BABYONLINEDRESS.FR

Hejkaaa!♥

Sezon letni to dla wielu osób także sezon weselny, w tym także dla mnie. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka propozycji stylizacji na tę okazję wraz ze stroną babyonlinedress.fr
Także jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam do dalszej części posta. :)


Sklep babyonlinedress.fr ma bardzo szeroki asortyment, każdy może znaleźć coś dla siebie.
Znajdziemy tam nie tylko suknie weselne, ale jest ogromny wybór sukni wieczorowych, koktajlowych oraz balowych, ale przede wszystkim znajdziemy tam również przepiękne suknie ślubne, na pewno każda kobieta znalazłaby coś dla siebie. 


Nie mogłam się oprzeć, żeby nie pokazać Wam tych trzech sukni ślubnych, według mnie są niesamowite! 

Ale przechodząc już do właściwego tematu, jakim są suknie weselne chciałabym Wam przedstawić moje faworytki. 




Ja na wesela wolę zakładać te krótsze sukienki, ale osobom w maxi dress również jest ślicznie, 
W lato myślę, że jest właśnie najlepszy czas na ubranie kolorowych sukien, a wesele jest do tego wspaniałą okazją! :) 


Oczywiście znajdzie się też coś dla osób, które preferują ciemniejsze odcienie. 

Uważam, że na stronie babyonlinedress.fr naprawdę jest duży wybór sukienek na każdą okazję. :)


Jak już zapewne zauważyliście dostałam propozycję współpracy od sklepu babyonlinedress.fr, skorzystałam z okazji, ponieważ asortyment sklepu bardzo przypadł mi do gustu. Jeśli macie ochotę to możecie kliknąć w link, bo jest tylko jeden. :) 

A Wy jakie preferujecie sukienki? Krótsze czy dłuższe? 
Jasne, kolorowe czy ciemne? :)

Bay♥


Komentarze

  1. Sukienki bardzo ładne, ja osobiście preferuję te krótsze i o ciemnej barwie, chociaż długimi też nie pogardzę, pamiętam jak byłam mała i uwielbiałam je nosić, bawiłam się wtedy, że jestem księżniczką :)
    Pozdrawiam ^^


    Mary&Niki

    OdpowiedzUsuń
  2. Te suknie są cudne, szczególnie podoba mi się ten model z bardzo głębokim dekoltem! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kiecki:) ta pierwsza ślubna zjawiskowa:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Sukienki robią wrażenie - ja lubię szczególnie te krótsze, bo jestem dość niska i źle wyglądam w długich. Dziękuję za obserwację i również obserwuję :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Latem chyba nie wytrzymałabym sukience maxi, jest przeważnie tak duszno, że nie chce się żyć :) ale śliczne modele sukienek :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

      Usuń
  7. Gratuluję współpracy. Mają przepiękne sukienki♥
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają naprawdę ciekawy asortyment :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. :) gratuluję współpracy , piękne sukienki
    Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam
    Zachęcam do obserwowania :) https://kilkaaslowo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Długie są piękne ale krótkie wygodne ;D
    mają fajne stroje ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wyglad sukienki zalezy na kogo slub idziemy ja do tej pory bylam tylko na dwoch slubhach i na kazdym dostalam wytyczne w jaka tonacje kolorystyczna musze sie ubrac na jednym mialam do wyboru ciemne kolory a na drugim nie mialam nic do kombinowania sukienka musiala byc niebieska.. ale nie komentujmy to wielki dzien i panna mloda ma prawo wybierac :D
    Sukienki faktycznie przepiekne jejku a te slubne no bajka! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  12. What wonderful dresses!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne sukienki! znam tą stronę, ale jakoś nigdy na nią nie zaglądałam :) sukienki ślubne to jeszcze nie mój czas chodź kto wie, może za rok, dwa lub trzy będę do ślubu się przygotowywać, w końcu nie jestem taka młoda, mam 21 lat :D Ogólnie mam swojego faworyta jeżeli chodzi o sukienkę ślubną. Musi być rozkloszowana i bufiasta, tak by było mnie widać z daleka. I oczywiście koronkowe rękawy :) a jeżeli chodzi o sukienki jako gościa ślubnego, preferuję koronkę i pastelowe kolory :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne propozycje :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne sukienki... może w wielu nie chodzę, jednak chciałabym mieć wszystkie ; D

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki wyglądają naprawdę świetnie. Strony internetowej wczesniej nie znałam. Sprawdze co jeszcze tam mają :) kliknełam, moge prosić o to samo ? Będe bardzo wdzięczna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienki z tej strony są przepiękne! Przygarnęłabym wszystkie! :D

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kliknięte :) a sukienki rzeczywiście cudne :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudeńka <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze przyznaję, że nie ma dla mnie piękniejszych sukni od tych ślubnych, mam tu na myśli oczywiście białe, piękne suknie. Przedstawione przez Ciebie suknie weselne są cudowne, najszybciej wybrałabym tę żółtą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Preferuję sukienki krótkie rozkloszowane, bo w takich dużo lepiej się czuję :) A jeśli chodzi o kolor to nie lubię tych kontrastowych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten sklep też do mnie napisał w sprawie współpracy jednak wstrzymałam się. Czekam na post z produktem od tej firmy. Asortyment mają świetny <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostanę produktu od tej firmy, dlatego też nie wiem jakiej jest jakości, oceniam tylko wygląd produktu, nie jakość. :)

      Usuń
  23. Gratulujemy współpracy :) Poklikane :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  24. Kliknęłam :) Przepiękne sukienki. Ja też wolę zakładać te krótsze, lepiej się w nich czuję :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Your blog is lovely and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    Have a great week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze marzyłam o takiej długiej sukni biało-czarnej :D

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobiście podobają mi się i długie oraz krótkie sukienki,zawsze pozostaje dylemat jaką wybrać :) http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wybrałaś genialne sukienki :3
    ze ślubnych to druga jest moją faworytką :)
    wolę nosić krótkie sukienki, choć maxi bardzo mi się podobają to jednak trochę dziwnie się w nich czuję :P.
    A co do koloru ... to różnie :). Wszystko zależy od konkretnego odcienia :)
    kliknięte oczywiście :*
    powodzenia w dalszych współpracach :**
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. ZAKOCHAŁAM SIĘ! <3
    Gdybym tylko mogła, to od razu kupiłabym większość z tych sukienek. Są prześliczne!
    Pytanie tylko, czy na żywo wyglądają tak samo dobrze jak na tych modelkach ;P
    Bardzo podobają mi się wybrane przez Ciebie suknie ślubne. Niedługo będę miała okazję porównać je z suknią mojej kuzynki. No, zobaczymy.
    Śliczne
    chabry-czarnowlosej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiekne sa te sukienki!
    xoxox

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty