piątek, 9 grudnia 2016

BLOGMAS 2016#2 KAŻDA CHWILA JEST DOBRA, BY ZMIENIĆ COŚ W ŻYCIU

Hejkaaa! ♥

Miałam pisać częściej jednak w tym tygodniu miałam bardzo dużo nauki i nie dałam rady, ale dwa kolejne nie zapowiadają się źle, więc mam nadzieję, że nadrobię zaległości. :)
Ale przechodząc do tematu posta...




Jak pisałam w poprzednim poście, chcę zrobić troszeczkę inne blogmas, chcę poruszać tematy związane z życiem, żeby coś zmieniać, porządkować, żeby się nie cofać, ale też nie stać ciągle w tym samym miejscu, jak wiemy na przełomie grudnia, a stycznia jesteśmy najbardziej zmotywowani do zmian, mam nadzieję, że te posty zmotywują Was do życia, dają do myślenia i być może coś z nich wyciągniecie i do świąt Bożego Narodzenia, lub Nowego Roku, będziecie trochę inaczej patrzeć na świat. :)



Gdy słyszę zdanie, typu: "Jestem już za stara/stary, żeby coś zmienić." "Eee, jakbym była młoda..."
"Teraz to chyba nie najlepszy czas na zmiany." "Może zaczekam na właściwą chwilę.." to niesamowicie się irytuję.
Nigdy nie jest za późno, żeby coś zmienić. Uważam (oczywiście to tylko moje zdanie), że osoby, które tak mówią najzwyczajniej w świecie, w siebie nie wierzą, ale też to jest taka ich wymówka, żeby nic nie robić ze swoim życiem, co według mnie jest smutne. Wiele ludzi tak naprawdę nie wykorzystuje swoich możliwości, swojego życia w 100%. Wiele woli je po prostu przesiedzieć, przespać i tylko narzekać zamiast coś zrobić. Wybór czy przeżyjemy swoje życie tak jak chcemy czy je prześpimy, zależy tylko i wyłącznie od nas samych. I z tym wyborem Was zostawiam.
Nie chcę, żeby te wpisy były nie wiadomo jak długie, bo to nie o to w tym, chodzi, żeby połowa nawet nie przeczytała o czym on jest, czy żeby Was zanudzić. Chcę po prostu, żeby zmusiły troszeczkę chociaż kilka osób do myślenia.



Mam nadzieję, że taka trochę inna forma postów Wam się spodoba, piszcie w komentarzach, co o tym sądzicie. :*

Zdjęcia:we♥it

Blogmasowy cytat: "Każda chwila jest dobra, by zmienić coś w życiu. Nigdy nie jest za późno."


Bay♥

8 komentarzy:

  1. great!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na serię blogmas :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Ja uważam, że zmiany są potrzebne wszystkim i nie należy się ich bać! Mamy jedno życie więc przeżyjmy jak najlepiej i wykorzystajmy je w 100%

    Zapraszam do mnie: milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taka forma postów :) Właśnie fajnie, że potrafisz przekazać ją w krótszym wpisie, bo też uważam, że dłuższe teksty trafiają do mniejszej grupy ludzi.
    Zdaję sobie sprawę z tego, że w życiu trzeba zmienić to, czy tamto i jestem osobą, która potrzebuje tych zmian. Chyba w podjęciu działań brakuje mi konkretnego celu. Jednego dnia jestem bardzo zmotywowana i mój dzień wygląda perfekcyjnie, a kolejnego tak jakbym zapomniała o swoich postanowieniach. Wierzę, że kiedyś mi się to uda i przeżyję życie jak najpełniej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. :D Zgadzam się z tobą, zawsze można coś zmienić, nigdy nie jest na to za późno, a wiek nie ma tu za dużo do rzeczy. Czasami potrzebujemy po prostu trochę motywacji. ;)
    Udanego weekendu! <3

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia