STYLEWE.COM

Hejkaaa! ♥

[PL] Jest jesień, a jak to u mnie o tej porze roku bywa, nie obędzie się w garderobie bez swetrów! Uwielbiam je, jednak w ostatnim czasie zaczęło mi trochę brakować czegoś nowego, czegoś innego. Chodząc po sieciówkach, kroje i rodzaje swetrów były bardzo do siebie podobne i niebyt oryginalne.
I wtedy odezwała się do mnie firma Stylewe.com Jej asortyment mnie zachwycił! Nie tylko ze względu na świetne kroje, rodzaje i pomysłowość swetrów, ale także sam wygląd strony i inne ubrania czy dodatki. :) Każdy, dosłownie każdy może znaleźć tam coś dla siebie. Na koniec chciałbym Wam pokazać kilka sweterków, które mnie urzekły!

[ENG] It's autumn. In this time in year I love sweaters! Recently I look for something new, style and different. In my wardrobe I have not orginal sweaters. And I found shop Stylewe.com This shop is amazing with a big assortment. There are many beutiful, orginal, style and intersting sweaters. But there are many great dresses, clothes, bags, accessories etc. Everyone can find something for themselves. I want show you some clothes which I liked. :)





1


2


3


4


5


6

Bay♥

Komentarze

  1. Piękne sweterki:) mam taki kudłaty bordowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie cudowne <3 pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że większość dziewczyn z nimi nawiązuje współprace :) Ja jak weszłam na strone to sie zdziwiłam aż cenowo:O świetne wetrki powybierałaś :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne swetry , świetny jest ten pierwszy i ostatni ;)
    Miło jest tak wyjść na taki chłód w miłym ciepłym sweterku ;)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne swetry :) osobiście uwielbiam je nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście oryginalne stroje :)
    te 3 pierwsze mają wspaniałe kolory *.*
    owocnej współpracy :*

    zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty