MOJE LAKIERY DO PAZNOKCI - UPDATE

Hejkaaa!♥



W końcu przygotowałam ten post, a przyznam, że trochę mi to zajęło, ale robiłam to z wielką przyjemnością. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu taka jego forma.
O moich lakierach mogliście już słyszeć na początku mojego blogowanie - klik, ale wtedy forma przedstawienia ich była zupełnie inna od tej, którą chcę zaprezentować Wam dzisiaj. Także zainteresowanych zapraszam. ♥

GoldenRose Paris nr.12


Wibo Express Growth nr.52 


 1. Miss Selene nr.246 
2. Miss Selene nr. 249
3. Miss Selene nr. 237
4. Miss Selene nr. 259
5. Miss Selene nr. 162


1. Miss Selene nr.222
2. No name
3. Revers Let's Go! nr.7 (?) 
4. One 141
5. GoldenRose Pretty Color nr.184


1. GoldenRose Paris nr. 219
2. GoldenRose Paris nr. 11
3. GoldenRose Paris nr. 165
4. GoldenRose Paris nr. 115
5. GoldenRose Paris nr, 04


Eveline Cosmetics miniMax nr.072


1. Vipera Cosmetics nr.36
2. GoldenRose Paris nr.06 
3. GoldenRose Paris nr. 103
4. Wibo Coat Manicure nr. 12
5. GoldenRose Paris nr. 71


1.GoldenRose with protein nr. 334
2. GoldenRose with protein nr. 287


1. No name
2. No name
3. GoldenRose WOW! nr.11
4. No name
5. GoldenRose WOW! nr. 29


Lovely trend edition


Mam nadzieję, że taka inna forma posta przypadła Wam do gustu. :)

Jaki kolor spodobał się Wam najbardziej? :)

Bay♥


Komentarze

  1. świetne kolorki lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier z Eveline jest świetny <3 pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajną kolekcję :)

    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ukazania lakierów w taki sposób :)
    A co do ulubionego kolorku to trudno się zdecydować. Gust mi się ciągle zmienia ;p W obecnej chwili lubię pastelowe kolory.
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niezła kolekcja! :) Super, najlepszy ten kosmiczny niebieski od GoldenRose!

    Fashion blogging by Lissey

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jeden kolorek to ładniejszy. U mnie niestety nie sprawdza się marka Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora kolekcja. Przepiękne kolory na wakacje!
    Zaczynam obserwować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie masa lakierów się marnuje odkąd zaczęłam chodzić na hybrydę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham lakiery z GR <3 Też mam ich sporo, a tak naprawdę od dłuższego czasu maluję jednym i tym samym- matowym czarnym z Barry M :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorki ;)

    Zapraszam do mnie ;) milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo ich - nie spodziewałam się aż tak dużej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od kiedy robię hybrydy, nie kupuję już lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spora kolekcja, kilka bardzo mi się spodobało :) obserwuje :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe kolory , super kolekcja.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponująca kolekcja! Mnie najbardziej do gustu przypadły pastelki z golden rose :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ten lakier od Eveline 72, jest cudowny. <3 Tak samo jak 12 z Golden Rose. Więcej takich postów! :D Pozdrawiam. :)
    http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kolory bardzo przypadły mi do gustu, ale najbardziej ten z GoldenRose nr. 11.
    Po Twoim poście moja mała kolekcja chyba też się powiększy! :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz wielką kolekcje, wszystkie kolorki mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi spodobał sie ten ostatni 'Lovely trend edition'. Podziwiam kolekcję i zazdroszczę :)

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow ile lakierów <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokaźna kolekcja i ładne kolorki :)
    Pozdrawiam, passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spora kolekcja! Oddawaj niektóre, bo ich kolorki są świetne :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem! Raj dla kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kolorki lakierów. Masz bardzo pokaźną kolekcję :D
    Ja też mam dość sporo lakierów, ale chyba nie tak dużo :DD
    Pozdrawiam ciepło! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny blog i inspirujący post. Zazdrościmy takiej kolekcji :)
    Odwiedź i nas :
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty