PIELĘGNACJA WŁOSÓW ZIMĄ

Hejkaaa! ♥

Zima to pora roku, która zdecydowanie nie sprzyja kondycji naszych włosów. Dlatego to właśnie w tym okresie musimy poświęcić im dużo więcej uwagi. Moje włosy bardzo niszczą się od szalików, zimna, zmiany temperatur, gdy wchodzimy z zimnego do ciepłego i na odwrót, często niestety były połamane, przesuszone. Ale od pewnego czasu znalazłam swój sposób na ich pielęgnację, który u mnie się sprawdza, dlatego mam Wam do polecenia kilka produktów oraz rad, które poprawiają kondycję moich włosów. :)



Zapraszam!

Jeśli chodzi o moje włosy to są normalne, nie mam z nimi jakiś bardzo wielkich problemów, niestety w okresie zimy często się łamią i przesuszają, dlatego muszę im poświęcić trochę czasu. Aby ich nie przeciążać myję je 2-3 razy w tygodniu, to zdecydowanie wystarcza, nie są przetłuszczone, a także ich nie osłabia. SUSZARKA! Ja jej mówię zdecydowane NIE! I nie tylko zimą, a przez większą część roku, dla mnie nie powinniśmy dodatkowo przesuszać naszych włosów, skoro nie jest to niezbędne.
Natomiast jestem fanką upięć zimową porą. Dzięki nim nasze włosy, aż tak się nie niszczą, nie łamią. Dzięki szczotkom z naturalnego włosa, nie będą się elektryzować.




Natomiast przechodząc do produktów to mam 3 odżywki i 2 szampony.
Jeśli chodzi o szampon to moim WIELKIM ulubieńcem jest Gliss Kur hair repair do włosów bardzo zniszczonych i suchych. Mimo, że takich nie posiadam, to jest to świetna regeneracja i nawilżenie. Moje włosy są wtedy lśniące i miłe w dotyku.


Drugim szamponem, z którym również bardzo się polubiłam jest Garnier Fructis Oil Repair szampon wzmacniający. Podobnie jak poprzedni jest do włosów zniszczonych suchych i łamliwych. Posiada 3 odżywcze olejki: z oliwek, awokado i Karite. Bardzo wygładził moje włosy oraz sprawił, że stały się bardzo miękkie w dotyku. Stosuję go na zmianę z tym z Gliss Kur. :)




Przechodząc do odżywek, to posiadam dwie do spłukiwania i jedną bez.
Pierwszą z nich jest Gliss Kur hair repair, czyli do kompletu do szamponu. I cóż, pełni podobną rolę co sam szampon, także mój ulubieniec, przede wszystkim świetnie odżywia. Odkąd ją stosuję zauważyłam naprawdę fajną różnicę.


Kolejną odżywką, którą należy spłukać jest Loreal paris Elseve Arginine Resist. Przeznaczona do włosów osłabionych z tendencją do wypadania, Na opakowaniu możemy przeczytać, że zapobiega wypadaniu włosów spowodowanych łamliwością, odbudowuje włókna włosa, odżywienie od nasady, 2x mocniejsze włosy. Zdecydowanie zauważyłam, że wypada mi mniej włosów, oraz już tak bardzo się nie łamią, oraz to, że włosy z czasem używania tej odżywki faktycznie stają się mocniejsze.




I ostatnią odżywką już bez spłukiwania jest Gliss Kur ekspresowa odżywka regeneracyjna. Ułatwia rozczesywanie, fajne co dzienne odżywienie i nawilżenie. Bardzo fajna odżywka, świetnie się u mnie sprawdziła. A przy okazji to, że nie trzeba jej spłukiwać też jest na plus. :)


To już wszystkie produkty i rady na moją pielęgnację zimową. Mam nadzieję, że coś się u Was sprawdzi. Mam także dla Was kody rabatowe ze strony Rabble do drogerii Sephora - Kody Rabatowe Sephora gdzie możecie znaleźć fajne, korzystne kody na wykorzystanie właśnie w tej drogerii, myślę, że dzięki nim będziecie mogły zakupić kosmetyki potrzebne Wam do pielęgnacji Waszych włosów. ♥

A jakie są Wasze sposoby na zimową pielęgnacje włosów?

Bay♥

Komentarze

  1. Popieram, ze nie suszysz włosy suszarką też nigdy tego nie robię. Ja żeby je zimą jakoś zabezpieczyć i nadać im blasku używam jedwabiu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. JA też nie susze włosów suszarką , wtedy bardziej się niszczą. W ogóle włosy się niszczą od lokówek , prostownic i suszarek.
    Fajne produkty
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękne, długie i grube włosy:) myślałam, że to jakaś inspiracja, wow <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zbytnio nie dbam o swoje włosy, zwyczajnie mi się nie chce :D Ja również nie suszę włosów - przynajmniej tyle mogę dla nich zrobić :D Jeżeli chodzi o odżywkę Gliss Kur, to raczej bym po nią nie sięgnęła, mam szampon z tej firmy i totalnie się u mnie nie sprawdza, może wybrałam złą wersję, nie wiem :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, długie włosy :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne włosy!<3 alee zazdroszczę!

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie testuje szampon, który ma zregenerować moje włosy.
    Piękne włosy :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje włosy to moje marzenie!
    cudowny blog! świetny post! :)
    OBSERWUJE! serdecznie zapraszam do obserwacji:
    https://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jejciu jakie masz śliczne włosy:-)
    Jeśli o mnie chodzi to stawiam na maski
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ostatnia odżywka podobno jest własnie super :)

    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy są w tragicznym stanie, wypadają i nie wiem nawet z jakiego powodu :( musze się i ja wziąć za regeneracje ich! dodaje do obserwowanych kochana! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne włosy :) aż nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeejku jaakie cudowne włosy!:)
    Zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje włosy zimą to tragedia, są bardzo przesuszone... Również staram się ich nie suszyć :) Używałam tej odżywki bez spłukiwania z Gliss Kur i sprawdziła się świetnie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz śliczne włosy! Ja niestety używam suszarki :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja stawiam przede wszystkim na olejowanie - ratuje włosy :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne masz włosy. Ja dbam o swoje włosy tak samo przez cały rok, bez większych zmian w produktach.

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudowne włosy, a na dodatek długie! Sama kiedyś miałam długie, ale ścięłam je, bo jednak trochę mi przeszkadzały :c

    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe produkty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja takze nie susze wlosow suszarka ;) a co do mojej pielegnacji wlosow to zawsze myje glowe 2 razy, pozniej nakladam odzywke ma 15 min i chodze w czepku, a z kolei splukuje wloski i chodze w turbanie :D i przy rozczesewaniu spryskuje dokladnie taka odzywka jak ty ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! miłego dnia

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piekne włosy i używasz super produktów <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne włosy! Zazdroszczę! Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż się zdziwiłam, pierwszy raz przytrafiło mi się bym miała wszystkie rekomendowane kosmetyki ;D Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niedawno zaczęłam bardziej dbać o włosy. Olejki, maski to teraz mój obowiązkowy zestaw po każdym myciu :D
    Masz piękne włosy!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    OdpowiedzUsuń
  26. What a wonderful hair! ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne włosy! Strasznie fajne produkty! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja rzadko kiedy suszę włosy suszarką.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety muszę myć włosy codziennie, bo bardzo szybko się przetłuszczają i wyglądają niechlujnie.
    Natomiast odżywkę Gliss Kur w spray'u po raz pierwszy używałam kilka lat temu i od tego czasu się z nią nie rozstaję :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. przeeeepiękne włosy *.*
    nie używam żadnego z tych produktów, choć mam też swoją tradycyjną pielęgnację włosów.
    Regularnie używam różnych odżywek, a także oleju arganowego i kokosowego. Suszarce też mówię stanowcze nie :P.
    Jeśli chodzi o szampon to czasem użyję naturalnego z alterry a głównie jednak pantene :)
    super post, czekam na następny ♥
    buziolki :***
    zapraszam na nowi wpis :)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty