ULUBIEŃCY LIPCA

Hejkaaa! ♥

Przyszła pora na moich ulubieńców lipca i dziś chciałabym je przedstawić troszeczkę w innej postaci niż zwykle, napiszcie mi koniecznie, która wersja podoba Wam się bardziej, ta dzisiejsza czy wcześniejsze. :) 




W tej kategorii zwyciężył zdecydowanie zwykły krem nivea! Zaczęłam go używać, bo ostatnio miałam bardzo suchą skórę, a on według mnie jest bardzo dobrym kremem nawilżającym i nie zawiodłam się! :) Zdecydowany ulubieniec tego miesiąca!





W tym miesiącu ulubieńców kosmetycznych mam niestety bardzo mało, ale o tych dwóch produktach muszę wspomnieć. 
Puder z Isany - bardzo tani, a bardzo dobrze matuje, dostałam go od mojej mamy, której nie za bardzo on odpowiadał, ale ja zdecydowałam się go wypróbować i spisał się świetnie! 
W lipcu powróciłam również do tuszu z essence, na początku mojego blogowania mogliście go już znaleźć w moich ulubieńcach i znów do nich powrócił. ;)






To nowa kategoria, ale w moim życiu, każdego dnia towarzyszy wiele cytatów, dlatego musiałam w końcu o nich wspomnieć, a w tym miesiącu przewodniczył ten: 

"Siła człowieka nie polega na tym, że nigdy nie upada, ale na tym, że potrafi się podnosić."



"John Tucker musi odejść" - naprawdę znakomity, luźny film na wieczór, na rozluźnienie i odprężenie. Stary, ale jary! ;)



Ci z Was, którzy obserwują mnie na instagramie mogą się domyślać, że jest to "Sąsiad" Lisy Gardner.
Naprawdę znakomity thriller, polecam każdemu, kto lubi ten gatunek. :)

Zniknęła w środku nocy. Zostawiła dziecko, męża, dom i wszystko co kochała..


Lipiec nie był jakiś przełomowy pod względem muzyki, ale znalazłam dwie piosenki, które męczyłam w tym miesiącu. 







Coś nowego, a kategoria odnosi się do bloga, który w danym miesiącu bardzo lub jeszcze bardziej polubiłam, w tym miesiącu ulubieńcem jest: arletaa.blogspot.com, który polubiłam jeszcze bardziej, jakoś w tym miesiącu na nowo do mnie przemówił. :)

To byliby już wszyscy ulubieńcy w tym miesiącu, mam nadzieję, że przypadli Wam do gustu. 

A jacy są Wasi ulubieńcy lipca?
Co sądzicie o takiej formie?

Bay♥

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Cytat mega!
    Super zrobiony post. ;)
    Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam uniwersalny krem Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać ulubieńców. Ten tusz z Essence wygląda bardzo uroczo:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten puder :)
    ciekawi ulubieńcy, też już myślę o zrobieniu takiego posta (szczerze od kilku miesięcy o tym myślę ale zawsze coś mi wypadnie albo zwyczajnie zapomnę xdd)
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, jak tutaj ładnie :) obserwuję, bo widzę potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze wszystkiego co pokazałaś znam tylko krem i piosenkę Ariany. Chętnie sprawdzę książkę, film a także kosmetyki. Co do moich ulubieńców...sama nie wiem :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremu Nivea używam od zawsze i jest dla mnie numerem jeden. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś lubiłęm ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat ma w sobie dużo prawdy, lubię często przeglądać sobie w Internecie różne sentencje :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten film rzeczywiście jest fajny :) książki nie czytałam ale na pewno to nadrobię :) a co do cytatów to dodałabym jeszcze tylko skąd on pochodzi :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety z twoich ulubiencow lipca nic nie kojarze :D ale z cala pewnoscia przeczytam ksiazke ;p gdyz jestem książkoholikiem :D
    moze wspolna obserwacja? daj znac, na pewno się odwdziecze!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremu Nivea używam już od lat i nigdy mnie nie zwiódł:)
    Miłego weekendu!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny cytat. Bardzo motywujący. Post o ulubieńcach jest jednym z moih ulubionych. Po prostu kocham je czytac.Też używałam tego kremu i świetnie się sprawdzał, ale mi się skończył i zawsze zapominam kupic. Bardzo podoba mi się taka forma :)
    Pozdrawiam i zapraszam KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. I jeszcze dodam, że bardzo spodobał mi się Twój blog. Widzę, że fajnie tu wszystko wygląda, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. krem nivea jest dobry na wszystko! stosuję go od wielu lat ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem Nivea to u mnie niezbędny kosmetyk, już od tylu lat zawsze mam go w szafie, na jakieś przesuszone miejsca, albo gdy się spalę na słońcu :) Jest niezawodny :)
    Micia

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam tylko kremik nivea reszta jest mi jeszcze nieznana <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Arianę, a ten krem nivea również używam :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. krem Nivea bardzo lubię :) świetny cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. również do pielęgnacji używam podstawowego kremu, ja akurat mam bepanthen ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie "Sąsiad" zbytnio nie przypadł do gustu, pierwsza część była 100 razy lepsza

    OdpowiedzUsuń
  22. Też używałam kremu Nivea, ale zdradziłam go z kakaowym z Ziaji i nie żałuję - Tobie też polecam spróbować, jest niesamowity!
    Książkę chętnie przeczytam, kolejna na liście.. Ach, dlaczego ilość książek nie jest proporcjonalna do ilości pieniędzy i czasu?
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. format ulubieńców jest fajny ;) bardzo przejrzysty :) lubię to, że ciągle coś zmieniasz, próbujesz zrobić lepiej, chwali się :))
    cytat bardzo mi się podoba :) nie żebym się czepiała, ale zapewne przeoczyłaś (mi też się często zdarza xd) więc napiszę... w kategorii film masz mały błąd, bo jest "luźny chwil na wieczór"... domyślam się, że miało być film :P
    piosenkę Lloyd słyszę po raz pierwszy...fajna jest :D a Ariany to słuchałam non-stop nie tak dawno :D trochę ją przedawkowałam, więc aktualnie już za bardzo nie chce mi się jej słuchać, ale za jakiś czas zapewne znowu do niej powrócę, bo już tak mam xd
    lecę zajrzeć na tego bloga, bo jakoś nie kojarzę :O
    buziaaakiiii :****************************
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Super cytat! Ja też bardzo lubię piosenkę Ariany ;)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. uzywalam tego tuszu z essence, naprawde fajny;)
    rowniez bardzo lubie ogladac ten film, jest mega smieszny;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Również uwielbiam tą piosenkę Ariany :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię ten krem Nivea-najlepszy i najtańszy! +bardzo podoba mi sięjego zapach :)
    uwielbiam tę piosenkę Ariany <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawi ulubieńcy. Swietny cytat! <3 Krem Nivea jest takim must have'em na cały rok :D Świetne piosenki :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nivea zawsze pod ręką!!!
    SAuper ulubieńcy
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥