czwartek, 18 sierpnia 2016

PROJEKT DENKO #1

Hejkaaa!♥

Ostatnio coś tutaj bardzo kosmetycznie, ale spokojnie, niedługo zaczną się też te modowe. :)
Dzisiaj pierwszy raz na tym blogu PROJEKT DENKO!
Zapraszam! <3



1. W tym wpisie zobaczycie sporo produktów z Dove, a pierwszy z nich to balsam do ciała.
Producent obiecuje głęboko nawilżoną oraz odżywioną i gładką skórę naszego ciała. Balsam jest przeznaczony do skory suchej, ale myślę, że bardzo dobrze sprawdziłby się także do normalnej. Według mnie bardzo fajny balsam, może nie najlepszy, ale warto go kupić, ślicznie pachnie i fajnie nawilża. :)



2. Kolejnym wykorzystanym produktem jest krem do rąk z Kolastyny. Przeznaczony do skóry suchej i szorstkiej. Mogliście go widzieć już w ulubieńcach, bo według mnie to naprawdę rewelacyjny krem do rąk. Wygładza skórę oraz dobrze ją nawilża, na pewno do niego wrócę.



3. Następnym kosmetykiem jest żel pod prysznic z Dove. Jest to już moje trzecie opakowanie i żel sprawdza się świetnie, wspaniale nawilża i na pewno po niego jeszcze sięgnę.



4. Maseczka do twarzy z Avonu przeciw wągrom. Ją mogę polecić bo u mnie sprawdziła się całkiem dobrze, ale na pewno jeszcze będę poszukiwać innych tego typu. Jest dobra, ale wydaję mi się, że są lepsze. :)



5. Przedostatnim produktem, jest znów kosmetyk z Dove - szampon do włosów. U mnie kompletnie się on nie sprawdził. Przeznaczony do włosów zniszczonych, ja takowych nie posiadam, jednak mimo wszystko nie zobaczyłam u siebie żadnego nawilżenia, a niestety wręcz przeciwnie, lekkie przesuszenie. Ale może akurat u Was się sprawdzi. :)



6. Już ostatnim produktem jest puder z Avonu ColorTrend. Na początku mojego blogowania miał swoje miejsce w ulubieńcach,teraz wiem, że są dużo lepsze pudry od tego, ale tak czy owak go lubię, ale nie jestem pewna czy do niego wrócę, mając wiele lepszych produktów. :)



To byłoby na tyle, mam nadzieję, że projekt denko w moim wydaniu się Wam spodobał. :)

Chciałabym Wam bardzo podziękować za ponad 200 obserwatorów!! Jest to dla mnie niewyobrażalnie duża liczba i po prostu bardzo Wam dziękuję, za wywołanie uśmiechu na mojej twarzy, za wzbudzenie we mnie tyle radości i szczęścia, jest mi niezmiernie miło, że czymś Was zainteresowałam, że postanowiliście kliknąć na ten przycisk "OBSERWUJ". Mimo, że pierwszych kilka obserwacji było "obs/obs", to i tak się cieszę, bo wiem, że było ich tylko kilka. Jeszcze raz bardzo DZIĘKUJĘ! ♥♥♥

Bay♥

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki z Dove:) Ten balsam miałam już kilka razy:)
    buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dove to jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych.
    Wspaniale , że napisałaś taki post
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsamy z Dove są po prostu genialne ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z dove uwielbiam żele i to tylko niektóre ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam że nic z tych rzeczy nie mam jednak wyglądają tak ładnie że sama nie wiem może się skuszę :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja! Żel pod prysznic jest mega ;) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych produktów miałam tylko żel pod prysznic z Dove. Bardzo fajne denko :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko klasyczną wersję żelu Dove. Pojemność 750 ml męczyłam bardzo długo - taki był wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty z dove zazwyczaj bardzo ładnie pachną. Miałam balsam i na mnie sprawdził się rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam,
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten krem do rąk i u mnie również się sprawdził ;)

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam te produkty z Avonu :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam podobny zestaw Dove tylko w wersji różowej ,gdzie był krem do rąk . W sumie był dobry ,ale na mnie jakiegoś większego wrażenia nie zrobił :D Balsam był najlepszy. Żel kompletnie nie dla mnie.
    http://claudietta-life.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for visiting and following my blog I followed you a long time ago, have a good day

    OdpowiedzUsuń
  15. Dove really has some amazing products :)

    Would you like to follow each other? Let me know, I always follow back :) xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki z dove nie są moimi szczególnie ulubionymi. Nie podoba mi się, ze żele do kąpieli są "ciężko-zmywalne". Wolę płyny które lepiej się spłukują.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kosmetyki z dove! Mają taki cudowny zapach! Obserwuję i mam nadzieję na uczciwy rewanż <3
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. These all seem like lovely products.

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Dove używam wielu te kosmetyki
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że używałam żel pod prysznic z Dove i byłam bardzo zadowolona :)
    Super post
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię firmę Dove ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście nie stosuję kosmetyków z Dove. Nie mam nic przeciwko nim, ale po prostu mnie do nich nie ciągnie. Urocze zdjęcia! Obserwuję. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna używam produktów z Dove i bardzo je lubie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię produkty z Dove :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety moja skóra nie lubi się z kosmetykami z Dove :( ja uwielbiam zapach! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia