wtorek, 4 października 2016

AUTUMN

Hejkaaa! ♥

Za oknami już coraz częściej widać oznaki jesieni, na dworze z dnia na dzień jest chłodniej, trzeba zakładać więcej warstw, coraz cieplejsze ubrania, już niebawem jesienne sesje, ale także pierwsze jesienne ponure dni i depresje.
Jedni kochają jesień, drudzy jej nienawidzą. Ja ją bardzo lubię i uważam, że jest to najbardziej "modowa" pora roku. To właśnie jesień kojarzy mi się najbardziej z modą, wtedy mam mnóstwo wizji na outfity, można ułożyć naprawdę świetne stylizacje, które w moim wykonaniu na pewno niedługo pojawią się na blogu. :)
A dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje must have właśnie na tę porę roku.

1. SWETRY










2. OGROMNE BLUZY





3. PŁASZCZE





4. BOMBER JACKET





5. RAMONESKI





6. AKSAMIT






7. NUDE







A co Wy myślicie o jesieni? Jakie są Wasze mus have na tę porę roku? :)

Zdjęcia: we♥it

Bay♥

30 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje.
    Bardzo lubię te jesienne sweterki :)
    Jesień ma też śliczne kolorowe widoczki :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swetry, oj tak <3 muszę sobie kupić jakiś nowy, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneski uwielbiam, sama mam kilka w szafie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  4. Mega inspiracje, uwielbiam takie milusie szaraczki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jesień, ale nie taką zimną i deszczową jak jest teraz:/
    Super inspiracje Kochana, czekam na posty ze stylizacjami:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! świetne inspiracje, bluza z futerkiem jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
  7. O, już nie mogę się doczekać Twoich jesiennych outfitów :) Też bardzo lubię jesień, ale taką piękną, złotą jesień... Gdyż ciągły deszcz z czasem wywołuje u mnie stany depresyjne i niechęć do wszystkiego.
    Świetne stylizacje dobrałaś do tego posta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, cudne rzeczy ;) Wszystko mi się podoba! :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam, że jesienią można poszaleć z modą i stylizacjami, podobnie wiosną. Tylko szkoda, że to co aktualnie jest za oknem to nie piękna złota jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadamy za bardzo ;/ śliczne są te rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim must have to botki, uwielbiam ten ty butów mam ich w szafie już 6 par ♥ Teraz poluję na jakieś w odcieniu ciepłej czekolady. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo nie lubię jesieni, jest to mega dołująca i smutna pora roku! :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę samych moich ulubieńców! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jesień, jednak nie jest to moja ulubiona pora roku. Często właśnie w tym okresie choruje, nienawidzę tego.
    Zapraszam do mnie! > xviolencese.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej!! Boże jak ja kochamm wszelkie cieple zimowe puchate sweterki<333 To moja najwieksza milosc ever no i wyglada sie w nich tak slodko:) Wszystkie stylizacje są mega i chcialabym te ciuchy miec w swojej szafie:)) Szczegolnie w oko wpadly mi te tramki na wysokiej podeszwie.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najchętniej ukradłabym wszystko z tego zdjęcia! Poluję na jakiś fajny płaszczyk, ale nigdzie nie moge znaleźć takiego idealnego dla mnie.
    Jesień jest cudowna!
    buziaki!x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post!! Obserwuje i zapraszam do mnie miś:)
    http://aliceeeblog.blogspot.com/2016/10/bomber-must-have-jesien-zima-1617.html

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak swetry to cos co i ja musze mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swetry to również absolutny must have na zimę! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Bardzo podobają mi się twoje propozycje :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim must have jest na pewno koc, herbata, wygodnw bluzy, dresy i sweterki. Ale niestety teraz tez leki, bo zimno mi nie sprzyja i jestem chora.. Super zdjecia wybralas! buziaki :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne inspiracje, ja osobiście jestem zakochana w swetrach tego typu, zwłaszcza te szare są moimi ulubionymi :) Absolutny must have na jesień!

    http://loveinwarsaw.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze zakupic sobie takie sweterki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne sweterki i płaszczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspiracje! Strasznie mi się podobają! *. *

    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. swetry, płaszcze, ramoneski i aksamit z tej listy lubię najbardziej ♥♥
    ach, jesień jest taaka piękna *.*
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne swetry i płaszcze na zdjęciach , marzenie nie jednej kobiety :D

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia