TEST: PALETA KOREKTORÓW Z DRESSLINK

Hejkaaa! ♥

Ostatnio szukałam jakiś typowych recenzji dotyczących kosmetyków z chińskich stronek, nie ukrywam, że znalazłam ich dość sporo, ale nie były to recenzje z opisem wad i zalet, ani dokładnego opisu produktu, czy wystąpiły jakieś negatywne skutki, po zastosowaniu tych kosmetyków itp. Być może nie trafiłam po prostu na odpowiednią notkę.
Dlatego dzisiaj postanowiłam napisać recenzję o chińskiej paletce korektorów, jak sprawdziła się u mnie oraz wady, zalety i czy polecam?
Zapraszam!




Paletka ma ładne czarne, zgrabne opakowanie. Spodziewałam się, że będzie większa, jednak jest dosyć malutka. Posiada 15 kolorów korektorów. W tym 1 rozświetlacz, 1 korektor zielony na zaczerwienienia oraz 1 różowy na ciecie pod oczami, 3 kolory są ciemniejsze, przeznaczone w moim przypadku zdecydowanie do konturowania na mokro, reszta kolorów jest w miarę neutralna, każdy powinien znaleźć kolor dla siebie.





Paletka nadaję się do konturowania na mokro, bardzo fajnie się do tego sprawdza dla osób, tak jak ja dopiero zaczynających przygodę z makijażem. Różowy cień bardzo fajnie sprawdził się pod oczami, zielonkawy z zaczerwienieniami też sobie nawet radzi. Natomiast jeśli chodzi o rozświetlacz to niestety w moim przypadku kompletna klapa. Pigmentacja jest średnia, mogłaby być lepsza, ale za taką cenę i nie zapominając, że to jednak jest chiński produkt, jest okej. Skład również nie jest taki zły.




Zalety: 
+cena
+kolorystyka
+dobrze zakryte cienie i zaczerwienienia
+fajna do konturowania na mokro
+łatwa w obsłudze

+- pigmentacja
+- wielkość

Wady: 
-rozświetlacz
-brak lusterka

Podsumowanie: 
Według mnie są lepsze paletki korektorów, do konturowania na mokro. Jednak jeśli zaczynamy dopiero swoją przygodę z makijażem to całkiem fajnie może się sprawdzić. 6,5/10

Bay♥

Komentarze

  1. ale swietny sie wydaje! duzo kolorow, dla poczatkujacych mysle ze idealny!!

    obserwuje i licze na rewanz:) http://typical-teengirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe odcienie :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kilku kolorów na pewno bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli możesz kliknij teraz w linki z Sammydress :)

      Usuń
  5. Chyba nigdy nie odważyłabym się nałożyć tego na twarz, gama kolorów jest świetna, ale ciekawi mnie mocno co tam wewnątrz napakowali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam skład jest całkiem okej. :)

      Usuń
  6. Kiedyś trafiłam na jakąś recenzje kosmetyków z chińskim stronek i widziałam tam właśnie tę paletkę :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam ową paletkę i jestem z niej zadowolona :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, wygląda świetnie! Fajna kolorystyka!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła kolorystyka, chętnie bym się skusiła na tą paletę.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda fajnie, a skoro jestem początkująca to chyba jest idealna dla mnie :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za post:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrzyłam na podobne, całkiem fajne, ale i tak na razie nie używam ;)
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka posiada naprawdę ciekawe kolory ^^ Być może kiedyś skuszę się zakupić podobną :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa, kolorki ładne. Na brak lusterka można przymknąć oko :)
    http://testowaniaczar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you, dear for your visit. Lovely colour shades you have there. I am now your newest follower at G+ and Follower too. Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie najpierw sięgnę po ta paletę kolorów, jak widać ma mało wad, a że jestem poczatkująca to mi bardziej ułatwi malowanie.
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. so many shades! this dresslink palette seems lovely.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dalej nie rozumiem po co 1039084947 korektorów, na początku miałam swój jeden, potem dowiedziałam się że ten co posiadam nadaje się tylko pod oczy ( dlatego tak słabo zakrywał moje wypryski! ) i w końcu zdecydowałam się na fioletowy korektor z Avon, jak widać- ciemna jestem w tych sprawach, ale ciągle się uczę!

    Pozdrawiam,
    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście, wśród tylu kolorów każdy może znaleźć coś dla siebie. Bardzo ciekawy produkt! Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje się bardzo fajny. Skoro polecasz to warto spróbować, ale ja jeszcze nie maluję się aż tak mocno :) Może kiedyś
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Great Palette!

    lovely Greetings

    OdpowiedzUsuń
  23. prezentują się fajnie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Love those shades! Following you now in GFC & would love to have you follow me too. Have a great day, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty