niedziela, 1 stycznia 2017

PODSUMOWANIE ROKU 2016

Hejkaaa! ♥

Mamy dzisiaj pierwszy dzień Nowego Roku, przyszedł u mnie czas na małe podsumowanie.
Rok 2016 był dla mnie czasem, w którym uświadomiłam sobie wiele rzeczy i bardzo się zmieniłam. Dostrzegłam wiele piękna w małych rzeczach, lepiej poznałam siebie, pokonałam wiele swoich słabości, nauczyłam się mówić to co myślę, przestałam się tego bać, stałam się dużo pewniejsza siebie, poznałam wspaniałych ludzi, zmieniłam swój tok myślenia. Wiadomo, że były jakieś gorsze chwile, ale staram się ich nie pamiętać, a skupić się tylko na tych wspaniałych.




Jeśli chodzi o sprawy blogowe to napisałam w tym roku 51 postów, otrzymałam od Was 1736 komentarzy, najpopularniejszy wpis w tym roku to: sleeping beauty tag, a najmniej popularny to: mix inspirations , na dzień dzisiejszy mam 225 obserwatorów i 24604 wyświetleń. Ogromnie Wam za wszystko dziękuję! <3



A teraz cele, które udało mi się w tym roku zrealizować;

*osiągnąć 65 cm w talii - udało się to, a nawet mam 63 cm, z czego ogromnie się cieszę i jest to wielka motywacja to dalszych ćwiczeń i zdrowego trybu życia. :)
*mieć świadectwo z czerwonym  paskiem - tak naprawdę pisząc to zdanie na początku ubiegłego roku, nie byłam przekonana, że uda mi się to osiągnąć, a jednak udało i w ostatni dzień przed wystawieniem ocen poprawiłam niespodziewanie dwie z nich i wyszłam z średnią 4.81 ♥
*200 obserwatorów na blogu - teraz jest Was 225, za co naprawdę olbrzymie podziękowania dla Was, że tak naprawdę, dzięki Wam spełniłam jedno ze swoich marzeń.
*zrobić remont i porządek w pokoju - to też mogę zaliczyć do jednych z lepiej udanych postanowień.
*przeczytać co najmniej 10 książek - przeczytałam ich dwa razy więcej, może to nie jest jakiś ogromny wynik, ale i tak bardzo się cieszę. :)



Reszta jest już troszeczkę zbyt prywatna, ale bardzo się cieszę, że tyle udało mi się już osiągnąć, dla kogoś innego to może być wielkie NIC, ale dla mnie do jest ogromna radość i olbrzymie COŚ! Nigdy nie spodziewałam się, że zakładając bloga, będę miała takie statystyki, tyle obserwatorów, tyle komentarzy ♥ Nie spodziewałam się, że będę miała też jakiekolwiek współprace, a troszkę ich było.

Bardzo Wam wszystkim Dziękuję! ♥

Z okazji tego Nowego 2017 Roku, chciałabym Wam wszystkim, złożyć życzenia, bo jeszcze nie miałam okazji.


Przede wszystkim życzę Wam dużo zdrowia bo to najważniejsze, 
wytrwania w postanowieniach i dążenia do realizacji swoich marzeń,
Abyście się cieszyli ze wszystkiego co macie,
Byli szczęśliwi i zawsze radośni, 
Nigdy się nie poddawali,
Dużo miłości.
oraz żeby ten rok 2017 był lepszy! ♥

Bay♥

39 komentarzy:

  1. Gratuluję tego,że udało ci się spełnić postawione sobie cele :) Życzę Ci aby Nowy Rok był jeszcze lepszy :)
    Pozdrawiam!
    http://miritirllo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również życzę samych wspaniałych rzeczy w Nowym Roku! :)

      Usuń
  2. Gratuluję, spełniasz swoje marzenia i strasz się dążyć do swoich celów więc to naprawdę coś. A tych wszystkich obserwatorów , komentarze masz dlatego , że robisz to z pasji . Twój blog mnie tez motywował w jakimś sensie. Mam nadzieje, że twoje cele na ten rok się spełnią , a twój blog będzie się dalej rozwijał i tych komentarzy, wyświetleń, obserwatorów będzie więcej :).
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie!! Takie komentarze dają mi dużo siły! Jesteś wspaniała! <3
      Szczęśliwego Nowego Roku, żeby Twoje marzenia także się spełniły, dużo zdrowia i samych wspaniałości! :*

      Usuń
  3. Fajnie że rok był obfity w nowe osiągnięcia :D aby kolejny był jeszcze lepszy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Good pictures and happy new year

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje tyle zrobionych postanowień! niby to takie drobnostki, ale naprawde to duży sukces że przez rok pracowałas praktycznie nad całym ciałem- poczynając od ciała i kończąc na głowie czyli książki:) w tym roku też się za to zbieram

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana cieszę się, że udało Ci się zrealizować swoje cele, trzymam kciuki za to, by w tym roku było jeszcze lepiej. Będziesz mieć czerwony pasek i wyróżnienie, osiągniesz 1000 obserwatorów i przeczytasz mnóstwo książek :) Jesteś cudowna i wierzę mocno w twój sukces, bądź taka jak jesteś, bo jesteś naprawdę rewelacyjną blogerką! Twój blog, jako jeden z nielicznych, naprawdę zapada w pamięć a kto raz tu zajrzy na pewno go zapamięta. Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję ogromnie za tak miłe słowa!! ♥ Po tym, jak przeczytałam ten komentarz mam łzy w oczach! Niezmiernie cieszę się z takich komentarzy, aż trudno mi opisać to co teraz czuję, po prostu bardzo dziękuję, za tyle ciepłych słów! <3 Tobie także życzę aby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy od minionego, żeby wszystkie Twoje marzenia się spełniły, żeby był pełen sukcesów, szczęścia, zdrowia i wszystkiego co najcudowniejsze!

      Usuń
    2. Nie dziękuj kochana za prawdę, napisałam to co naprawdę myślę. Jest mi miło, że mój komentarz bardzo cię ucieszył :) Znamy się nie od dziś racja? Często wpadamy do siebie nawzajem, zdążyłam już Cię poznać i wiem że w realu jesteś tak cudowna jak tu. Jesteś osobą z którą warto się zaprzyjaźnić <3 Naprawdę, rzadko spotykam takich blogerów dlatego chciałam Ci to powiedzieć. Żebyś wiedziała że jesteś wyjątkowa. Dziękuję za komentarz i życzenia. :)

      Usuń
  7. Chyba skorzystam z twoich wypełnionych postanowień i postawię je sobie na ten rok. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam w jakiś sposób Cię zainspirować. :)

      Usuń
  8. Gratuluję tylu osiągnięć i tych prywatnych i blogowych!
    Najbardziej podoba mi się: *osiągnąć 65 cm w talii
    Zazdroszczę motywacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zrealizowanych celów! Mam nadzieję, że 2017 rok będzie jeszcze lepszy niż poprzedni :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, życzę Ci samych wspaniałości w tym Nowym Roku! :)

      Usuń
  10. Gratuluję spełnienia postanowień jestem pełna podziwu. Ja jeszcze nigdy nie dalam sobie celu na rok dany moim jedynym planem to być szczęśliwą <3 Fajny masz sposób pisania. Śliczny także wyglą bloga :) Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://xwxeed0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful dress! Lovely photos ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    Follow for follow via GFC & Bloglovin? Lemme know ♥

    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę Ci jeszcze wspanialszego 2017 ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję ;) ja sobie postanawiam by być szczęśliwą ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. To wspaniale,że udało Ci się tyle osiągnąć- życzę Ci , aby w przyszłym roku tych sukcesów było jeszcze więcej xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje osiągnięcia postanowień :)
    Bardzo dobrze, pamiętajmy o dobrych wydarzeniach.
    Powodzenia w 2017!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! To wręcz niespotykany wyczyn spełnić wszystkie swoje noworoczne postanowienia :D
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rok był produktywny, więc gratuluję! Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć to czego ty dokonałaś w 2016 (najlepiej zaczynając od talii) :)

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę jeszcze więcej sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dopiero przy większym zastanowieniu widzimy ile osiągneliśmy przez cały rok! :D
    Gratulujemy sukcesów! <3
    Pozdrawiamy serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post, happy new year honey <3
    xx
    http://lostin-thestatic.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie dopracowane są Twoje posty! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do siebie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyniki, szczęśliwego Nowego Roku ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję osiągnięcia noworocznych postanowień ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  24. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on GFC???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję osiągnięć! Największe wow co do talii!
    Oby 2017 był jeszcze lepszy i żebyś jeszcze lepiej go wspominała :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  26. To świetnie, że miałaś dobry rok i udało ci się dokonać tyle zmian w życiu. Oby i ten rok taki był :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest zdecydowanie COŚ i to duże coś! Widać, że 2016 rok poświęciłaś na rozwój osobisty. Gratuluję osiągnięć! Również życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. ♥♥♥
    fajnie, że osiągnęłaś więcej, niż się spodziewałaś :* oj tak, oby ten rok był lepszy :) mam nadzieję, że zrealizujesz wszystkie swoje cele *.*
    ciekawa sukienka, podoba mi się jej dół w szczególności i oczywiście naszyjnik też *.* lubię takie cośki :D
    3maj się Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia