BLOGMAS 2016#3 HAUL ZAFUL

Hejkaaa! ♥

Dzisiaj nie będzie moich przemyśleń, a coś luźniejszego, czyli haul z Zaful.com
Sklep bardzo mnie zaskoczył, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Wszystko co zamówiłam jest świetnej jakości. 5/6 rzeczy spełniają moje oczekiwania w 100% i zgadzają się z tym, co widzimy na stronie. Jedynie bluzę wyobrażałam sobie inaczej, ale to zapraszam do dalszej części posta. :* 


1. Zacznę od biżuterii, na pierwszy ogień, pójdzie bransoletka, z której jestem bardzo zadowolona. Pięknie się prezentuje, pasuje do większości stylizacji, jest solidnie wykonana i tak naprawdę jedyną rzeczą, do której mogę się w niej przyczepić, to, to, że mogłaby się troszkę bardziej rozszerzać. :) KLIK





2. Mój pierwszy "prawdziwy" chocker! Wszystkie, które do tej pory miałam, były zrobione przeze mnie, a ten zamówiłam, żeby pasował mi do bransoletki. :D Jest idealny! KLIK





3. Pierścionki, bardzo lubię na tych azjatyckich stronkach zamawiać biżuterię, więc i w tym przypadku się nie zawiodłam. Pierścionki pasują i bardzo mi się podobają. :) KLIK





4. Bluza, która trochę nie spełniła moich oczekiwań, ze względu na materiał. Myślałam, że to będzie taka typowa bluza, jednak niestety ma cienki materiał, typowo bluzkowy, a nawet troszkę prześwituje. Będę w niej chodziła, bo wygląda bardzo fajnie i świetnie jest wykonana, niestety różni się od zdjęcia na stronie. KLIK




5. Zdecydowałam się też na komplet bielizny, z którego jestem niesamowicie zadowolona. Jest prześliczny i pasuje idealnie! Naprawdę rewelacja. KLIK



6. Ostatnia rzecz, która chyba najbardziej podoba mi się z całego zamówienia to sweter, który jest przepiękny! Kolor mnie urzekł, ale także jego krój, który jest cudowny, na pewno często będę w nim chodziła. :) KLIK









Bransoletka - KLIK
Bielizna - KLIK
Pierścionki - KLIK
Bluza - KLIK
Chocker - KLIK
Sweter - KLIK

To byłoby na tyle, jeśli chodzi o moje zamówienie. Bardzo mocno proszę o klikanie w linki, chętnie się odwdzięczę, więc piszcie, jeśli też potrzebujecie klików. :) Osoby, które podadzą ceny rzeczy w komentarzu, zostaną polecone w kolejnym poście! ♥ 

Piszcie, czy któraś z rzeczy Wam się spodobała.  ^.^

Bay♥

Komentarze

  1. Ten sweterek mi się podoba , jest śliczny.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy, wszystko poklikałam i liczę na to samo ;-) Ostatni sweter i bielizna dla mnie są naj ;-)
    xoxo,
    Proszę o klikanie w linki:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2016/12/beautiful-lady-autumn-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sklep Zaful! Swietna masz ta bizuterie! A sweterek mam ten sam, nawet ten sam kolorek ;) U mnie na blogu mialam juz post w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek i bielizna cudo!!:)
    poklikalam, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś świetne rzeczy! Ten sweterek jest cudowny *o*


    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ostatni sweter jest cudowny! :)
    Ja czekam na przesyłkę od Zaful i mam nadzieję, że dotrze przed świętami :)
    Poklikane. Ceny: 1 - 2,57$ , 2 - cała strona z bielizną więc nie wiem, którą cene podać , 3 - 1,91$, 4 - 15,96$ , 5 - 1,52$ , 6 - 16,99$
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! Piękna bielizna. Pozdrawiam :)
    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka z dodatkiem marmuru jest rewelacyjna. Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne rzeczy! Wszystko co wybrałaś jest genialne ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bielizna, sweterek i chokre bardzo mi się podobają- sama dumnie bym chodzila <3
    świetne rzeczy wybralaś :)

    2,57$, 1,91$, 15,96$, 16,99$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik sukienki oraz baner Shein z boku posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko śliczne, bardzo fajne zamówienie :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i inspirujący post! :)
    Zapraszamy także do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweter i bransoletka ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter ma genialny krój - taki nietypowy! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz w tym sweterku :) Bardzo podoba mi się biżuteria. Bransoletkę mam taką samą, ale jest na mnie zdecydowanie za luźna i żałuję, że nie da się jej bardziej pomniejszyć ;) Bielizna jest przepiękna.
    16,99$, 1,52$, 15,96$, 1,91$, 2,57$.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam taką biżuterię ! mam taki sam sweterek w moim najnowszym wpisie, tylko w kolorze khaki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam tę bransoletkę;p tylko zamiast czarnego trójkąta, mam biały:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny haul! uwielbiam przeglądać zamówienia innych, bo w tedy czytam opinie, patrzę co jak wygląda i sama czasem zgapiam zamówienie :) Widziałam tą bransoletkę i nawet się nad nią zastanawiałam, ale stwierdziłam że mam pełno bransoletek a i tak w nich nie chodzę więc wolałam przeznaczyć dolarki na coś innego (np. na moje ukochane chokery) a jeżeli o chokerze mówimy- to ja mam dokładnie ten sam i też jestem z niego zadowolona, jest wygodny, delikatny i piękny! pierścionki super- kojarzą mi się z latem :) Szkoda że bluza cię zawiodła, faktycznie na stronie wygląda na grubą i ta cena (15.96) jest trochę myląca, bo to sporo jak za bluzę. Komplet bielizny uroczy! Powiem ci szczerze, że ja mam cały karton takiej bielizny, bo mam hobby, takie niegrzeczne hobby, że zbieram takie śliczności :) oczywiście nie wiem jaka cena, bo chyba komplet się wyprzedał bo link przekierował mnie do głównej strony z bielizną :D Sweter cudo- sama zastanawiam się nad zamowieniem takiego swetra z chokerem, ale nie wiem czy będzie mi pasował :/ rewelacyjny wpis! Skarbie, ciesze się że jesteś :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne rzeczy:) lubie ten sklep:)
    klik: 2,57; 1,91; 15,96; 1,52; 16,99:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bielizna naprawdę jest fajna, mogłabyś jeszcze napisać jak z jej jakością?
    Nie jestem przekonana do chińskich sklepów, dlatego fajnie jakbyś zrobiła post o materiale i jakości ubrań/ dodatków które zamówiłaś :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny sweter *.* kolorek urzekający i bardzo fajnie na Tobie leży *.*
    choker oraz bielizna też mi się bardzo podobają :D może wstawisz kiedyś post o tym jak robisz chokery i pokażesz te zrobione tylko przez siebie? :)
    poklikane ♥
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty