BLOGMAS 2016#4 POMYSŁY NA PREZENT| ZAFUL, ROSEWHOLESALE

Hejkaaa! ♥

Wiele z nas lubi w święta otrzymywać prezenty, tylko na to czeka, tego wyczekuje przez cały ten magiczny czas. Często zapominamy o tym, o co naprawdę chodzi w świętach Bożego Narodzenia, o czas spędzony z bliskimi, spokój, wybaczenie, nadzieje. Oczywiście prezenty to bardzo miły sposób podziękowania niektórym, za to, że po prostu są. Ale nie zapominajmy o tym prawdziwym przesłaniu, jakie niosą ze sobą święta. W tym czasie pomyślmy nie tylko o sobie, ale o bliskich.

Ja już chyba dorosłam do takiego okresu w moim życiu, że tak naprawdę nie potrzebuję żadnego materialnego prezentu, wystarczy mi, że moi bliscy będą ze mną przy wspólnym stole, że będziemy rozmawiać, śmiać się, wspominać, wybaczać, zapominać. Ale chciałabym im za to, że są po prostu podziękować i obdarować ich jakimiś upominkami. Warto tutaj zauważyć, że obdarowywanie innych sprawia 100 razy więcej radości niż dostawanie prezentów. :)

Mam dzisiaj w ramach wishlisty kilka propozycji właśnie na prezenty dla bliskich.


Piżama - KLIK                                                                                Sweter - KLIK


          Zegarek - KLIK                                             Zegarek - KLIK


          Bransoletki - KLIK                    Kolczyk - KLIK                Naszyjnik - KLIK


                  Bielizna - KLIK                                    Bielizna - KLIK


          Szal - KLIK                Torebki - KLIK                Pędzle - KLIK


                   Mucha - KLIK                                        Skarpety - KLIK


Jednak oprócz rzeczy kupowanych, dużo większą wartość dla mnie mają rzeczy własnoręcznie zrobione,dwa moje ulubione pomysły to: magiczny słoiczek i listy "otwórz, gdy...". Z czego magiczny słoiczek już wypróbowałam w zeszłym roku i zrobił furorę. :D W tym roku wypróbuję pomysł z listami "otwórz, gdy...", na pewno dam Wam znać i pokażę efekty. ^.^

Bardzo proszę o poklikanie w linki, chętnie się odwdzięczę, i polecę w następnym poście osoby, które podadzą przynajmniej 3 ceny produktów. :)
Wiem, że ostatnio dosyć często zdarzyło mi się proszenie o kliki, jednak Rosewholesale, ich facebook i Zaful, to nowe dla mnie firmy, nigdy z nimi nie współpracowałam i po prostu chciałam wypróbować rzeczy z tych stron i zrecenzować też dla Was. Ale teraz robię sobie przerwę na jakiś czas od zbierania klików. ^.^

Polecane blogi, które kliknęły w poprzednim poście w linki ♥

A wy jakie macie pomysły na prezenty dla bliskich? 
Lubicie dawać czy brać? 

Bay♥

Komentarze

  1. Torebki bardzo fajne te błękitne ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyk w stu procentach przypadł mi do gustu! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygarnęłabym piżamę i zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wiem, że pomagałaś mi w klikach, więc pomagam i Tobie :)
    Poklikałam ci wszystko jak leci, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne propozycje podałaś :)
    Fajne sa też te pidżamki np.jendorożec :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię i to i to ;) szkoda, że to już nie to samo co w dzieciństwie kiedy czekało się na Mikołaja :(,poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna piżama i sweterek:)
    19,99; 9,18; 3,36 itd:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bielizna :D dużo rzeczy mi się spodobało, oczywiście kliknęłam w kilka linków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej czekam na jedzenie, a nie na prezenty haha
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednoczęściowa piżama to absolutny hit, niedawno sama taką kupiłam i chyba napiszę o tym na moim blogu, bo zachęcam do jej kupna każdego kto nie lubi zimna :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba z prezentów już też troszkę wyrosłam, ale zgadzam się w 100% z koleżanką wyżej, jedzenie <3 Poklikałam oczywiście: bielizna $14.49, bielizna $33.99, piżama $19.99, zegarek $3.36, kolczyki $1.96

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikane kochana! swietne propozcyje na prezent, te naszyjniki sa nieziemskie!

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z wielką chęcią!
    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zadnym z prezentow bym nie pogardzila, hahaha! Ostatnio chcialam zamowic sobie ta biala pizamke w renifery ale w koncu jej nie zamowilam chyba skusze sie na nia bo wyglada swietnie!
    Tylko musze poszukac jak wyglada "naprawde" <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy powybierałaś :) Zwłaszcza biżuteria przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy :) Poklikane!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zegarek to świetny pomysł każdy je lubi :) Zaczynam obserwować i zapraszam również do siebie :) Masz bardzo ciekawe wpisy i bede do ciebie zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  18. Szal i pędzle to świetny pomysł na prezent, z resztą sama bym chętnie je dostała ;)
    Ceny: piżama 19.99, sweter 9.18, biały zegarek 3.36, brązowy 3.52$
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy, ta bielizna i szal są bardzo ładne, najbardziej mi się spodobały :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pewna, że chociaż jeden z tych prezentów przydałby się komuś z moich bliskich. Chociaż bardziej podobają mi się Twoje 2 pomysły na domowe prezenty. Czekam na efekty pomysłu z listami ,,Otwórz gdy"! Poklikane ;)Kolczyk $1.96 szal/ponczo $23.74 muszka $2.82

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja, jak ja chcę mieć taką piżamę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka piżamka-kombinezon to mi się marzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pomysły!

    Zapraszam na nowy post, przygotowałam coś naprawdę fajnego!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane :D
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie też prezenty nie są najważniejsze ale lubię obdarowywać innych :)
    Oczywiście poklikałam : 19,99$, 3,36$, 18,70$, 22,99$, 10,26$, 2,82$
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne pomysły :) Dla mnie zegarek, skarpety czy ciepły kombinezon były by idealnymi prezentami.
    Poklikałam :) 9.18, 19.99, 3.52, 33.99 :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym dostać taki ładny zegarek na święta jestem po prostu w takich zakochana! :)

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem bardzo ciekawa jakości tych produktów i czekam właśnie na pierwsze przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Perfumy i ogólnie kosmetyki to chyba zawsze trafiony prezent ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne pomysły :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczny ten różowy zegarek *-*
    Poklikane!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie pociągają pędzle z tego sklepu i coś mi się zdaje, że zamówię ich bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zegarek damski jest boski <3

    games-of-form.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dostałam w tym roku śliczną piżamkę z odzież Benter, ale jeszcze planuję dokupić sobie taką koronkową bieliznę właśnie :) Bardzo fajny post, super propozycje

    OdpowiedzUsuń
  35. Zestaw pędzli wygląda bardzo fajnie i sama chętnie bym go przygarnęła (22.99$)
    Świetne bransoletki (4,12$) i naszyjnik (2,93$) Posiadasz może któreś z tych rzeczy?
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty