wtorek, 12 lipca 2016

TOP 10 INSPIRUJĄCYCH KONT INSTAGRAMOWYCH

Hejkaaa!♥

Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje top 10 inspirujących kont na instagramie, podzieliłam, że 5 będzie polskich i 5 zagranicznych, także zapraszam. :)

POLSKIE:












ZAGRANICZNE:






3. @vis_a








Uwielbiam tego rodzaju instragramy, gdzie wszystkie zdjęcia są dobierane z niezwykłą starannością, pasują do siebie i mają podobny klimat. Dla mnie liczy się spójność i minimalizm. Dlatego taki a nie inny wybór jeśli chodzi o top 10 moich ulubionych kont na instagramie, które bardzo mnie inspirują. :) Mam nadzieję, że i mi kiedyś się uda choć w połowie być tak dobra i robić tak piękne i spójne ze sobą zdjęcia jak te instagramowiczki. Zdjęcia pochodzą oczywiście z instagramów dziewczyn. :)

A jakie są Wasze ulubione konta na instagramie?

Zapraszam Was również na mojego INSTAGRAMA oraz SNAPCHATA: princess-domiii

Bay ♥

34 komentarze:

  1. niektórzy mają naprawdę fantastyczne zdjęcia, zazdroszczę!
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle czasu spędzam na instagramie a tych kont nie kojażę xD a dziwne bo mają piękne zdjecia ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz odwiedzę wszystkie te instagramy :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze koniecznie odwiedzic te strony :)
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych, które wymieniłaś najbardziej podobają mi się mikutas

    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. żadnego z tych kont nie znam :D
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia :)

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna uzależniona od instagrama! ohhh, dobrze, przynajmniej nie jestem w tym sama :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niektóre przegladam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nikogo nie znam oprócz Mikutas, ale zdjęcia wszystkie mają przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie kojarzę zadnego, ale w sumie mnie przeważnie nudzą te "perfekcyjne" zdjęcia :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie instagramy ♥ Również obserwuję kilka z wyżej podanych kont :D

    Ja bardzo lubie profil litllemooonster. <3

    `` . Pozdrawiam! ;*

    . && . z a p r a s z a m d o s i e b i e !

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jedynie msdoncellitę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kojarzę żadnego z kont, a sama nie mam ulubionego.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć mam instagrama , rzadko na nim jestem.
    Ciekawe konta.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na instagramie jestem prawie codziennie, ale nie widziałam ani jednego z tych kont :D ja najbardziej lubię: zuzeklobuzek thebentofox luanna90 nekomatahime lilymaymac - z tego co widać lubię alternatywę :D taki styl jakoś najbardziej mnie urzeka, nie wiem czy powoli nie będę się kierować w jego stronę ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre znam, do pozostałych na pewno zajrze:) świetne zdjęcia:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre z nich sama obserwuje :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę bardzo fajny post :)
    Niektóre pewnie sama zaobserwuję :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://paulinablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę koniecznie sprawdzić te instagramy :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba żadnego nie znam. Chętnie to zmienię :)
    Pozdrawiam,
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne konta znalazłaś - kilka bardzo mi się spodobało! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo inspirujące :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektórzy to potrafią zrobić ładne zdjęcia :)

    Truskaweczka (klik) NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam żadnego z nich, ale faktycznie bardzo inspirujące :)
    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na instagramie uwielbiam przeglądać różne blogerki. Świetne są te konta, które pokazałaś! Też bym bardzo chciała, aby mój instagram tak wyglądał :( No cóż, trzeba nad tym pracować, mam nadzieję, że Tobie również się uda! :)
    Dzięki za odwiedziny ♥
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są instagramy, które pokazałaś, jednak ja częściej zaglądam na Tumblr'a. Zastanawia mnie skąd te dziewczyny mają tyle pomysłów na zdjęcia.
    Mój blog---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wymienionych obserwuję i znam jedynie Weronikę Załazińską. Zawsze podziwiam tę umiejętność dopasowywania do siebie wszystich zdjęć i liczę na to, że w przyszłości też będę umiała tak łączyć je ze sobą. Na razie się uczę i podziwiam. Zajrzyj na @jestemkasia może ci się spodobać,ja bardzo lubię jej ig:)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam takie inspirujące instagramy, sama przyjemność w oglądaniu :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znałam wcześniej tych kont, ale są to profile godne uwagi ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. pora nadrobić zaległości w Twoim blogu, więc lecę z kolejnym wpisem ♥
    fajne, a nawet baaardzo fajne konta z insta wybrałaś :). Większości nie znałam, ale też lubię minimalistyczne zdjęcia - choć nie udaje mi się takich zrobić to również chciałabym mieć tak idealną galerię *.* magiaa <3
    ojejku, no dalej nie mogę... Domii, powiedz ty mi, jeśli możesz, gdzie się pobiera takie zaczepiste designy? Rozumiem, że zrobiłaś też wiele po swojemu, ale też chciałabym mieć jakąś ładną bazę do tworzenia :D będę wdzięczna za odpowiedź ♥

    wpadaj kiedy tylko chcesz, Twoje odwiedziny zawsze są mile widziane :D ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są te zdjęcia, trzeba miec mega dużo wyczucia stylu i smaku, żeby wszystko tak ładnie od siebie pasowało. Pozdrawiam i obserwuję, zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia