czwartek, 30 czerwca 2016

PACZKA Z DRESSLINK

Hejkaaa! ♥

Dzisiaj już kolejny haul ze strony dresslink, jeśli jesteście ze mną dłużej to już ją dobrze znacie. Ale tym razem firma mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła tym, że paczka szła do mnie tylko 10 dni! Z innych azjatyckich stronek rzeczy szły do mnie dużo dłużej. Ale nie przedłużając zapraszam Was do zawartości paczki.



W tym zamówieniu wybrałam sobie dwa zestawy pędzli, jedne z nich przypominają te z RT, ale nimi nie są. Nigdy nie miałam styczności z tymi oryginalnymi, jednak jakość tych, powiedzmy sobie szczerze, podróbek jest rewelacyjna!! Mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że nigdy nie używałam pędzli lepszej jakości, miękkości, a przy tym wyglądają przepięknie. Mogę je Wam polecić w 100, a nawet 200%. :)





Drugi zestaw natomiast zawiera większość pędzli przeznaczonych do makijażu oczu. Z tym zestawem przychodzi do nas również paletka korektorów wraz z mini gąbeczką oraz set szczoteczek to wyczesywania brwi lub rozczesywania rzęs. Ten zestaw również bardzo mi się spodobał, jego jakość nie jest aż tak rewelacyjna jak w poprzednim zestawie, ale nie mam im nic do zarzucenia, bo również są świetne. :) Gąbeczka równie w moim typie, zwiększa swoją objętość pod wpływem wody, jest bardzo wygodna i miło się jej używa.
Jedyną rzeczą, z której nie do końca jestem zadowolona z tego zamówienia, a jest nią paletka korektorów, które są niestety słabo napigmentowane oraz ciężko się je rozciera. Ale reszta zamówienia jak najbardziej udana i niezmiernie się z niej cieszę, chyba do tej pory najlepsza moja paczka z azjatyckich stronek. ^.^








To byłby wszystko w tym poście, mam nadzieję, że Wam się spodobał i może coś Was zaciekawiło, jak wspominałam to najlepsze moje zamówienie do tej pory. Jak zwykle w takich postach, jeśli macie chwilkę to bardzo proszę o kliknięcie w te dwa linki. :* ♥

KLIK - I zestaw
KLIK - II zestaw

Dodatkowo, jeśli złożycie zamówienie powyżej 59$, możecie wykorzystać kody zniżkowe:
Na 2$: DL2OFF
I na 5$: DLblog5


Zapraszam Was również na mojego INSTAGRAMA oraz SNAPCHATA: princess-domiii

Bay ♥

42 komentarze:

  1. Te pędzelki prezentują się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle są świetne, poklikane :)
    Mój blog
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej te pędzelki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te pędzelki:) klik 7,75$, 7,74$:)
    buziak:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić jakieś nowe pędzle a te się całkiem dobrze prezentują :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie się prezentują te pędzle, noi jest ich sporo
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. te pędzle już z wyglądu są wspaniałe *.* w szczególności te w pierwszym zestawie - dzięki pastelowym koloru włosia to aż chętniej się je pewnie używa :)
    tych szczoteczek do brwi/rzęs masz mnóstwo ;O chyba starczy do końca życia hihi ;*
    cieszę się, że jesteś w głównej mierze zadowolona z tej paczki :) gratuluję tak dobrego nosa przy wyborze produktów :) a 10 dni to błyskawicznie!
    poklikane :) 7,75$; 7,47$
    pozdrawiam :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne pędzle :) Aż chciałoby się nimi wykonać jakiś super makijaż
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pędzle :) Ja muszę sobie wreszcie kupić jakieś porządne :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się ta paczka prezentuję
    I szybko do CB doszła 10 dni to...
    Jak na , nie polską stronkę . Jest dobrze
    Serdeczne pozdrowienia
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłam bardzo podobne pędzlę (te 2 ) ale na innej stronie i w innych kolorach :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzelki wyglądają naprawdę świetnie ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za chińskimi pędzlami, linki kliknięte - 7,75$ i 7,47$ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te podobne do RT wyglądają genialnie ! słyszałam wiele pozytywnych opinii o tych pędzlach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super że udało ci się te zamówienie. Poklikałam w linki.
    Obserwuję.
    Pozdrawiam
    Będę wdzięczna za każdą subskrybcję i komentarz
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. te pierwsze pędzle są śliczne*.* poklikałam :*
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę właśnie, że zamówienie w pełni Cię satysfakcjonuje! :) Nie kupuję takich rzeczy dla siebie, ale często zamawiam je dla swoich przyjaciółek, które proszą o pędzle na swój prezent urodzinowy. Z takiego upominku na pewno byłyby zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy bardzo mi się podoba! Ojj nie wiem, czy się nie skuszę na zakup któregoś :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie dobrze wykonane pędzle:) Wyglądają jak oryginalne!
    Piękne:)

    http://panifinezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zamówienie! ;)

    http://whoisthatbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam te złote pędzle i sprawdzają mi się świetnie! ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wyglądają te pędzle. :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow sporo tego :) Ale wszystko wygląda fajnie :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają na bardzo porządne rzeczy! :)
    Linki poklikane

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę takiego zestawu - super!
    Poklikane
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. może kiedyś się na to skuszę :))
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo fajne rzeczy! Taki zestaw pędzli byt mi się przydał. Kliknięte :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Udane zamówienie świetne pędzelki muszę zamówić kiedyś poklikałam trochę :) US$ 7.75 US$ 7.47
    Paczka szła ci tak krótko bo myślę , że miałaś małą paczkę i zamówiłaś dodatki a one są leciutkie i szybciej doszło zazwyczaj jak składasz małe zamówienie to paczka jest u ciebie szybciej zauważyłam. Jeśli się zamawia ubrania itp to standardowo jak czekam 2 tygodnie czasem trochę dłużej. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawi mnie ta paletka korektorów :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wooow ile pędzli! Świetne są :) Cienie też super :) Fajne zamówienie :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pędzle są świetne! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten pierwszy zestaw pędzli też mam, nawet w dwóch wersjach kolorystycznych, uwielbiam szczególnie te duże do pudru, różu i bronzera :) Poklikałam, powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zamówienie!
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten drugi zestaw pędzli, a ten pierwszy prezentuje się przepięknie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pędzelki są bardzo urocze. Ślicznie wyglądają. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsze pędzle są boskie <3
    Ostatnio zamówiłam je na aliexpress i już nie mogę się doczekać aż przyjdą :)
    Poklikane!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jedne i drugie pędzle bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne pędzle. Zawsze się bał zamawiać x tych azjatyckich stronek, ale koedy słyszę coraz więcej dobrych opon, coraz bardziej się do nich przekonuje:)
    PPozdrawiam i obserwuję:)
    http://girlchat27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia