MOJA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Hejkaaa!♥

Ten post miał się pojawić już dawno temu, ale od czwartku lub piątku nie mam internetu, dlatego nie miałam możliwości wstawienia go, ale mam nadzieję, że mimo opóźnienia wszystko Wam się spodoba.

Jeśli chodzi o moją pielęgnację włosów to nie używam wielu kosmetyków, moje włosy nie należą do najbardziej wymagających, raczej nie mam z nimi problemów, ale lubię testować różne kosmetyki do włosów i znajdywać te najbardziej odpowiednie. Włosy myję co 2-3 dni, bo nie przetłuszczają się szybko, a właśnie na odwrót bo do niedawna miałam problem z przesuszaniem.


Szampon jakiego od niedawna używam to Gliss Kur i mogę z czystym sumieniem go polecić! Nadaje włosom blasku i lekkości, u mnie sprawdza się rewelacyjnie i zauważyłam wielką różnicę w "jakości" swoich włosów odkąd zaczęłam go używać.



Mam niewielki, ale jednak, problem z wypadaniem włosów, jest on niewidoczny gołym okiem, jednak widzę ile zostaje włosów na szczotce, dlatego postanowiłam wypróbować odżywkę z elselve, właśnie przeciwko wypadaniu, na razie nie mogę o niej zbyt dużo powiedzieć, ponieważ użyłam jej zaledwie dwa razy, ale jestem dobrej myśli i na pewno za jakiś czas dam Wam znać, jak się sprawdza. :)



I już ostatnim produktem jest odżywka bez spłukiwania z Gliss Kur. Mogliście ją już widzieć u mnie w ulubieńcach. Jest naprawdę świetna, fajnie wygładza moje włosy oraz nawilża. :)

Jak widzicie tych produktów jest naprawdę mało, ale jak wspominałam nie mam potrzeby używać ich więcej, mam nadzieję, że mimo wszystko post okazał się dla kogoś pomocny. :) Na koniec jeszcze kilka zdjęć moich włosów i po raz pierwszy zobaczycie mnie . :) Jutro już kolejny post, także zapraszam! :*





Bay♥

Udostępnij ten post

62 komentarze :

  1. Masz piękne włosy, moje cos ostatnio mają jakies kaprysy..
    Zapraszam na nowy post :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Moje włosy też niestety miewają takie kapryśne okresy.

      Usuń
  2. Piękne masz włosy, u mnie te kosmetyki średnio się sprawdzały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie jak na razie świetnie! :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne włosy , chyba wypróbuję tej odżywki bez spłukiwania :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zachęcam, u mnie świetnie się sprawdza, może i u Ciebie da radę. :)

      Usuń
  4. Uwielbiam te odżywki w sprayu z Gliss Kura:) Ale masz piękne włosy Kochana i jesteś prześliczna!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne, że jesteś zadowolona. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. masz śliczne włosy ♥♥
    Naturalny kolor? jest piękny.
    Jeśli masz problem z wypadającymi włosami wpadaj do mnie: categories- hair care
    Sama miałam problem z wypadaniem włosów moze może kuracje pomoga i tobie
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Tak, naturalny, chętnie wpadnę :*

      Usuń
  7. Zaxdroszcze długości wlosow.... Mi trudno jest je zapuścić moze optycznie wyglądają krócej bo jestem dosyć wysoka 183cm :D
    nowy post zajrzyj KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio polubiłam się z szamponami paull mitchel ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz przepiękne włosy! Mi ostatnio cały czas wypadają. Pozdrawiam, Kinga :)
    kingadomanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne włosy
    Moje żyją własnym życiem i nigdy niczego nie słuchają
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy to masz przepiękne *.* Bardzo lubię kosmetyki z Gliss Kur, sama stosuję tę odżywkę bez spłukiwania i szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Też je właśnie bardzo lubię ^^

      Usuń
  12. Także używam tego pierwszego szamponu i jestem z niego zadowolona ^^ Masz piękne włosy *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon i odżywka z Gliss Kur są świetne :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, chciałabym mieć tak piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz piękne, długie włosy :)
    Ja raczej używam kosmetków z Pantene i Dove :)
    Przy okazji, mogę wiedzieć skąd masz świeczke?

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie dove się kompletnie nie sprawdza. :/
      A świeczka z F&F :)

      Usuń
  16. masz naprawde piekne wlosy <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous hair!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. masz naprawdę prześliczne włosy :) też używam tych produktów i jestem zadowolona :D
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz długie włosy ;)
    Próbowałaś może domowych sposobów? Nie? Spróbuj! :D U mojej koleżanki bardzo dobrze sprawdziła się 'kuracja' olejkami. Sama zamierzam ją wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. Wlosy masz naprawde przepiekne! *-* Ja rowniez nie uzywam jakos badzo duzo kosmetykow ale na ten twoj szampon na pewno sie skusze! Mi natomiast strasznie wypadaja wlosy zawsze mialam bardzo duzo wlosow a ostatnio jest ich coraz mniej no i bardzo wypadaja! :C Dodatkowo odkrylam ze nie mam babyhair wiec.. bede musiala kombinowac! <3
    Przesliczna jestes! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiałam się nad tą odżywką. Teraz na pewno się na nią skusze :)
    Piekne masz włosy :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne włosy! Nie dość, że takie długie to równocześnie zadbane :)
    Zazdroszczę tego, że włosy Ci się nie przetłuszczają, bo ja swoje myję praktycznie codziennie :(
    Kupiłam sobie odżywkę z tej serii, ale inny rodzaj. Właśnie na jutro szykuję post o mojej comiesięcznej pielęgnacji ;)

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz sliczne włosy! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najważniejsze, że jesteś z nich zadowolona :)
    Cudowne włoski! <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale massz piękne włosy, takie dłuuugie *.* Nigdy nie słyszałam o tych szamponach, ale teraz na pewno wybróbuję!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. też mam problem z wypadaniem włosów, daj znać jak zadziałała odżywka :)
    pozdrawiam i zapraszam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz przepiękne włosy! Moje ostatnio są w gorszym stanie więc muszę bardziej o nie zadbać :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam odżywki Gliss Kur!

    OdpowiedzUsuń
  30. Looks like the products work well on you, dear! Following you..... xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiesz co ? Przepiękne masz te włosy, az zazdroszczę <3
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo ladne wlosy, też kiedyś używałam tego szamponu ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Również używałam szamponu Gliss Kur i efekty były świetne!
    Masz piękne włosy :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne włosy! ♥
    Ja polecam czarno-złotą wersje :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. It's just lovely! Wonderful review and post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne włosy:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam na recenzję tej odżywki ;) Masz śliczne włosy!
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale masz piękne włosy!
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Gliss kur najlepsze odżywki!
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  41. piekne wlosy, glis kur najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥