CYTATY

Hejkaaa!♥

Przez kilka dni, byłam nieobecna w blogosferze, ponieważ nadrabiałam towarzyskie zaległości, ale teraz pora nadrobić te blogowe. :) 

Chciałabym wspomnieć o czymś co towarzyszy mi każdego dnia, nie jest to tylko muzyka, ale również cytaty. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje ulubione, które dodają mi sił, motywują do życia i towarzyszą mi zarówno w tych gorszych jak i lepszych chwilach. 

To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia. - Jonathan Carroll

Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich. - Andrzej Sapkowski



Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać. - Suzanne Collins

Pamiętaj, że człowiek się zmienia, jednak jego przeszłość nigdy. - Becca Fitzpatrick

Nic tak nie irytuje ludzi, którzy chcą ci obrzydzić życie, jak to, że zachowujesz się, jak gdybyś tego nie zauważał. - Ken Kesey 

Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu. - Mark Twain


To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące. - Paulo Coelho

Niestety, człowiek najbardziej nienawidzi kogoś, na kim mu kiedyś zależało. - Cassandra Clare 

Każdy samotnik, choćby się zaklinał, że tak nie jest, pozostanie samotny nie dlatego, że lubi,ale dlatego, że próbował stać się częścią świata, ale nie mógł, bo doznawał ciągłych rozczarowań ze strony ludzi. - Jodi Picoult


Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach. - Maya Angelou

Jutro jest zawsze czyste, nieskalane żadnym błędem. - Lucy Maud Montgomery 

Świat nie jest instytucją zajmującą się spełnianiem życzeń. - Johm Green


Jeśli możesz żyć wiecznie, to musisz wiedzieć po co żyjesz. - Stephenie Meyer 

Trzeba coś kochać, żeby to znienawidzić. - Nicholas Sparks

Żyj tak, jakbyś miał umrzeć jutro. Ucz się tak, jakbyś miał żyć wiecznie. - Gandhi Mahatma


Mogłaby zamknąć oczy, udawać, że wszystko jest w porządku. Wiedziała jednak, że nie da się żyć z zamkniętymi oczami. - Cassandra Clare

Pluń na wszystko, co minęło: na własną boleść i na cudzą nikczemność... Wybierz sobie jakiś cel, jakikolwiek i zacznij nowe życie. - Bolesław Prus

Kiedy myślisz, że gorzej już być nie może, zacznij się walić deską po nodze. Zobaczysz jaką poczujesz ulgę gdy przestaniesz. - Winston Groom 


Skoro nie możesz powiedzieć prawdy ludziom, na których najbardziej ci zależy, w rezultacie samego siebie też oszukujesz. - Cassandra Clare 

Nikt nie lubi samotności. Ja tylko nie próbuję się z nikim na siłę zaprzyjaźniać. To prowadzi do rozczarowań. - Haruki Murakami

Ludzie nie rodzą się dobrzy albo źli. Rodzą się z pewnymi skłonnościami, ale liczy się sposób, w jaki żyją. I to, jakich ludzi poznają. - Cassandra Clare

blouse-H&M/shorts-nn/black trousers-nn/necklace-avon/rings-nn/brancelet-soufeel/watch-nn

Mówisz, że kochasz deszcz, a rozkładasz parasolkę, gdy zaczyna padać. 
Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna świecić. 
Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno, gdy zaczyna wiać. 
Właśnie dlatego boję się, kiedy mówisz, że mnie kochasz. - William Shakespeare

Źle czy dobrze, okaże się później. Ale trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę. Wierz mi, malutka, żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się. - Andrzej Sapkowski

Wiesz, Prosiaczku...miłość jest wtedy...kiedy kogoś lubimy...za bardzo. - Alan Alexander Milne


To byłoby tyle na dzisiaj, nie są to oczywiście wszystkie moje ulubione, czy wnoszące coś do życia cytaty, ale takie, które ostatnio mi towarzyszyły. Ci spostrzegawczy pewnie zauważą między niektórymi jakieś powiązanie, które odnosi się do pewnej sytuacji z mojego życia, w obecnym czasie.

Mam nadzieję, że cytaty, które wybrałam spodobały się Wam.

A jaki jest Wasz ulubiony cytat?

Bay♥


Komentarze

  1. Ostatni cytat bardzo mi się spodobał ^^ Możesz się ze mną skontaktować przez e-mail: prettygirls076@interia.pl
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre cytaty. Tekst skierowany do Prosiaczka jest chyba jednym z bardziej znanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne cytaty!
    Nie mam swojego ulubionego.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cytaty wybrałaś , śliczne spodnie.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się cytat: "Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach." :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znałam część tych cytatów, ale niektóre były moim nowym odkryciem i aż zapisałam sobie ten post, bo często dzięki cytatom łatwiej jest napisać mi coś u siebie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 'Lepiej zaliczać się do niektórych niż do wszystkich' bardzo mi się podoba ten cytat :)
    A tak poza wyżej wymienionymi moim ulubionym jest ten :'Że słońce wstanie to pewne.Nie pewne jest jedynie to,czy my wstaniemy,aby je powitać' <3
    Mój blog:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie cytaty są mega! :)
    Mój ulubiony, który już od jakiegoś czasu mam w głowie to:
    „Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę jeżeli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt".
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne cytaty, bardzo prawdziwe. Ja sama uwielbiam czasami tego typu inspiracje i przyznam szczerze, że nie potrafię wybrać jednego który byłby tym najlepszym :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne cytaty i Ty :)
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne cytaty i ta bordowa bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham cytaty, jednak moim ulubionym jest: "Work until your idols become your rivals".
    Obserwuję i zapraszam do siebie (dopiero zaczynam :)
    https://producedelight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka z nich daje do myślenia :d.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie posty! Z twojej notki najbardziej spodobał mi się cytat nr 7 :) Lubię wiele cytatów ale nie mam ulubionego :) Obserwuję, jeżeli mój blog ci się spodoba miło by było gdybyś zrobiła to samo x Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne cytaty, zmuszają do refleksji :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś piękne cytaty
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe cytaty i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne cytaty, niektóre z nich znam :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatni cytat przypomniał mi o dzieciństwie :) Kubuś Puchatek był moją ukochaną bajką, a książki czytałam jak szalona :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://beautndashy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam cytaty, które motywują do działania :)
    http://nalkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne cytaty :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czytać cytaty i jeszcze te z przekazem. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne masz włosy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne cytaty. Uwielbiam wszystko autorstwa Marka Twaina :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mądre cytaty. Wiele z nich - jeśli nie wszystkie - do mnie przemawiają. :) Także lubię się nimi inspirować. /~Claydi

    Pozdrawiam

    http://unpredictabble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Cassandrę Clare, więc i jej cytaty mi się podobają :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie cytaty świetne. Mądre i prawdziwe. Ja osobiście bardzo lubię wyłapywać kawałki z piosenek, ewentualnie je tłumaczyć, wtedy znajduję swoje ulubione cytaty :)
    Pozdrawiam!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam czytać cytaty :) większość była naprawdę bardzo ciekawa :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam czytać takie złote myśli! Świetne cytaty wybrałaś :) Ciekawy post :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty