MOJA PLAYLISTA LIPIEC 2016

Hejkaaa! ♥

Muzyka towarzyszy mi każdego dnia, zależnie od mojego nastroju jest albo wesoła i rytmiczna, albo smutna i melancholijna. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją "playlistą", piosenkami, których ostatnio słucham, prawie na okrągło, jeśli to Was interesuje, to zapraszam do lektury. :)

1. Cher Lloyd - Activated



2. Ariana Grande - Into you



3. Twenty One Pilots - Ride



4. Drake, Rihanna - Too Good (Jasmine Thompson)



5. Selena Gomez - Kill Em With Kindness



6. Tori Kelly - Hollow



7. Flume, Tove Lo - Say It



8. OneRepublic - Wherever I Go



9. Demi Lovato - Body Say



10. Marc E. Bassy, G-Eazy - You & Me



11. Anne-Marie - Alarm



12. Alessia Cara - Wild Things


To są najczęściej odtwarzane piosenki przeze mnie w ostatnim czasie, mam nadzieję, że taka forma, coś nowego u mnie przypadło Wam do gustu. Podzielcie się swoją opinią w komentarzach. :)

A jakich piosenek Wy najczęściej słuchacie? 

Bay♥

Komentarze

  1. Demi Lovato bardzo dawno nie słuchałam. A piosenka One Republic jest bardzo fajna :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie muzyka także praktycznie cały czas towarzyszy bez względu na mój humor. :) Z tego wszystkiego znam tylko piosenkę Twenty One Pilots (Ride jest fantastyczne!) i One Republic. Ja mam ogromną playlistę, chociaż ciągle się ona zmienia. Jest masa uzdolnionych muzycznie ludzi na świecie. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne piosenki - większość jest w moim guście :D Ja sama jestem ostatnio uzależniona od piosenki Twenty One Pilots -Lane Boy :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


     

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne piosenki.
    Najbardziej podoba mi się Ariany Grande.
    Świetny post.
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. te piosenki są świetne! :D obserwuje
    http://pacholczakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam większość z tych kawałków:) świetny gust:)
    buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie króluje Deorro " Bailar" i Galantis " No money ". Choć "Kill Em With Kindness" też często słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mam być szczera, to nie znam żadnej z tych piosenek! :O Muszę to nadrobić koniecznie! Fajny pomysł na post, lubię poznawać nowe piosenki :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna piosenka Twenty One Pilots :) Demi Lovato jakoś specjalnie nie słucham, ale za to spodobała mi się muzyka Seleny Gomez, której słuchałam jak byłam młodsza, ale chyba czas wrócic ♥
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tą piosenkę Seleny Gomez, resztę piosenek mniej-więcej kojarzę z playlist na spotify
    Świetny post! :)

    Dziękuję za życzenia urodzinowe, pozdrawiam
    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham piosenki Ariany <33
    Super playlista!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  12. 11 bardzo przypadła mi do gustu tych których nie słuchałam postaram się nadrobić prawdopodobnie wpadną mi w ucho :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka piosenek znam i całkiem często słucham jak i słuchałam :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio nałogowo przeglądam youtube i szukam nowych piosenek, dzięki za kolejne pomysły :)
    Sama najczęściej słucham Michaela Jacksona, Rihanny, One direction (wiem,wiem, takie guilty pleasure :D ), Timberlake'a i wszystko inne, co leci w RMF FM.

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam wszystkich piosenek, ale kilka z nich uwielbiam <3

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku! Większość z tych piosenek kocham i ciągle ich słucham <3

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta ostatnia jest fajna ;) ja teraz słucham Jonas Blue ,,Fast car''.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość z tych piosenek znam i uwielbiam! Ostatnio pokochałam piosenki Seleny <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny wpis, uwielbiam takie posty o piosenkach bo uwielbiam muzykę i muzyką żyję :) towarzyszy mi w każdej wolnej chwili, jestem z nią nierozłączna :) naprawdę świetna playlista! Bardzo lubię numer 2, 5 i 12 bo je znam :D resztę oczywiście też przesłuchałam :) Jeżeli masz ochotę podeślę ci kilka piosenek które ja słucham w kółko :)
    https://www.youtube.com/watch?v=mHvYiXYAfhE&list=LLhyDY0euukYkNX9Ccu4t3iw&index=35
    https://www.youtube.com/watch?v=zYXjLbMZFmo&list=LLhyDY0euukYkNX9Ccu4t3iw&index=52
    https://www.youtube.com/watch?v=Sk6OsIncmsM&list=LLhyDY0euukYkNX9Ccu4t3iw&index=147
    https://www.youtube.com/watch?v=xhlH8vBYlU8&list=LLhyDY0euukYkNX9Ccu4t3iw&index=198
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie Demi Lovato. Nie słucham jej zbyt często ale jak już włącze jej piosenki na yt to słucham i slucham :D

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Piosenka Seleny cały czas za mną chodzi ;) Nigdy nie słyszałam ,,Hollow" Po pierwszym wysłuchaniu tej piosenki jestem pewna, że będę do niej wracać!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam Ariane <3!
    Chciałbym poinformować Cię o tym, że zostałaś nominowana https://nesiness.blogspot.com/2016/08/9-liebster-blog-award.html . Mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na pytania :) Pozdrawiam buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi szczerze mówiąc bardzo podoba się playlista, bo słucham podobnych utworów. Szczególnie lubię Twenty One Pilots, Selene i Flume :) Pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiekszosc z piosenek ktore przedstawilas regularnie leca u mnie w radiu wiec jak jezdze samochodem to moge ich sobie posluchac :D
    Ostatnio znowu zaczelam sluchac Selene Gomez mam nawet jakas faze na nia wiec rozumiem dlaczego ja tutaj dalas bo piosenka jest swietna! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Selenę i Arianę :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super cool <3
    Have a great day!
    Kisses
    New post: http://www.milanotime.net/birthday-girl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna playlista! Szczególnie piąta piosenka bardzo mi się spodobała ^^ Chciałam Cię również poinformować, że wygrałaś dwie wlepki + niespodziankę na moim blogu. W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post, super piosenki wybrałaś i ogółem super prowadzisz bloga!
    Zapraszam również do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Co prawda nie moj typ muzyki, ale lubie one republic! No ipodziwiam Ariane Grande za jej zdolnosci do nasladowania innych piosenkarzy :D
    Mi rowniez muzykatowarzyszy wieksza czesc dnia.

    Pozdrawiam i obserwuje.
    Zapraszam do siebie :)

    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne piosenki, ja też bardzo lubię piosenkę Ariany mogę jej słuchać na okrągło :D
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy post! Fajnie dobrałaś piosenki. :) Ja słucham rapu, więc towarzyszy mi on zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki typu post jest fajny ^-^ podoba mi się
    Z piosenek, które Ty słuchasz, ja słucham - Ariana Grande - Into you i Selena Gomez - Kill Em With Kindness. Oprócz tych co wymieniłam słucham - Ariana Grande - Be alright, Halsey - Colors :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na Twojej playliście znalazły się piosenki, których słucham bardzo często ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Widać, że mamy podobny gust muzyczny.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty