ROSEWHOLESALE - RECENZJA

Hejkaaa!

Dzisiaj tak jak wspomniałam w poprzednim poście, przychodzę do Was z recenzją produktów ze sklepu internetowego Rosewholesale.com
Paczki z tego sklepu i ze sklepu Zaful, przychodzą do mnie po dwóch tygodniach, także myślę, że to całkiem fajny czas, jeśli chodzi o dostawę. :)
Ale przejdźmy do zawartości paczki, całość oceniam na 8/10, ale to zaraz się przekonacie dlaczego. :)

Pierwszą rzeczą będzie biały sweterek, który zamówiłam dla mojej siostry. Jest bardzo fajny, podoba jej się i to najważniejsze. Jest trochę nie w moim stylu, ale bardzo porządnie wykonany i na niej bardzo ładnie wygląda, :)












Kolejną rzeczą jest a'la kożuszek. Pierwsza rzeczą, którą muszę zauważyć jest to, że jest cieplusi. Naprawdę, nadaje się nawet na te niskie temperatury. Myślałam tylko, że będzie troszkę z innego materiału z zewnątrz, ale to tylko do tego mogę się doczepić.














Następnie zamówiłam buty. Pierwszy raz zamawiałam buty przez internet i mogę z przyjemnością stwierdzić, że się nie zawiodłam! :D Dla mnie są rewelacyjne i najbardziej podobają mi się z całego zamówienia. Są milutkie, bardzo przyjemne. Zamówiłam o rozmiar większe niż zazwyczaj noszę, ale spokojnie mogłam zamówić w swoim rozmiarze, bo te są troszeczkę za duże, ale to nie jest jakaś wielka wada. Szkoda tylko, że to futerko na stronie było białe, ale i tak mi się podobają.  :)










Już ostatnią rzeczą z paczki jest komplet bielizny i to niestety jest niewypał. Po prostu źle spojrzałam, nie wiem jak mogłam przeoczyć takie coś, ale przeoczyłam, a mianowicie jest to jakaś bielizna erotyczna. I dół pójdzie to wyrzucenia, a górę będę musiała zszyć w dwóch miejscach i ją sobie zostawię. No cóż nie jest to wina sklepu, a mojego roztargnienia i niezauważenia tego. A szkoda, bo według mnie jest bardzo ładna. Tak czy siak, chociaż będę miała fajny stanik. ;D







Sweterek - KLIK
Kożuszek - KLIK
Buty - KLIK
Bielizna - KLIK

Jeśli możecie, to oczywiście proszę o poklikanie, ale nie nalegam. ♥
A przy okazji zaczęły mi się ferie! :D Więc mam trochę pomysłów na posty, które mogłabym zrealizować w tym okresie. :) 

A jak u Was?
Kiedy zaczynają się ferie, a może też już macie? :)

Bay♥



Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Podobają mi się rzeczy z Twojego zamówienia :) Sweterek bardzo ładny, kożuszek zresztą też. Właśnie boję się zamawiać buty przez Internet, bo zapewne nie trafię z rozmiarem, ale może czas najwyższy spróbować. Bielizna jest przepiękna ale faktycznie ten dół nie jest zbyt praktyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy :)
    Ja już mam ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Good pictures, I like the outfit
    Have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne rzeczy. Bardzo podobaja mi sie ocieplane trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter, kożuszek i buty są super ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on GFC???Please follow ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się pierwsze dwie rzeczy :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Kożuszek i buty rewelacja:) świetny sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow rzeczy są naprawdę cudowne :) Sama nie wiem co najlepsze , na pewno w kurtce i bieliźnie bym chodziła :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jak sweterek ale buty są super! Ja bym chyba wzięła beżowe! Poklikane wszędzie! Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ciuszki :) Njabardziej chyba podoba mi się bielizna :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne rzeczy zamówiłaś :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię białe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde, szkoda że bielizna to nie wypał :D troche smieszne haha :D
    reszta jest na prawde super :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweterek jest cudny.
    Fajne rzeczy
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobre zamówienie! :3 Co do bielizny na przyszłość będziesz wiedzieć :D
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się kurteczka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zamówiłam sobie buty z tej strony i jestem bardzo zadowolona. Super rzeczy wybrałaś :) Kliknięte (33,46$, 20,77$, 4,03$)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zamówienie :)
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek jest najlepszy. Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥