wtorek, 7 czerwca 2016

Q&A #1

Hejkaaa! ♥

Pierwszy raz na moim blogu Q&A! Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek, post tego typu się u mnie pojawi, ale w ostatnim czasie przemyślałam dużo spraw i byłoby fajnie, gdybyście się czegoś o mnie dowiedzieli, dodatkowo bardzo miło czyta mi się posty tego typu.
Niezmiernie dziękuję wszystkim i każdemu z osobna, za pytania, które zadawaliście w poprzednim poście, nie spodziewałam się, że będzie ich aż tyle, i że będą takie rozbudowane. Bardzo Dziękuję!♥




1. Jakie drobne rzeczy dają Ci szczęście?


 To jedno z moich ulubionych pytań, ponieważ ja właśnie bardzo często cieszę się z małych rzeczy. Szczęście, jeśli chodzi o drobne rzeczy, to dla mnie moja ulubiona herbata o poranku, czy słodkie śniadanie. Staram się tak naprawdę dostrzegać je naprawdę wszędzie. :)

2. Co robisz jak masz doła? 

To dziwne, ale tak chyba robi każdy, że słucham jeszcze bardziej przygnębiającej mnie muzyki, chociaż ostatnio zmieniłam swoje podejście i zamiast jeszcze bardziej wpadać w dół, to ćwiczę, "wyżywam" się na treningu i od razu jest mi lepiej, a dodatkowo spalam kalorie. ;D

3. Ulubiona bajka z dzieciństwa.

Jeśli chodzi o takie bardzo wczesne dzieciństwo to bardzo lubiłam "Zaczarowany ołówek", pamiętam, że sama chciałam tak mieć, a z czasem to oczywiście atomówki, odlotowe agentki, ach ten Andy. :)



4. Czego nie lubiłaś jeść jak byłaś mała, a co lubiłaś?

Jak byłam mała nienawidziłam brukselki, jejku jak ja jej nie lubiłam, taka mała gorzka kapustka, broniłam się przed nią i nie chciałam jeść. Natomiast bardzo lubiłam jeść ryż z masłem i cukrem, takie moje ulubione danie z dzieciństwa, które dobrze pamiętam. :)



5. Masz w szafie ubrania, w których nigdy nie chodziłaś?

Jasne, że mam! Czekają na swoją "kolej". Nigdy jakoś nie ma okazji, żeby je założyć, ale żeby pozbywać się tych zbędnych ubrań, zawsze robiąc porządki, wyrzucam ubrania, które miałam założyć, a nie założyłam przez pół roku, ale i tak jakieś pojedyncze egzemplarze się znajdą. ;)

6. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?

To pytanie się powtarzało, jednak już kiedyś na nie odpowiadałam, więc odsyłam was do tego posta. ♥



7. Czy lubisz czytać książki? Ulubiona książka.

Ja jestem molem książkowym, bardzo lubię czytać książki, jednak czasami mam takie okresy w swoim życiu, gdzie muszę odpocząć tydzień czy miesiąc. :) Drugie pytanie, innego autora, ale połączyłam je w całość, to moja ulubiona książka, nie potrafię wybrać tylko jednej, ale na pewno jedną z nich jest "Bezdomna" Katarzyny Michalak.

8. Czy malujesz się codziennie?

Jasne, że nie! Wszystko zależy tak naprawdę od tego ile mam czasu oraz czy mi się chce, oczywiście dużo pewniej czuję się w makijażu, ale i bez niego potrafię wyjść do sklepu. ^.^



9. Jaki produkt do makijażu zaczęłaś używać jako pierwszy?

Wydaję mi się, że to był puder lub mascara. :)

10. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?

Zależy czy wolę coś słodkiego czy orzeźwiającego, jak to pierwsze to bardzo lubię smak ferrero rosche, a co do orzeźwiających to cytrynowe. <3



11. Co wolisz film czy książkę? Dlaczego?

Zdecydowanie książkę! Mogę w niej poznać nie tylko więcej szczegółów niż w filmie, ale także niesamowicie działa moja wyobraźnia, mogę przeżywać przygody z jej bohaterami, czuć ich emocje i rozumieć ich myśli. :)



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, odpowiedziałam na 11 pytań, ale w jednym odesłałam po prostu do innego postu. Jeszcze raz chciałabym z całego serducha podziękować wszystkim, którzy zadawali pytania, jesteście wspaniali! ♥♥
Dodatkowo w jednym z kolejnych postów "odpowiem" na jeszcze jedno pytanie, które zainspirowało mnie do stworzenia całej notki na ten temat. :)
Zdjęcia pochodzą z we♥it, ponieważ jestem przeziębiona i nie miałam kiedy zrobić zdjęć, ale jak tylko wydobrzeję, obiecuję, że będę dodawała ich dwa razy więcej!! ^.^

Bay♥

33 komentarze:

  1. Ja brukselki nie lubię do dziś, ale gdy trzeba to zjem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś nie lubiłam ale polubiłam. trzeba znaleźć na nią swój sposób.

      Usuń
    2. Kochana poklikasz w linki ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

      Usuń
  2. Uwielbiam posty typu pytania i odpowiedzi!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczenia na doła są świetne, choć ja zwylke wtedy nie mam na to ochoty :)
    Lody ferrero? Jejku chyba nigdy nie jadłam. Ja zawsze biorę kawowe lub straciatella
    Bardzo dziękuję za komentarze u mnie <3
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jako mały człowieczek nie lubiłam jeść ryżu z jabłkami, do dzisiaj mnie mdli na samą myśl.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie posty! Na Twoim blogu jestem pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni ;) Lody o smaku ferrero roshe? Nawet nie wiedziałam,że takie istnieją :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako dziecko nie przepadałam również za brukselką i jeszcze porzeczką. Do brukselki się przekonałam,a do porzeczki nie. I jeszcze jako dziecko nie lubiłam pizzy ;) Czytałam "Bezdomną" i będę tą książkę długo pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju, te włosy są takie piękne *--*

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie robiłam na swoim blogu Q&A, ale fakt faktem, gdy wchodzę na kogoś stronę to miło czyta się takie rzeczy. :) Fajnie jest się dowiedzieć czegoś o Tobie! O! Moja mama ma ,,Bezdomną'', ale jej jeszcze nie czytałam. Muszę kiedyś od niej jej pożyczyć. Ogólnie moja mama bardzo lubi tę autorkę. Oooo tak! Lody cytrynowe są najlepsze! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Q&A, można się z niego sporo dowiedzieć o Tobie. ;)
    Sama o takim myślałam.
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Również cytrynowe lubie ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna odpowiedzi ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie czytało się odpowiedzi :) Też lubiłam oglądać Atomówki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie że zrobiłaś to Q&A, uwielbiam czytać takie posty a jeszcze bardziej uwielbiam czytać takie posty świetnych blogerek, a ty jesteś jedną z najlepszych :) Świetnie że małe rzeczy sprawiają Ci radość, w tedy bardziej docenia się życie :) o, też muszę wypróbować tego sposobu z wyżywaniem się na treningu :D też chciałam mieć zaczarowany ołówek :) ryż z masłem i cukrem? ciekawe jak to smakuje, ja jadałam zawsze ryż z cukrem i jogurtem :) o 5 pytanie to pytanie ode mnie! <3 musisz mieć potężną szafę :D 8 pytanie też moje, jeeej <3 ja nie potrafiłabym wybrać ulubionego skamu lodów :)
    Świetny post, wracaj do zdrowia Księżniczko :*
    Kocham ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu!!!! Dziękuję za tak przemiły komentarz!! ♥♥♥

      Usuń
  14. Ja nigdy nie czytalam zaczarowanego ołówka mimo że wszyscy dookoła czytali :) ja też często cieszę się z małych rzeczy bo takie są najważniejsze :)

    Pozdrawiam, Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez nie lubię brukselki hah a książkę musze koniecznie przeczytać bo juz od paru osób o niej słyszałam :), pozdrawiam

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdy byłam dzieckiem również nie przepadałam za brukselką. Bardzo fajne pytania oraz świetne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. do brukselki przekonał mnie dopiero mąż :)
    www.addictedtocosmetics.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę świetnie czyta sie takie posty ;) sporo można się o tobie dowiedzieć;) typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja to już zapomniałam jak smakuje brukselka :D ale wydaje mi się, że byłam w przedszkolu jedną z nielicznych osób, które ją jadły :D
    obserwuję! <3 i pozdrawiam
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sposób na brukselkę? Chyba ja takowego nie znajdę :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba każdy miłośnik książek zawsze woli je bardziej od filmów, moje ubrania też muszę zawsze poczekać kilka tygodni na swoją kolej :) Wracaj szybko do zdrowia! Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nienawidzę brukselki do tej pory. Bardzo ciekawe q&a :)
    Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie słucham bardziej dołującej muzyki XD też wolę książki.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tak samo jak ty nie maluję się codziennie :) Nie chciałoby mi się :) hehe
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe odpowiedzi! <3
    Ja też nie maluję się codziennie i nie lubię brukselki.
    Tak naprawdę nawet nigdy jej nie jadłam.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie również drobne rzeczy przynoszą mnóstwo radości, a trening pomaga na doła. Ale nie na każdego Jak przychodzi taki większy to najpierw jem czekoladę a później dopiero ćwiczę ;P
    Uwielbiałam zaczarowany ołówek i odlotowe agentki ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi!
    Książek nie da się porównać do filmów. Dla mnie są czymś zupełnie wyjątkowym i czymś co kocham.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  28. o! cieszę się, że i jedno pytanie ode mnie się znalazło :D
    super q&a, dzięki niemu wiem o tobie trochę więcej :)
    odpowiedź na pierwsze pytanie mnie urzekła *.*
    a do tego dodałaś do wpisu świetne inspiracje, nie mogę się na nie napatrzeć <3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia