INSPIRACJE STUDNIÓWKOWE

Hejkaaa! ♥

Zaczyna się okres studniówkowy, więc pomyślałam, że to fajny pomysł, żeby pokazać inspiracje studniówkowe. Sporo osób szuka kreacji na tą okazję, jest to zapewne wspaniały czas, mnie czeka to za kilka lat. Przygotowałam dla Was kilka propozycji ze sklepem Zaful.com. Na końcu mam także kilka ogłoszeń. :) A zainteresowanych zapraszam do dalszej części posta.


1- KLIK
2 - KLIK
3 - KLIK
4 - KLIK


5 - KLIK
6 - KLIK
7 - KLIK
8 - KLIK

I jeszcze kilka inspiracji z we♥it. :)








Wiem, że to kolejny post, w którym są linki do klikania, dlatego bardzo dziękuję wszystkim, którzy uczciwie poklikali w poprzednim poście, linki do ich blogów macie poniżej, naprawdę jestem każdemu z osobna bardzo wdzięczna! ♥


 Przepraszam, za to, że w ostatnim czasie jest właśnie tak dużo tzw. "klików", ale te współprace mi się skumulowały i postaram się, żeby więcej się już to nie powtórzyło, jeśli chcecie to możecie kliknąć i tutaj, ale do niczego nie zmuszam. :) W najbliższym czasie pojawi się jeszcze jeden post z paczką i robię sobie i Wam trochę przerwy od tych "sponsorowanych" (nie lubię tego wyrazu) postów, Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i nie macie mi tego za złe! <3 

Mam także nadzieję, że chociaż niektóre zdjęcia przypadły Wam do gustu i kogoś zainspirowały. :)

Za ile Wasza studniówka? A może już mieliście?
Jaką wolałybyście sukienkę maxi czy mini? :)

Bay♥ 

Komentarze

  1. Spokojnie, u mnie też ostatnio więcej takich wpisów z paczkami aniżeli kiedyś. Staram się je wplatać w inne wpisy, aby nikogo nie zadręczać :) Lepiej tutaj wszystko wyjaśnić, niż prosić o kliki w każdym komentarzu, bo to irytujące :)
    na swojej studniówce miałam brązową sukienkę do ziemi. Z Twoich propozycji podoba mi się ta granatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje i sukienki :) Oczywiście lubię takie oglądać, ale jednak odbiegają od realiów naszych studniówek :D U mnie mało dziewczyn miało takie ,,balowe" kreacje. Raczej każda z nas miała coś prostego, klasycznego. Wybrane przez Ciebie sukienki są piękne :)
    Ja miałam krótką sukienkę z wyciętym sercem na plecach.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow piękne sukienki i makijaże:) fryzury też genialne:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam inspiracje i wszelkie rodzaje mixy i obrazki z tumblra świetny post
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowałam się sama przygotować do balu, więc bardzo przydatne. Obserwuję z przyjemnością :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki nie w moim guście ale makijaże boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, wśród tych znajduję się moja sukienka studniówkowa! Z opuszczonymi ramionkami i małym wycięciem na brzuchu oraz mocno rozkloszowanym dołem! :D W zeszłym roku przed studniówką trafiłam na to zdjęcie gdzieś w sieci i krawcowa uszyła mi podobną. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I really love your post.
    So inspiring.
    Have a nice week.
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero w przyszłym roku, będę mieć własną studniówkę. Jednak już dziś chętnie ubrałabym się w te piękne sukienki, jakie nam tu pokazałaś. Najbardziej podobają mi się te w jasnych kolorach. Wszystko jest iękne, a te upięcia włosów, zupełnie jak u księżniczek. Można poczuć się wyjątkowo :)

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czarne maxi sukienki są niesamowite *.* Postaram się o taką za rok na mojej studniówce :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje! Wszystkie sukienki bardzo mi się podobają ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Studniówki nie mam, ale mam 18ste urodzinki :D
    Świetne inspiracje.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, bardzo ładne fryzurki.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne inspiracje :) Maxi sukienki wyglądają bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę fajne zestawienie inspiracji! Makijaże są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, przydatny post. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com
    Obs4obs?

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne inspiracje a te sukienki na pierwszym obrazku są extra !
    U mnie niestety nie ma studniówki ale i tak bym poszła w sukience mini;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne sukienki. Uwielbiam czarne, koronkowe przeźroczystości.
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Granatowa sukienka wygląda ślicznie ;-)

    Też niedawno pisałam o sukienkach np. na studniówkę. Tutaj jest link do mojego wpisu

    Pozdrowienia!
    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty