JEWELERY AND GREY SKIRT, METKA TRIUMPH?!| ZAFUL

Hejkaaa! ♥

Przepraszam, że w ostatnim czasie nie byłam nigdzie aktywna, ale najpierw dopadło mnie okropne przeziębienie, a później miałam do nadrobienia sporo rzeczy, ale już wszystko pozałatwiane, więc mogę się zająć tym na czym mi zależy - blogiem. :)

Dzisiaj pokażę Wam paczkę z Zaful, która jest już u mnie tydzień, ale nie miałam jak jej wcześniej pokazać. Jeszcze czekam w prawdzie na pozostałą część paczki, ale postanowiłam, że podzielę się z Wami tym co już do mnie dotarło. :)

Na początek komplet - szara dłuższa spódnica i czarny crop top. Jeśli chodzi o jakość to rewelacja, sklep mnie nie zawiódł. Spódnica kojarzy mi się z taką w stylu księżniczkowym, bardzo mi się podoba, komplet zamówiłam z myślą o urodzinach kuzyna. Zrobił furorę. ;) Do tego zestawu bardzo podoba mi się zestawienie czarnych szpilek. Lubię ten zestaw.






Kolejną rzeczą jest czapka z pomponem. Idealnie się sprawdza na takie mrozy, jak są teraz. Jest cieplusia w środku ocieplana, jest w niej bardzo ciepło, uszy nam nie zmarzną. ;D Kolejny strzał w 10! :)






Nie mogło też zabraknąć zestawu bielizny, ostatnio jestem oszołomiona jakością z tych stron. Postawiłam na klasyczny czarny. Moim wielkim zaskoczeniem było, gdy otworzyłam paczkę, a przy bieliźnie była metka z Triumph, pierwszy raz się z czymś takim spotkałam, aczkolwiek bielizna także spełniła moje oczekiwania.






Ostatnimi produktami, które właściwie zamówiła sobie moja siostra, to dwa zestawy biżuterii. Zestaw pierścionków, które są średniej jakości, były wystające części, które trzeba było jakoś zagiąć, bo kaleczyły paluszki. Zestaw naszyjników też mnie niestety nie zachwycił, chocker jest świetnej jakości, natomiast naszyjniki byłyby naprawdę bardzo fajne, gdyby nie te okropne zapięcia, strasznie trudno się je zapina. Także za to niestety minus.








Zestaw crop top + spódnica - KLIK
Czapka - KLIK
Bielizna - KLIK
Pierścionki - KLIK
Naszyjniki - KLIK

Ogólnie zamówienie mi się podoba, ale na jakiś czas robię sobie chyba przerwę od zamówień, bo chciałabym teraz publikować posty, na które zbieram się od jakiegoś czasu, a ciągle mi coś wypada.

Dajcie znać co Wy sądzicie o tym zamówieniu, jak i o całym sklepie Zaful. :)

Bay♥

Komentarze

  1. All of the pieces are lovely, especially the pom pom hat!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę krótsze spódnice, ale tobie bardzo pasuje :)
    Bardzo ładna biżuteria, czapka również wygląda naprawdę fajnie :) !
    Obserwuję :)

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post!
    Zostaw link do bloga, a na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica prześliczna, a ta czapka taka słodka *.*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw wygląda bardzo fajnie! Bielizny od nich jeszcze nie miałam, ale sporo osób je poleca, więc może i ja za jakiś czas jakąś zamówię :D
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie pierwszy raz kiedy czytam, że przy zamówieniu z tej strony jeden z produktów miał metkę znanej firmy czy sieciówki- naprawdę zastanawiające, czekam kiedy to przydarzy się mi :D Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw. Te pierścionki są śliczne.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ta biżuteria to cudo :)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest ta spódnica i jej kolor po prostu rewelacja :) a biżuteria bardzo ładna

    Mało brakuje mi do 160 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czernie i szarości i myślę, że wyglądasz w tym świetnie. :)
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy ;) szara spódnica jest prześliczna ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. wonderufl :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥