice together with me? ;) Okay, a little more, but I already can not wait to start wearing a bikinis on sale, plaid tunic top or blouses off shoulder - buy. I just love them. The website contains a lot of them. And what you like trends on vacation? :)


KLIK 



Bay♥


12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog! :)
    Zapraszam do mnie - http://klabfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też odliczam czas do lata. Nie mogę się już doczekać :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Tobie żeby było coraz lepiej :) Ja wakacje odliczam od zakończenia ferii xD Wszystkie ciuszki piękne! U mnie trend na wakacje to szorty i t-shirt:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwiebiam koszulki typu vest ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam, ubrania ta stronka ma świetne nie wiem jak z jakością, ale wygląd świetny.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy :) poklikane!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji współpracować z tym sklepem :)
    Kliki oddane :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają świetne rzeczy :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałaś do nich czy sie sami odezwali:)??

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia