piątek, 6 stycznia 2017

GREY BAG | ZAFUL HAUL

Hejkaaa! ♥

Dzisiaj przychodzę do Was z już kolejną paczką od sklepu Zaful.com. Jest to chyba najlepsza paczka jaką do tej pory dostałam, nie mam się do czego przyczepić. Jest to pierwsza paczka, w której wszystkie rzeczy mi odpowiadają i oceniam 10/10! Bardzo się z niej cieszę, dla mnie te produkty są wspaniałe, dajcie znać czy Wam też się podobają. :)

Pierwszą rzeczą, która mnie zachwyciła jest szara torebka, taki a'la kuferek. Przepięknie się prezentuje i pasuje do większości stylizacji, jest bardzo solidnie wykonana, nie jest ani duża, ani mała, jest średnia, ale ja właśnie dlatego ją zamówiłam.



















Drugim produktem jest śliczny zegarek w kolorze różowego złota. Urzekł mnie swoją prostotą, ale zarazem tym, że się wyróżnia i może być świetnym dodatkiem do prostych looków. :)





Kolejnymi rzeczami są dwa naszyjniki, jeden w kolorze złotym, drugi srebrnym. Różnią się odrobinę, ale są w podobnym stylu. Wiem, że piszę prawie ciągle to samo, ale znowu muszę to powiedzieć (napisać) są cudowne i bardzo mi się podobają! :)








Już przedostatnią rzeczą są pierścionki. Jest ich 5 w zestawie, wzięłam je, jako takie dopełnienie, żeby wykorzystać te dolarki, które mi zostały, ale nie spodziewałam się, że będą takie świetne.




I ostatnia rzecz, jaka znalazła się w paczuszce to szalik! Taki mój wymarzony, od dawna chciałam taki mieć i bardzo się cieszę,  zarazem dziękuję, że miałam taką okazję, żeby sobie go zamówić. :)
Jedyną rzeczą, do której mogę się tu przyczepić to takie białe "kuleczki", nie wiem jak to nazwać, takie coś od czego jest milusi? ;D troszeczkę odpada. Ale nie jest to jakiś wielki problem. :)









Cała paczuszka jest rewelacyjna i bardzo się z niej cieszę, do tego stopnia, że zabrakło mi słów i nie wiem co mogę jeszcze napisać, czy powiedzieć, jestem niezmiernie szczęśliwa i chciałabym w tym miejscu podziękować także Wam ♥ Bo gdyby nie Wy, nie miałabym tego wszystkiego, także dziękuję♥

Bag - KLIK
Watch - KLIK
Rings - KLIK
1 necklace - KLIK
2 necklace - KLIK
Scarf - KLIK

Jeśli możecie to bardzo proszę o poklikanie w linki, oczywiście jak zwykle polecę w następnym poście osoby, które napiszą ceny w komentarzach.

Co sądzicie o tych rzeczach?

Bay♥

44 komentarze:

  1. Ta torebka jak i pierścionki są cudowne
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka jest cudowna. Prześlicznie wygląda do twojej figury <3
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy :) mi najbardziej się podoba szal i torba :) Jak zawsze poklikane :D
    trzymam za Ciebie kciuki abyś dostawała jeszcze większe i lepsze paczki ale ta jest genialna :D :) i też oceniam 10/10 :D
    Pozdrawiam
    Zapraszam
    queendagussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie, a co najważniejsze jesteś z niego zadowolona :)
    Poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torebka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka robi wrażenie! Idealna.

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka i szalik skradły moje serce, są przepiękne :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna torba - sama z chęcią bym ją przygarnęła. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się że ta paczka przypadła Ci do gustu. Torebka jest świetna. Szkoda że nigdy nic nie zamawiałam w tym sklepie.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Szaliczek świetny mam bardzo podobny i bardzo go lubię !
    POzdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe rzeczy. Obserwuję ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Same śliczności ^w^ Nie dziwię się ani trochę, że jesteś zadowolona z zamówienia :) Zwłaszcza bardzo przypadła mi do gustu ta torebka, łańcuszki i zegarek <3 W linki oczywiście poklikałam, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje serce skradł naszyjnik;)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szalik jest cudowny! Torebka równiez bardzo fajnie się prezentuje, ale ten pomponik jest przeuroczy♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie rzeczy bardzo mi sie podobaja a torebka najbardziej! Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam się za każdą obserwację : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi jakoś nie do końca przypadła torbeka do gustu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy ma inny gust. :) Ja jestem nią zachwycona. ^^

      Usuń
  19. Torebka i zegarek są bardzo fajne, a szaliki tego typu uwielbiam <3
    A jak jakościowo sprawdzają się produkty z Zaful?
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka i zegarek cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka jest naprawdę świetna! Bardzo mi się spodobała :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo bardzo podobają mi się Twoje rzeczy z tej stronki :3 a poza tym super zdjęcia, bardzo szczegółowe! ♥ torbe chętnie bym przygarnęła, na co dzień noszę czarną i już troszkę mi się znudziła, chyba taka szara byłaby dobrym wyborem :)
    zegarek cudoo <3
    a szalik to już wgl mnie urzekł*. * cieszę się, żę się cieszysz z tych rzeczy haha <3
    poklikane, ceny po kolei: 27,49$, 5,45$, 2,53$; 1,79$, 1,86$; 9,87$
    masz super figurke *.*
    buziakiii :*************************************
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Generalnie nie za bardzo noszę biżuterię, więc nie zwracam na nią zbytnio uwagi, ale ten szalik jest super! Na prawdę mi się mega podoba!! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super torebka! Ja z Zaful wybrałam sobie podobny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. AAA I love the bag it's so cute! Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  26. torebka oraz szalik po prostu cudne :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. What parts you spin so much, I love it.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna torebka- bardzo podobają mi się zawieszki, widać ,że złote wykończenia są solidne- dobrego noszenia! Bardziej podobają mi się srebrne naszyjniki -szal cudny! :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post :D Rzeczy naprawdę śliczne, najbardziej urzekły mnie wisiorki *_*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładną torebkę wybrałaś :) Sama marzę o "kuferkowej" torebce, ale jeszcze nie znalazłam tej "idealnej" ;) Chyba wybrałabym kolor czarny, a jak nie to również taką szarą.
    Szalik też mi się podoba i na pewno przyda się na te mrozy. Biżuteria również bardzo ładna, ale z tego zestawienia najbardziej spodobał mi się zegarek. Ma przecudowny kolor :)
    Poklikałam: 27,49$, 5,45$, 1,86$, 2,53$; 1,79$,9,87$, Gdybyś miała chwilę, to też to możesz zrobić u mnie ;) Z góry dziękuję.

    Najważniejsze, że jesteś zadowolona z otrzymanej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zastanawiałam się nad tą torebką ale jednak zrezygnowałam a szkoda bo jest cudowna! :)
    Torebka: 27,49$, łańcuszek - 2,53$ , zegarek - 5,45$ , łańcuszek (w kolorze srebrnym) - 1,79$ :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna torebka!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne rzeczy! Torebka wygląda jak z drogiego butiku! ;o Poklikałam :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia