BLOGMAS 2016#1 ULUBIEŃCY LISTOPADA

Hejkaaa!♥

Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami listopada, co prawda nie jest ich dużo, ale zawsze coś. :) Jednak zanim przejdę do tematyki posta, to chciałabym Wam oznajmić, że zaczynam BLOGMAS!
Tylko, że to nie będzie typowe odliczanie do świąt, posty typu blogmas, będą pojawiały się jakoś co 2-3 dni, gdyż częściej po prostu nie dam rady ze względu na naukę. Jak już pisałam to będzie trochę inna forma postów, niż tylko odliczanie do świąt, będą to posty troszkę motywacyjne, pomocne, niekiedy zabawne, inspiracyjne, tylko, że nie chcę tego traktować jako odliczanie, tylko, żebyśmy wszyscy zamiast tylko odliczać, żyli tymi pięknymi grudniowymi dniami i wykorzystywali je w 100%, przygotowując się do tego pięknego okresu roku jakim są święta. ♥
(Rany, ile razy ja użyłam słowa"tylko" :') )



A teraz już ulubieńcy!

Listopad minął mi bardzo szybko, nim się obejrzałam jest już grudzień i każdy odlicza do świąt.
Ja w tym miesiącu znalazłam kilka ciekawych produktów, którymi chciałabym się z Wami podzielić.


Płyn micelarny z BeBeauty, totalny faworyt, jeśli chodzi o zmywanie makijażu, kupiłam go w biedronce, kompletnie przez przypadek, po prostu mi się skończył mój, a inne sklepy były już zamknięte, więc wstąpiłam do biedronki, tak naprawdę z myślą zakupu, tego z Garniera, jednak, że go nie było sięgnęłam po pierwszy lepszy, i takim oto sposobem znalazłam swojego ulubieńca. :D


Kolejnym ulubieńcem jest zmywacz do paznokci też z firmy BeBeauty i po prostu fajnie się sprawdził, jest bardzo wydajny, dobrze zmywa nawet te najciemniejsze kolory.


Ta konturówka z Lovely nr.1 to chyba najbardziej kultowy produkt w mojej kosmetyczce. Zawsze gdy mam ją na ustach mam o nią mnóstwo pytań, jeszcze nie spotkałam się z osobą, które ona by się nie podobała. Największy ulubieniec,ostatnich miesięcy! <3


"Telefon o północy" - Tess Gerritsen. Książkę czyta się po prostu jednym tchem. Jest bardzo wciągająca. Główną bohaterkę budzi telefon o północy, myślała, że to jej mąż dzwoni, jednak okazuje się, że to Nick, który przekazuje jej informacje o śmierci męża, ona w to nie wierzy, uznaje, że to niemożliwe, gdyż jej mąż miał być w zupełnie innym miejscu. Postanawia rozpocząć własne śledztwo, a Nick jej pomaga. Mam ochotę wszystko zdradzić, ale zatrzymam się na opisie. Jednak bardzo wszystkich tę książkę polecam. :)

Niespodziewany telefon przerywa spokojny sen Sarah. Jest pewna, że usłyszy ciepły głos swojego męża Geoffreya, który pracuje w jednym z londyńskich banków. Ku jej przerażeniu pracownik Departamentu Stanu, Nick O'Hara, informuje ją o śmierci męża w pożarze w hotelu w Berlinie. Zaszokowana Sarah nie wierzy w śmierć Geoffreya i rozpoczyna własne śledztwo. Widząc jej determinację, Nick, początkowo przeciwny pomysłowi, zgadza się pomóc. Krok po kroku wkraczają w sam środek międzynarodowego spisku szpiegowskiego, w który zamieszani są wysoko postawieni politycy, agenci CIA i Mossadu. Przemierzając kolejne europejskie miasta, Sarah odkrywa, że jej mąż nie był tym, za kogo się podawał, a jej życie jest w śmiertelnym niebezpieczeństwie.

To już wszyscy ulubieńcy minionego miesiąca, mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu, mimo, że ulubieńców jest malutko. :) 

Blogmasowa myśl: "Ciągle do czegoś odliczamy, nie zauważając jak wiele chwil przelatuje nam przez palce" 

Bay♥

Komentarze

  1. Świetni ulubieńcy , muszę przyznać , że zaciekawił mnie ten płyn micelarny :)
    Też używałam tego zmywacza do paznokci :) i też zaliczam go do swojej listy :) ulubieńców
    Buziaki :**
    My Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do zmywacza to jak najbardziej się zgadzam! Podoba mi się ta blogowa myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych wszystkich ulubieńców których zaprezentowałaś. Chyba czas sie zapoznać z konturówką :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ochotę na konturówkę Lovely, ale nr 1 zawsze był niedostępny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę przeczytać tę książkę, ten opis mnie bardzo zachęcił *.*
    recenzje-filmy-baje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten płyn micelarny z Biedry:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajni ulubieńcy ! Ta konturówka jest naprawdę świetna ! Książkę chciałabym przeczytać :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn micelarny z BB jest super! Bardzo dobrze się u mnie sprawował ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie trafiłam tutaj dwa dni wcześniej, bo szukałam jakiegoś fajnego płynu micelarnego :| Wrócę po więcej blogmas'ów to może nie przegapię jakiś innych wskazówek :)

    Może wpadniesz na chwilkę? :) 11.11.2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy :) Najbardziej zaciekawił mnie płyn micelarny, gdyż mój okazał się być kompletną klapą i potrzebuję kupić jakiś inny. Konturówka ma bardzo ładny kolor i jak najbardziej w moim stylu ;)
    Masz rację z tym, że święta należy przeżywać, a nie odliczać ciągle dni. Nie mogę się doczekać Twoich kolejnych wpisów, innych niż większość Blogmas :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ksiazke musze przeczytac strasznie mnie zaciekawila! Jeszcze nigdy nie testowalam produktow z twoich ulubiencow i na pewno kiedys to zmienie! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o zmywacz, to z czystym sumieniem też mogę go polecić, bardzo fajnie i skutecznie zmywa lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też używam zmywacza BeBeauty i zgadzam się, że jest super!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam styczności z tymi rzeczami, jednakże książka wydaje się ciekawa! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy :D

    Zapraszam" http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty