MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ

Hejkaaa! ♥

Dzisiaj znowu post makijażowy, jakoś ostatnio lubię je pisać, ale te dotyczące mody i z przesłaniem także się niebawem pojawią :)

Ja nie maluję się codziennie, szczególnie teraz w wakacje, gdy tego po prostu nie potrzebuję. Ale gdy chodzę do szkoły lub po prostu mam ochotę na zrobienie makijażu, to wtedy najczęściej robię delikatny, niezbyt rzucający się w oczy. A w tym poście chciałabym Wam pokazać jakich używam do niego kosmetyków i w skrócie go opisać. Także zapraszam ♥

Na początku moją bazą pod makijaż jest krem z Ziai, nigdy nie nakładam makijażu na "suchą" cerę, tzn. bez żadnego kremu.



Później nakładam podkład z Miss Sporty w najjaśniejszym odcieniu, bo jestem prawdziwym bladziochem, jeśli znacie jakieś fajne podkłady właśnie dla bardzo jasnej cery, które polecacie to możecie mi napisać w komentarzu, będę bardzo wdzięczna :) 



Kolejnym krokiem jest korektor z GoldenRose, który już chyba kilka razy był w moich ulubieńcach.



Następnie utrwalam wszystko pudrem z Wibo. Który skradł moje serce już kilka miesięcy temu.



Później nakładam rozświetlacz z palteki wibo do konturowania, nakładam go na szczyty kości policzkowych, łuk kupidyna i w kącikach oczu. :) Bronzera i różu na co dzień nie używam. 



Przechodzę do oczu i na linię rzęs, nakładam eyeliner z essence, ale nie robię kreski, tylko delikatnie zagęszczam linię rzęs. :)



Następnym krokiem jest podkręcenie rzęs i nałożenie mascary, używam na przemiennie tej z lovely i miss sporty. 



Przed ostatnim krokiem są moje brwi. Nakładam na nie cień, pierwotnie przeznaczony do oczu, ale u mnie znalazł zastosowanie na brwi. Mowa o ostatnim cieniu od lewej z paletki Catrice. 



Na koniec zostały moje usta, na które nakładam baby lips lub konturówkę z Lovely, w zależności od humoru i stanu moich ust. :)



Tak wygląda cały mój makijaż i wszystkie produkty w nim użyte. :)
P.S Czy tylko mi się wydaję, że blogger znów zaczął zaniżać jakość zdjęć? :(

A jakich Wy produktów używacie?
Malujecie się codziennie? 
Polecacie jakiś fajny podkład dla bladziochów? :)

Bay ♥

Komentarze

  1. Również używam tego żółtego tuszu do rzęs! :>

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great products and pretty pictures!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten podkład z Miss Sporty :)

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o lekkie podkłady dla bladziochów to polecam krem bb z bell hypoallergenic i krem bb z golden rose : ) Zapraszam slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno wypróbuję! :)

      Usuń
  5. Ja też lubię produkty z GoldenRose ;D
    Pozdrawiam ;*
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też obecnie najczęściej sięgam po puder oraz zestaw do konturowania Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka cieni mnie zaciekawiła, ma fajne kolorki do stworzenia zarówno dziennego jak i wieczorowego makijażu. Jest bardzo uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam,że te tusze są dobre ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa tych produktów ponieważ nigdy ich nie uzywalam;) zapraszam do nas http://karandmil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka ma śliczne kolory :D

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam podkład z loreal, bronzer bikor, róż i rozświetlacz the balm ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda ten makijaż bo jestem ciekawa
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprasza na snapchata, tam go możesz często zobaczyć :)

      Usuń
  13. Super Kochana:) szkoda, że jeszcze nie pokazałaś efektu na buźce:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na snapchata, tam prawie zawsze mam ten makijaż :*

      Usuń
  14. Super post ja również nie maluję się codziennie w wakacje a nawet można powiedzieć, że maluję się rzadko. Wyjątkiem są oczywiście wieczorne wyjścia-wtedy można się pomalować w 100% :).
    Masz bardzo ładny, przejrzysty blog (treść też jest na nim świetna) hmmm... bardzo bym chciała osiągnąć aż tak estetyczny wygląd bloga ale nie mam pojęcia jak :(
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Dziękuję bardzo! <3 Ja szablon pobrałam, także nie wszystko jest moją zasługą :)

      Usuń
  15. Możesz raz pokazać jak wyglądasz w tym makijażu:* ja maluję się codziennie ale delikatnie:*
    świetny blog i oczywiście obserwuję:*
    Zapraszam do mnie!-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na snapie często jestem w tym makijażu, także tam zapraszam :)

      Usuń
  16. Bardzo fajny sposób na codzienny makijaż, nie za mocny i taki akurat w sam raz :)
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam kiedyś tej mascary do rzęs i spisała się świetnie ^^ Bardzo ładny ten kolorek pomadki.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie posty to coś dla mnie, na co dzień się nie maluję, dlatego zawsze się czegoś nauczę. Zaciekawił mnie ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam żadnego z powyższych produktów ale krem z Ziai mnie zaciekawił.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też raczej nie maluję się na co dzień, ale faktycznie, gdy to już robię, również stawiam na coś delikatnego. :) Podoba mi się pomysł na te zdjęcia, że przy każdy kosmetyku są te ozdoby, fajnie to wygląda. Muszę w końcu kupić ten krem, bo planuję go od dawna. :// Świetny post! :) Tak, mnie też się wydaje, że coś z jakością średnio. :( Arleta

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam tylko pudru i tuszu do rzęs codziennie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam, że z tego wszystkiego znam tylko paletkę z wibo, ja zawsze nakładam makijaż - nie umiem bez makijażu żyć, zbyt widoczne mam rany po bliznach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam żadenj z tych rzeczy
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Też używam tego tuszu do rzęs żółtego, jest świetny i do tego tani :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oby dwa tusze do rzęs to moi ulubieńcy :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też planuję zrobić podobny post!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy post :) Ja używam tuszu z EVELINE i jest świetny :) Jednak na razie to tusz i krem bb to mój makijaż!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak się sprawdza puder z wibo? Jestem ciekawa efektu i wytrzymałości :)

    http://jednopostanowienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. stworzyłaś przepiękne tło do zdjęć *.* podoba mi się, że ciągle dążysz do idealnego minimalizmu na fotografiach :3
    również używam tego żółtego tuszu i wręcz uwielbiam pomadki z baby lips :D a poza tym to wszystko mam inne :P
    może to zabrzmi wręcz okropnie ale.. nie stosuję żadnej bazy pod makijaż :O. Z tego względu, że używam kremu bb, a on ma taką trochę nawilżającą formułę oraz dlatego, że mam cerę mieszaną, miejscami tłustą, więc jakikolwiek krem pod makijaż sprawia, że w ciągu dnia moja cera szybciej zacznie się świecić :/.
    używam kremu z bb z garniera i w asortymencie jest odcień bardzo jasny, który moim zdaniem, rzeczywiście jest bardzo jesny hihi :P (ale to mądrze brzmi xd), więc może i Tobie on podpasuje? :)
    mega mi się podobają takie wpisy o rutynie, też przymierzam się do czegoś podobnego u mnie na blogu :))buziakii ;***

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty