MOJA PORANNA I WIECZORNA PIELĘGNACJA TWARZY + WISHLIST DRESSLINK

Hejkaaa!♥ 

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć coś nie coś o mojej codziennej pielęgnacji twarzy, a pod koniec poprosić o poklikanie w linki, dotyczące nowej współpracy. ^.^ 

Zacznijmy od tego, że ja nie mam cery problematycznej, jasne od czasu do czasu wyskoczy jakiś pryszcz, ale w przeciągu kliku dni znika. Jestem posiadaczką cery normalnej, także mogę używać większości kosmetyków do twarzy, zależy tak naprawdę jaki jest jej aktualny stan. :) 

MOJA PORANNA PIELĘGNACJA

O poranku, po pierwsze nie mam za wiele czasu, a po drugie nie lubię nakładać za dużo produktów na dzień, gdyż dla mnie jest to po prostu zbędne. Myję zawsze z rana buzię wodą z mydłem i "nakładam" tonik z Ziai



A następnie tylko krem z Dove i przechodzę do codziennego makijażu. :)



MOJA WIECZORNA PIELĘGNACJA

Na wieczorną pielęgnację, składa się już trochę więcej produktów. Na początek, po całym dniu oczywiście zmywam makijaż płynem micelarnym z Garniera, który niejednokrotnie znalazł się w moich ulubieńcach. 



Następnie przemywam całą twarz mydłem z wodą. Dwa razy w tygodniu używam także pasty z Ziai, która działa trochę jak peeling, również była już w moich ulubieńcach. 



Dwa razy w tygodniu używam także maseczek, to jakiej użyję w danym dniu, zależy od mojego humoru i stanu mojej cery. ^^



Już przedostatnim krokiem jest nałożenie, mocno nawilżającego kremu z Ziai , na całą twarz. 



Ostatnim produktem w mojej wieczornej pielęgnacji jest odżywka do rzęs z Dermeny, której używam całkiem od niedawna, dlatego za wiele nie mogę o niej powiedzieć, ale na pewno powiem Wam jak się sprawdziła. :)



I to byłoby na tyle z mojej porannej i wieczornej pielęgnacji twarzy. Nie jest tego dużo, wydaję mi się, że jest tak akurat. ^.^ A jak z Waszą pielęgnacją, ilu produktów używacie? :)

Ze względu na to, że zbliża się lato, przygotowałam dla Was wishlistę z Dresslink z kostiumami kąpielowymi. Może kogoś zainspiruje i kupi wymarzony kostium. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.  ♥












               CLICK♥                                       CLICK♥                                CLICK♥                                         CLICK♥                                 CLICK♥












                CLICK♥                                  CLICK♥                                    CLICK♥                                       CLICK♥                                      CLICK♥


Bardzo proszę o poklikanie w linki, gdyż bardzo zależy mi na tej współpracy :) Oczywiście jeśli również potrzebujecie klików u siebie, piszcie śmiało! Chętnie pomogę! <3

Z góry dziękuję <3

Bay♥


Komentarze

  1. Kochana wszystko ci poklikałam, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyściutko poklikane :)) Co do pielęgnacji też używam liści manuka i maseczek z ziaja :) ale moja cera ostatnio zrobiła się dość kapryśna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na posta! Uwielbiam produkty z Ziaji :D
    poklikałam
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, u mnie pielęgnacji jest dużo więcej, ale myślę, że to też z racji wieku ;) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście służę pomocą i klikam ;) WYbrałaś na prawdę przepiękne stroje :)
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/06/konkurs-wygraj-recznie-robiona-bizuterie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię kosmetyki z Ziaji, mają ogromny wybór masek! :)
    Poklikałam we wszystko, powodzenia we współpracy!
    Pozdrawiam serdecznie! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja poranna pielęgnacja wygląda podobnie :p Wybrałaś świetne rzeczy, więc poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie poranna pielęgnacja jest taka sama. Tez używam kosmetyków ziaja :))
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo Ci dziękuję za kliki u mnie! Oczywiście uczciwie się zrewanżowałam! :* powodzenia!!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja poranna pielęgnacja wygląda podobnie:)
    Kochana poklikałam we wszystko (5,36; 4,91; 5,25; 4,91; 3,79; 5,63; 4,46; 7,05; 6,19; 5,79)
    buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny wpis *.* widzę, że też uwielbiam ziaję, przybij wirtualną piątkę :D
    płynu micelarnego z garniera też używam, tyle że tej zielonej wersji :P
    zaciekawiła mnie ta odżywka, jestem bardzo ciekawa jej efektów :D
    myślę, że używam podobnej ilości kosmetyków... ale nigdy nie liczyłam, więc...hmm, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie :)
    z przyjemnością poklikałam w każdy link, mam nadzieję, że współpraca będzie trwała bardzo długo :*
    dziękuję za przepiękny komentarz u mnie. to najwspanialsze, co spotkało mnie dzisiejszego dnia ♥♥♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Tonik Ziajki mam w swoich zapasach. Na razie stosuję żel z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płyn z Garniera jest super, mój ulubieniec :)
    http://pozytywnemy.blogspot.com/2016/06/jestes-piekna.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam produkty z garniera :)
    Poklikałam we wszystko! :) również potrzebuje klików :*
    pozdrawiam obserujwe i zapraszam do siebie :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować ten tonik z Ziaji :)
    Kostiumy są śliczne, poklikałam!

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  17. Myję twarz tylko wodą i nigdy nie miałam problemów z cerą. Jednak przychodzą upały i zastanawiam się nad zakupem kosmetyku do pielęgnacji twarzy. Lepiej się ,,zabezpieczyć" :D Drugi kostium świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, bardzo lubie produkty z ziaji. Poklikałam, zrobiłabys to samo u mnie będe wdzięczna :)
    Mój blog
    Wspólna obserwacja? napisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten tonik z Ziaji jest bardzo fajny! Co do kostiumów to podoba mi się 3 i 5 :) Poklikałam!
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post, używam kilka tych samych rzeczy co ty :D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tej nieproblematycznej twarzy, ja odkąd pamiętam walczę z pryszczami. :/ Jakie śliczne stroje kąpielowe! Też muszę w jakiś zainwestować. :) Poklikałam! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  22. musze przetestować to coś z ziai z liścmi manauka, myślisz że pomogłoby na pryszcze?
    kliknięte!
    pozdrawiam, prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki z ziai z linii liście manauka, są takie delikatne i mają śliczny zapach.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w sumie używam tylko tego płynu micelarnego z garniera ;)

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham używać tego płynu micelarnego z Garniera ponieważ jeszcze ani razu nie podrażnił mi skóry twarzy. Tak poza tym lubię również stosować różne maseczki i kremy z ziai.

    Jestem tu nowa więc zapraszam do mnie
    http://teoriamalegokwiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Używam tego samego płynu micelarnego z Garniera;)
    Poklikane!:D

    Możesz poklikać w linki pod moim ostatnim postem? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. 3 kostium spodobał mi się najbardziej ja jednak wyglądałabym w nim okropnie :D

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam tego samego toniku i odżywki do rzęs, sa świetne! Ze strojów najbardziej podoba mi się 2 w pierwszej skladance, aczkolwiek wszystkie są bardzo ładne;) pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chodzi o moją codzienną pielęgnację to mam podobną do twojej ;) fajnie to wszystko napisałaś;) pozdrawiam gorąco: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam produkty z Ziaji :)
    Świetna pielęgnacja! Poklikałam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam już tę pastę parę razy, więc chyba jest dobra ;) poklikane we wszystko, jeśli mogłabyś poklikać u mnie :).
    http://modoemi.blogspot.com/2016/06/zdjecia-z-wegier-banggood-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam cerę mieszaną i też od czasu do czasu mi coś wyskoczy ;) Żadnego z używanych przez Ciebie produktów nie miałąm, ale ciekawią mnie te liście manuka z ziaji, bo słyszałam już o nich przychylne opinie :)
    Ja ostatnio kupiłam sobie czerwoną glinkę i nakładam ją jako maskę, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi ;)
    Poklikałam :*
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥
    Mogłabym Cię prosić o klik w link do koszuli w najnowszym poście? ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Używam tego kremu i żelu z ziaji ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja używam tego samego płynu do demakijażu i jestem z niego bardzo zadowolona!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny post. Miałam kilka produktów i potwierdzam twoje zdanie.
    Poklikałam: 5,36$, 4,91$, 5,25$, 3,79$, 5,79$, 6,19$ 4,46$ 7,05$,
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna jeśli byś podała ceny ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja codziennie uzywam pianki z clean and clear do oczyszczania twarzy, nawilzam ja kremem, czasami takze mascia bo mam skaze bialkowa i czasami uzywam peelingu i maseczek nawilzajacych. Super stroje, w moim guscie i poklikalam. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten płyn micelarny z Garniera jest świetny :)


    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Koniecznie powiedz, jak sprawdza ci się odżywka do rzęs, bo jestem bardzo ciekawa :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Obecnie moja pielęgnacja polega na myciu twarzy żelem Biolaven i wieczorem nakładem maskę z glinki :)
    Kliknięte :) Poklikasz u mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja niestety nie moge uzywac plyno z ziaji bo pieka mi po nim oczy

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Musze wypróbować ten płyn micelarny
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Kliknięte Price:US$ 8.77 US$ 4.91
    U mnie również możesz kliknąć i podać cenę w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Musze koniecznie wypróbować te liście manuka, bo tyle co o nich słyszałam to masakra ale jakoś nie moge się przełamać by je kupić- bo jeszcze nie zużyłam obecnych kosmetyków do pielęgnacji a nie potrafię kupić drugiego jak nie zużyłam jednego :) oczywiście poklikałam kochana, warto sobie pomagać, poza tym jesteś taka kochana i sympatyczna że w pełni zasługujesz na tą współpracę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja chyba muszę zacząć porządnie dbać o swoją twarz, bo widzę, że dużo mi umyka!
    A i o Ziai słyszę coraz więcej dobrego i sama mogę stwierdzić, że faktycznie, chyba to całkiem niezła marka.

    OdpowiedzUsuń
  45. Miałam tonik i płyn micelarny. Obecnie pielęgnacja mojej twarzy wygląda tak: użyj toniku, jak w końcu ci się o nim przypomni lub pojawi się pryszcz. Śliczne zdjęcia *.*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. po klikane'
    5.36
    4.91
    5.25
    4.91
    3.79
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna jest ta odżywka <3 poklikane wszytko :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnio zaczęłam używać kremu do twarzy i pod oczy ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Używam toniku i żelu z ziaji, muszę przyznać, że bardzo pomaga! ;)


    Zapraszam do siebie! ;) http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja najbardziej kocham produkty do twarzy z Ziai. :-) Wszystkie linki uczciwie poklikane.
    Poklikasz u mnie? ;-*
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam ten płyn do demakijażu ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Oo znam wszystkie kosmetyki :D Gratuluje współpracy z dresslink! Wybrałaś świetne rzeczy, szczególnie te pierwsze stroje ❤

    Buziaki, xx
    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Moich kosmetyków do pielęgnacji twarzy jest z pewnością trochę mniej. Zaciekawiły mnie te liście manuka.

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham tą serie z Ziaji, pięknie pachnie!
    Niestety ja mam bardzo duży problem z cerą, dlatego ziaja jest na mnie po prostu za słaba.
    Świetnie opisałaś swoją codzienną pielęgnacje!
    pozdrowionka, udanych wakacji!
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej! :D
    Uwielbiam ten żel do twarzy z Ziaji oraz krem do twarzy i ciała z Dove. Są to produkty godne polecenia. Wczoraj dodałam post na temat mojej pielęgnacji twarzy, więc jeżeli jesteś ciekawa, których ja używam kosmetyków to zapraszam na swojego bloga. :)
    http://cherryontop66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. ja codziennie z rana i wieczorem uzywam zelu do twarzy :) po czym smaruja ja krem i to wszystko :D
    poklikane ;3 obserwujemy?

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty