piątek, 11 listopada 2016

MOJE ULUBIONE PRODUKTY DO UST NA JESIEŃ

Hejkaaa! ♥

Jak sobie radzicie z obowiązkami szkolnymi? Ogólnie jak się czujecie już w 3 miesiącu szkoły? Ja na razie mam bardzo dużo nauki i trochę ciężko (jak pewnie zauważyliście) jest mi pogodzić obowiązki i naukę z blogowanie. Ale staram się i idzie mi to coraz lepiej, także  najbliższym czasie możecie spodziewać się trochę notek. :) 

Przechodząc już do tematu posta, to uwielbiam jesienią mieć ciemniejsze usta niż zwykle.To jest ten czas kiedy mogę poszaleć zarówno modowo, jak i makijażowo. Bardzo lubię w tym okresie brązy i różne odcienie bordo na ustach. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka moich ulubionych właśnie produktów do ust na jesień. :) 



1. Konturówka Golden Rose Dream Lips nr. 510

2. Konturówka Golden Rose Dream Lips nr. 511

3. Konturówka Golden Rose Dream Lips nr. 521

4. Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr. 15

5. Glossy Nude Wibo nr. 4

6. Lips to kiss Wibo nr. 5



Wszystkie te produkty bardzo lubię i chodzę w nich na przemiennie. Mimo, że z pozoru mogą wydawać się prawie identyczne, to jednak takie nie są. Niektóre kolorki są do siebie podobne, jednak na ustach wyglądają inaczej, mają inne nasycenie. :) 

Mam nadzieję, że taki krótki post o moich ulubionych produktach do ust na jesień Wam się spodobał. :) 

Jakie są Wasze ulubione pomadki do ust na tę porę roku? :*

Bay♥


30 komentarzy:

  1. W szkole cieżko a juz za tydzień próbna matura to juz w ogole tragedia :(
    Lubię te pomadki i konturówki z golden rose , jednaj mon ulubieniec to kredka wypalana w piecu kamiennym do ust z Inglota odcień nr 17 :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie chodzę do szkoły :)
    GOLDEN ROSE - KOCHAM TĄ FIRMĘ!!!!!
    A zwłaszcza konturówki :*


    Mój aktualny blog: www.xnevaeh.blogspot.com <3
    Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ciemniejsze usta wolę latem :) jesienią wybieram albo bezbarwne pomadki, albo jasne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kupić sobie coś do ust z golden rose ale jakoś ciągle mi nie po drodze heh
    Bardzo podoba mi się odcień tej konturówki 511.
    Szminką,którą często używam jest z eveline, aqua platinum nr 486 :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega kolorki, strasznie mi się podobaja! :) Uwielbiam ta firmę :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już do szkoły nie chodzę, ale chodzę do pracy :D też czasem ciężko pogodzić mi blogowanie z obowiązkami domowymi, pracą i czasem dla chłopaka i przyjaciół, ale i tak jestem z siebie dumna :D Bardzo ładne kolorki, ja jesienią też lubię mieć ciemniejsze usta niż na co dzień :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, to moje ulubione pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne kolorki, znalazłabym wśród nich idealny odcień dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię brązy, ale odcienie bordo są dla mnie zbyt mocne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku także zainwestowałam w konturówki od Golden Rose. Podoba mi się, jak długo się trzymają na ustach :)
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w szkole mam tyle nauki i obowiazkow ze czesto zapominam jak sie nazywam i ostatnio na matematyce zaczynalam wyliczac zadania z fizyki, haha!
    Jednak staram sie to wszystko ogarnac i o dziwo znajduje czas ale akurat na przegladanie instagrama hasztag studyig i ogolnie daja one takiej mega motywacji i inspiracji do nauki! <3
    Kolory przepiekne rowniez uwielbiam jesienia ciemniejsze kolory na ustach dodaja takiego uroku <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  12. *.* cudne kolorki ♥ ciągle czytam o tych konturówkach z gr, w końcu muszę w nie zainwestować! :)
    też lubię czasem pomalować usta jesienią na intensywniejszy kolor :)
    najbardziej lubię takie brudne róże oraz zgaszone czerwienie :)
    pozdrawiam i zapraszam na świeżutki wpis ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie maluję ust więc nie mogę się wypowiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbuję te wszystkie pomadki. Moja ulubiona to matowa z Lovely.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kredki z GR,a moje ulubione odcienie jesiennie to bordowy i ciemny brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam szminek matowych z Avonu! Super są:) Ale te mają fajne odcienie. Uwielbiam malować usta :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż u mnie malowanie ust na czas zajęć lekcyjnych to jak skazać się na śmierć ;-; Aczkolwiek po lekcjach chętnie. Ja również gustuje w ciemniejszych barwach, a fakt faktem jest taki, że również ubóstwiam Golden Rose c: / Amy
    Zapraszamy: http://angesdemode.blogspot.com/
    I Pozdrawiamy serdecznie
    Amy i Lolo c:

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę, uwielbiam takie ciemniejsze odcienie! Są idealne na jesień i zimę według mnie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. na tą porę wygrywają ochronne :D
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/ - odpowiadam na obserwację ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę koniecznie wypróbować konturówki Golden Rose Dream Lips, czytałam na ich temat wiele pozytywnych opinii, a niska cena i świetna gama kolorystyczna bardzo kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne pomadki, ja cały czas stosuje Baby Lips ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I am so in love with all of those shades! Thank you so much for sharing!

    aikocunanan.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje kolorki! Z chęcią wszystkie bym przygarnęła :D
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dwie takie same :) numer 511 i 521 . :) Bardzo uwielbiam takie kolorki jak ty :D I wypróbuję pozostałych kolorków :D

    Pozdrawiam
    Zapraszam :

    queendagussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia