TATUAŻE

Hejkaaa! ♥

Tatuaże. Dosyć kontrowersyjny temat. Jedni je uwielbiają, drudzy nienawidzą. Dla jednych mają znaczenie, dla innych liczy się sam ich wygląd. Jedni wolą małe, drudzy duże. Tyle ile ludzi, tyle opinii i preferencji. Co ja sądzę o tatuażach? Mnie bardzo się podobają, sama chciałabym w przyszłości mieć tatuaż, mały i oznaczający coś dla mnie. Podobają mi się całe rękawy i duże tatuaże, ale u innych, do mnie i do mojego charakteru nie pasowałyby tatuaże tego typu. Wiem, że opinia rodziców, dziadków czy cioć jest przeważnie taka: A jak to będzie wyglądać na starość?! A jak Ci się znudzi?! A jak nie będzie podobać?! To jest do końca życia!Wiesz na co się decydujesz?!
Zdania na temat tatuaży są podzielone. Ja uważam, że każdy ma prawo do podjęcia swojej własnej decyzji w tej sprawie. To w końcu od nas zależy jakie dzieło pozostawimy na swoim ciele. Czy będzie to arcydzieło czy katastrofa, zależy tylko od nas (no i ewentualnie od tatuażysty, dlatego zawsze wybierajmy tych doświadczonych i profesjonalnych). Myślę, że wszystko jest dla ludzi, ale trzeba to robić z głową. A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? :)








Zdjęcia: weheartit

A co Wy sądzicie o tatuażach?

Bay♥

Komentarze

  1. Nie mam żadnego i póki co nie planuję. Ogólnie mi się podobają, jednak zbyt duża ich ilość totalnie do mnie nie przemawia. Jestem bardziej za takimi małymi, subtelnymi i pewnie taki kiedyś w dalekiej przyszłości sobie zrobię :)

    http://peensieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie także nie przemawiają w ogromnych ilościach. :)

      Usuń
  2. Nie kręcą mnie tatuaże, nie podoba mi się ,dla mnie szpecą ciało

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuję i chyba wszyscy po cichu o tym wiedzą c; Podobają mi się całe rękawy, może będę kiedyś miała. Najbardziej do gustu przypadają mi wzorki hinduskie - są genialne, ale muszę powiedzieć, że małe i drobne dziary też mają swój urok ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to bardzo fajnie! Trzymam kciuki, żeby wszystko wyszło, tak jak chcesz. :)

      Usuń
  4. Nie przeszkadzają mi tatuaże u kogoś, ale nie wiem czy sama bym się odważyła. Gdybym jednak się zdecydowała to pewnie na napis "You'll Never Walk Alone" będący tytułem hymnu mojego klubu piłkarskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę, że jak będę robić to coś, co będzie miało dla mnie znaczenie. :)

      Usuń
  5. Piękne tatuaże , ja szczerze nie mam nic co do tatuaży .
    Jeżeli ktoś ma tatuaż to jego sprawa.
    Ja mam w planie zrobić w przyszłości tatuaż na nadgarstku , ale podobno strasznie boli
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy inaczej reaguje na ból i u każdego boli inaczej, nie przekonasz się, dopóki sama nie spróbujesz. :)

      Usuń
  6. Osobiście uwielbiam tatuaże, chciałabym sobie w przyszłości zrobić mam już nawet kilka pomysłów :)
    https://paulaxzxblog1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żebyś je zrealizowała. :)

      Usuń
  7. Mi podobają się takie jakby kruki na łopatkach. Oraz malutki tatuaż na nadgarstku :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają malutkie na nadgarstku. :)

      Usuń
  8. Tatuaże podobają mi się ,ale tylko u facetów :D Sama bym sobie nie zrobiła.:)
    Dodaję d obserwowanych :)

    http://claudietta-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Mi też podobają się u facetów, ale sama zdecydowałabym się na jakiś malutki, bo takie mi się podobają. :)

      Usuń
  9. love tattoos but on others lol
    http://aminaayub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Myslę że to sprawa indywidualna, najważniejsze by dana osoba znalazła coś na zawsze, coś z czym nie będzie chciała sie rozstać

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że jeżeli ktoś robi sobie tatuaż to jest on jego prywatną sprawą i nie należy się czepiać o to czy ktoś go sobie zrobił bo jest ładny, czy ma dla niego jakieś znaczenie. Wiadomo, że niektórzy tatuują sobie takie rzeczy, że aż szkoda patrzeć, ale mimo wszystko to ich ciało, a nie nasze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak komentarz powyższy, uważam że jest to sprawa indywidualna, każdy spostrzega to trochę inaczej. Osobiście najbardziej podobają mi się te geometryczne i w przyszłości nad takim myślę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię tatuaże u innych, ale sama jakoś o żadnym nie myślę :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię u innych, ale myślę o jakimś malutkim, coś znaczącym dla siebie. :)

      Usuń
  15. Ja uwielbiam małe tatuaże. Tak jak ty, chciałabym mieć kiedyś jakiś dużo znaczący dla mnie tatuaż.

    MÓJ BLOG zapraszam do mnie, dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne zdania do Twojego :) Sama w przyszłości bardziej się zastanowię nad zrobieniem prostego i niewielkiego tatuażu na obojczyku. Bardzo podobają mi się akurat w tamtym miejscu :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej mi też bardzo podobają się tatuaże na obojczyku! *.*

      Usuń
  17. Ja w sprawie tatuaży jestem neutralna. Nie przeszkadzają mi one u innych ale sama nie planuję sobie czegoś wytatuować :)
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne tatuaże♥ Ja też chciałabym mieć i to dużo haha:D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chciałabym mieć dużo, wystarczy jeden malutki o wielkim znaczeniu. :) Ale życzę, żeby marzenia Ci się spełniły i miała ich dużo. :D

      Usuń
  19. Nie przepadam za tatuażami ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też się podobają małe, ale chyba bym sobie nie zrobiła.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę o zrobieniu malutkiego, ale dopiero za kilka lat. :)

      Usuń
  21. Piekne tatuaze <3 Mi sie male bardziej podobaja :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie ładne, ale ten ostatni skradł moje serce <3 Boski, idealny! :D
    Widziałam masę tatuaży i ta całkiem spora masa na prawdę mi się podoba. Sama też chcę zrobić sobie tatuaż. Problem w tym, że nie chcę mieć ich naćkane na całym ciele, a wybór jest ogromny!
    Trochę razi mnie, kiedy ktoś robi sobie tatuaże bez zastanowienia, a, bo to ładne (Czy napisalibyście sobie 'Jestem debilem' w znakach chińskich na ręce, bo fajnie wygląda?). Razi, ale cóż.. to indywidualna sprawa. Każdy robi ze swoim ciałem co chce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, these tattoos look great, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chciałbym mieć tatuaż w taki miejscu gdzie nikt nie będzie go widział i oczywiście o jakimś znaczeniu ;) tatuaże powinny być dla nas a nie na pokaz - to moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty