TEST: ODŻYWKI DO PAZNOKCI: GOLDEN ROSE NAIL EXPERT BLACK DIAMOND HARDENER

Hejkaaa! ♥

W końcu zebrałam się, aby zrecenzować tę odżywkę. Już ją trochę testuje, więc przyszedł czas, aby podzielić się z Wami moją opinią, na jej temat. :) 

GOLDEN ROSE NAIL EXPERT BLACK DIAMOND HARDENER



Opis producenta: 
Dzięki cząsteczkom czarnego diamentu zapewnia paznokciom większą twardość i wytrzymałość. 
Zawiera podwójną ilość mikro cząsteczek diamentu oraz składników utwierdzających. Tworzy na powierzchni paznokcia twardą i błyszczącą powłokę zapewniając tym samym trwałe wzmocienie cienkich, słabych i łamliwych paznokci. Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu paznokci oraz odpryskiwaniu lakieru już po 4 tygodniach stosowania. 


Moja opinia: 
Moje paznokcie od zawsze były słabe i rozdwajające oraz bardzo szybko, nawet po leciutkim uderzeniu się łamały. Były bardzo krótkie, gdyż właśnie, przez to, że były liche, trudno było mi je zapuścić. O tej odżywce dużo razy słyszałam, ale jakoś nigdy nie mogłam się zdecydować, aby ją kupić, aż w końcu około miesiąca temu, nareszcie się zdecydowałam. 
Stosuję ją niecałe 4 tygodnie, jednak już teraz są bardzo widoczne efekty. Paznokcie są teraz w o niebo lepszym stanie. Czuć, że są dużo bardziej wytrzymałe, nie łamią się, zrobiły się twardsze, w końcu mogłam je trochę zapuścić! :)  Także zauważyłam ogromną poprawę, jeśli chodzi o rozdwajanie się ich.





Podsumowanie: 
Niestety nie mam zdjęć porównywających z przed i po, ale jak najbardziej mogę wszystkim polecić tę odżywkę! Efekty są widoczne już po dwóch tygodniach (ja stosowałam ją 2 razy w tygodniu). Opis producenta jest zgodny z działaniem odżywki, coś niesamowitego! Powiedziałabym nawet, że mogę dać tej odżywce ocenę 10/10! :)


A jakich Wy odżywek do paznokci używacie?

Bay♥

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Muszę też z niego skorzystać!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam pozytywnych opini o tej odżywce. Zapraszam do mn :) http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja chyba będziemy musiały wypróbować tą odżywke ;) Jak na razie używamy odżywki z Eyeline jednak również uważamy że są świetne pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam takiej Eveline 7w1 i jak dla mnie była wystarczająca chociaż czytałam dużo negatywów na jej temat.

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje paznokcie są ostatnio w naprawdę kiepskim stanie. Koniecznie muszę wypróbować tą odżywkę. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jej jeszcze, bardzo lubię odżywki z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting!!!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tej odżywki :) Jednak używałam odżywki do paznokci z Eveline i też jest świetna :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu ją dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam zamiar ją kupić, jednak zdecydowałam się na odżywkę z eveline 8 w 1 ;) Po twojej opinii tą na pewno też zakupie! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. następnym razem planuję ją kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. interesujący produkt :) za wiele akurat o tej odżywce nie słyszałam, także cieszę się, że ją zrecenzowałaś :)
    moim "pazurkowym cudotwórcom" jest zdecydowanie odżywka z evelin 8w1. Stosuję ją już od ok. 1,5 roku i dzięki niej w końcu zauważam, że mam paznokcie :D! a wcześniej były bardzo kruche i łamliwe :/. Co prawda to nie tak, że ani razu nie złamał mi się paznokieć itp., ale to też zależy od wielu innych czynników - diety, regularnego stosowania czy odpowiedniego pilnika i sposobu piłowania, ale mimo wszystko pozostaję jej wierna :).
    buziakii ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji mieć tą odżywkę, ale chyba się skuszę na nią.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście używam odżywki Extra long od Avost i szczerze nie jestem z niej zadowolona , lakier schodzi bez użycia zmywacza już po drugim dniu.
    Wypróbuję tą odżywkę co piszesz , pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, też mam ten problem z paznokciami. Są po prostu bardzo słabe i to nie jest fajne. Próbowałam parę rzeczy, ale w końcu odpuściłam sobie. Nie ciągnie mnie do kosmetyków i po czasie męczy mnie takie sprawdzanie wszystkiego, mimo wszystko poszukam gdzieś tej odżywki. Świetna recenzja, bez zbędnego owijania. :) No i genialne zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uuzywam zawsze odzywki Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemnie wspominam odżywki Eveline. GR jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje paznokcie są takie jak twoje. Łamiące się, słabe, które się rozdwajają. Stosuję odżywki z eveline i jest całkiem spoko jednak tą z Golden Rose też przetestuję :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, ciekawy post! ;-) musze spróbowac. ja używałam zawsze 8w1
    zapraszam do mnie: http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post!!
    Have a nice day!!
    *Carol* and xx Vero

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie zaczęłam ją testować, mam nadzieję, że będzie tak dobra jak napisałaś ;D
    Pozdrawiam ;*
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą odżywkę, ale niestety nie jestem systematyczna :/
    Pacholczakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukam właśnie dobrej odżywki do paznokci,bo mam strasznie zniszczone i łamiące się :/
    Dzięki za recenzję,muszę wypróbować :)
    Obserwuję.
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Także mam problemy ze słabymi paznokciami. Sama stosuję odżywkę Eveline, ale po tej recenzji coś czuję, że przestawię się na Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam cuda o tej odżywce, dlatego byłam bardzo ciekawa Twojej opinii - a tu kolejne pozytywy! No teraz to już muszę ją mieć, mam nadzieję, że w końcu znalazłam wybawcę moich beznadziejnych, słabych, łamliwych paznokci :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja czasami używam eveline 8w1, ale mam do niej mieszane uczucia, więc chyba poszukam innej. Może właśnie tej twojej ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że tak pomogła ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja obecnie stosuję odżywkę z Sally Hansen - paznokcie dłuższe w jeden tydzień. No i faktycznie przynosi efekty ;)
    Po Twojej recenzji kusi mnie ta odżywka z Golden Rose.

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  30. moze to jest ratunek dla moich paznknci!

    Zapraszam do siebie+ obserwuje
    typical-teengirl.blogspot.com
    oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na szczęśćie moje paznokcie są jak skała i nie muszę się za bardzo martwić ich pielęgnacją, ale jestem pewna, że gdybym już musiała jakoś je wzmocnić sięgnęłabym właśnie po tę odżywkę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥