TY TEŻ MOŻESZ SKAKAĆ PO DACHACH!

Hejkaaa! ♥

Chyba każdy z nas czegoś w życiu nie zrobił, nie założył, nie był sobą w jakiejś dziedzinie, dostosowywał się, pozostawał szarym, tylko dlatego, że bał się tego co powiedzą inni. Często robimy to nieświadomie, ale wyrządzamy sobie tym niezwykłą krzywdę. Branie pod uwagę tylko i wyłącznie opinii innych, nie myśląc w tym wszystkim o sobie jest najgorszą rzeczą jaką możemy sobie sami zrobić, to najgorsza krzywda, jaką możemy sami sobie zafundować.



To chyba będzie najprywatniejsza notka, jaką do tej pory zdecydowałam się napisać.

Kurczę, nie ma chyba osoby na tym świecie, która chociaż raz nie porównywałaby się z kimś innym. Często nie doceniamy tego co mamy, zamiast skupiać się na swoich zaletach, małych i dużych sukcesach, ciągle w naszej głowie "bębnią" słabości, jakieś wtopy sprzed jakiegoś czasu, jakieś wpadki, o których wszyscy już zapomnieli, a my nie możemy przez nie zasnąć. Czasem zaakceptowanie siebie, swoich zalet i wad, siebie w całej okazałości, bez wyjątku jest najtrudniejszą rzeczą, jaka czeka nas w życiu.




Chciałabym Wam w tym poście przekazać, że każdy z nas jest piękny, wyjątkowy, nie ma na świecie dwóch takich samych osób, nie ma drugiej takiej jak TY! Jesteśmy nieidealni i to jest w nas cudowne! Każdy jest inny, ale wspaniały taki jaki jest! Nie musicie nic w sobie zmieniać, a jedynie zaakceptować siebie. To najważniejsza rzecz w życiu, jeśli zaakceptujesz i poznasz siebie, NIC cię nie powstrzyma przez niczym, będziesz SZCZĘŚLIWYM człowiekiem! Wiem coś o tym.



Jeszcze w zeszłym roku, byłam strasznie zakompleksiona, moich kompleksów była niezliczona ilość, z każdym dniem ich przybywało, nie potrafiłam normalnie funkcjonować, ciągle widziałam w sobie same wady, cały czas skupiałam się na tych gorszych aspektach zamiast cieszyć się i skupiać na swoich zaletach, ale wtedy przez to, że całą moją uwagę przejęły wady, nie mogłam dostrzec żadnych zalet. Przez to wszystko strasznie się w sobie zamknęłam, byłam strasznie nieśmiała, nie umiałam nawiązywać kontaktów z innymi, bo bałam się, że zobaczą wszystkie moje wady, ciągle chodziłam naburmuszona i zła jak osa. Bo zapomniałam, że jestem wyjątkowa. Za bardzo skupiłam się na porównywaniu z innymi. Bałam się pokazywać siebie, bo w końcu co pomyślą inni, prawda?
Opinia innych była dla mnie wszystkim, ja nie byłam sobą, właśnie przez to, że w mojej głowie w kółko pojawiały się te same straszne myśli: "Co powiedzą inni?"
Nie pokazywałam zupełnie swojego stylu, bo nie chciałam, żeby komuś się to nie spodobało, chciałam wszystkim dogodzić, ale nie zdawałam sobie wtedy sprawy z tego, że NIE DA SIĘ wszystkim dogodzić, ZAWSZE znajdzie się choć jedna osoba, której coś się może nie spodobać, ale to nie powinien być nasz interes.



Najważniejsze jest to, żebyśmy to MY się akceptowali, czuli dobrze w swojej skórze, podejmowali ryzyko, że komuś może się coś w nas nie spodobać. Zdali sobie sprawę z tego, że nikt nie jest idealny, ale to jest właśnie piękne w ludziach. Nie dążmy do perfekcji, dążmy do poznania i zaakceptowania siebie! Jasne róbmy coś ze swoim życiem, ale nie zważając na opinię innych! Podejmujmy ryzyko, wyjdźmy przed szereg, bądźmy inni, oryginalni, bądźmy SOBĄ!!



Dzisiaj mogę powiedzieć, że JESTEM SZCZĘŚLIWA. Przeszłam długą drogę, żeby właśnie taką się poczuć. Minęły sporo czasu, zanim zaakceptowałam siebie w 100%, zanim poznałam siebie, a poznaję siebie nadal, z każdym dniem dowiaduje się o sobie czegoś nowego, zanim odważyłam się mówić to co myślę, zanim odważyłam się ubierać to co mi się podoba i w czym czuję się dobrze, zanim olałam kompletnie to, co myślą o mnie inni. Ale jeśli mnie się udało, to wierzę, że każdemu może się to udać. Mnie bardzo pomogły w tym książki, np.: "Bóg nigdy nie mruga", pomogła mi zacząć cieszyć się z małych rzeczy, doceniać każdą chwilę, "Błękitne dziewczyny" i "Nie omijaj szczęścia" (więcej o nich w ulubieńcach, którzy będą niedługo), które pomogły mi cieszyć się z każdego sukcesu, nawet tego najmniejszego, dostrzec szczęście tam, gdzie go wcześniej nie widziałam. Sporą rolę także odegrał blog, taki mój azyl, gdzie mogę oderwać się od otaczającej mnie codzienności i szarości i poświęcić się w pełni pasji. Dużo cytatów, które czytałam po milion razy i za każdym razem analizowałam.



Dlatego ryzykujcie, bądźcie sobą, nie bójcie się, bądźcie inni, wyjątkowi, pokażcie prawdziwego siebie, uwolnijcie się, poczujcie wolność, bez tych wszystkich "lin"wychodzących z waszych głów, przywiązanych do opinii innych. Stwórzcie własną opinię o sobie i jej się trzymajcie! Nie patrzcie na to co powiedzą ludzie, tylko róbcie swoje, bądźcie sobą, bo w końcu w tym jesteście najlepsi! ♥♥♥




Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i choć kilka osób dotrwało do końca i wszystko przeczytało. Pisałam prosto z serca, jak w jakimś transie, nie mogąc oderwać dłoni od klawiatury, mam nadzieję, że spojrzycie teraz na siebie inaczej i nie będziecie się bali zaryzykować być sobą. <3

Jeśli chcielibyście jakiś post o cytatach, którymi się często "wspierałam", to dajcie znać, a na pewno się taki pojawi. A także jeśli chcielibyście napisać coś o swoim doświadczeniu z poznaniem siebie, wyjściem przed szereg, otworzeniem się, jak to u was jest z opinią innych lub jeśli macie jakieś pytania, czy potrzebujecie jakiegoś wsparcia, to piszcie w komentarzach lub w wiadomości prywatnej, jeśli tylko chcecie. Chętnie poczytam o tym, jak to jest u Was, co wy o tym sądzicie, a także jeśli ktoś będzie chciał, chętnie pomogę. :) ♥

Jako jedna z ambasadorek strony Rabble mam też dla Was Kody Rabatowe Avon. Więc jeśli będziecie coś kupowali, możecie z nich skorzystać. :*

Zdjęcia weheartit
Bay♥

Komentarze

  1. kochana cudowny post! trzymam kciuki mam nadzieję, że uda Ci się wygrać :) Masz wiele racji i całkowicie się z tobą zgadzam. Twój post wlewa w ludzi odwagę i pewność siebie, cechy których brakuje wielu ludziom, zwłaszcza młodym. To ważne byśmy zaakceptowali siebie w pełni i wierzyli nas :) Cudowny, inspirujący i motywujący post!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Czasami patrzymy tylko na innych jacy to oni są idealni. A sami mamy coraz większe kompleksy. Ja staram się widzieć same zalety. Super, że udało ci się pozbyć kompleksów.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny post, tak pięknie dojrzale piszesz. Słowa takie od serca są najwspanialsze.
    Na pewno przede wszsytkim trzeba być sobą i nie wstydzić się tego. Każdy ma w sobie coś czego nie ma nikt :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona zasada, czyli nie przejmuj sie opinią innych:)) Warto dążyć uparcie do swojego celu i iść własną ścieżką!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też już się nie przejmuję, tak jak kiedyś ;). Chętnie poczytałabym cytaty.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this post ! thanks for the share !

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie piszesz Kochana:* czekam na post z cytatami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Sądzę, że każdy z nas musi przejść pewną drogę, by zrozumieć prawdę. Pokochanie siebie to wielkie osiągnięcie! Każdemu życzę tak mądrego podejścia do życia, jakie posiadasz Ty! Post o cytatach chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja próbuje nie przejmować się opinią innych, ale wiem, że nie zawsze się udaje, a nie porównywać się do innych to się chyba nie da.

    OdpowiedzUsuń
  11. very nice quotes :) thanks for sharing!

    do you want to follow each other on gfc? i follow you :)

    have a nice day!

    annashines.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, był taki czas, że ja też się do innych porównywałam i widziałam w sobie same wady. Ale w końcu zaczęłam dążyć do tego żebym to ja czuła się ze sobą dobrze i żebym robiła to co kocham. Nieważne co powiedzą inni. Może czasami jeszcze mam chwile zwątpienia ale grunt to się nie poddawać. Nikt nie jest idealny ale każdy wyjątkowy na swój sposób :) Pięknie to wszystko napisałaś. Chętnie zobaczyłabym wpis z cytatami którymi się wspierałaś :
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamietam, ja tez kiedys bylam mega zakompleksiona. Teraz akceptuje siebie sama w kazdym aspekcie i czuje sie o wieeele lepiej.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Akceptowanie siebie to podstawa! Kiedyś byłam bardzo nieśmiała, dodatkowo nie akceptowałam swojego wyglądu, zawsze chciałam być chudsza, co najdziwniejsze zaakceptowałam siebie po tym jak przytyłam 20 kg! (względy zdrowotne) Przecież to kompletnie na odwrót a jednak. Dopiero wtedy mój styl się rozwinął, zyskałam pewność siebie i znam swoją wartość. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. motywujący post! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega przyjemnie się czyta to co piszesz!
    Na prawdę masz bardzo ładny styl pisania...
    a te obrazki <333

    Zapraszam do mnie --------> BLOG VANILOVE

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł na wpis, zgadzam się z tobą całkowicie! nic nie jest w stanie powstrzymac człowieka przed dążeniem do szczęście;)
    pozdrawiam cieplutko;* \

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że dotrwałam do końca i przeczytałam całość. :)
    Fajny, mądry wpis. Cieszę się, że nauczyłaś się akceptować siebie i nie traktować aż tak poważnie opinii innych osób. Ja chyba jeszcze tego nie potrafię.
    Lubię cytaty, więc myślę, że taki post jest dobrym pomysłem.
    Zainteresowały mnie książki, które wymieniłaś we wpisie. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post, powodzenia, mam nadzieję że wygrasz :* Ciężko jest siebie akceptować w 100% jednak jak nam się to uda chociaż w połowie to już dużo może poprawić w naszym życiu :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥