KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY MAJA

Hejkaaa! ♥

Jeśli jesteście ze mną dłużej, to pewnie wiecie, że 3 czerwca minął rok, odkąd założyłam bloga, dlatego chciałam Was ogromnie prosić, abyście w komentarzach zadawali pytania, do Q&A, które właśnie chciałabym przygotować z tego powodu. Czekam na nie z niecierpliwością i z góry wszystkim dziękuję! <3

Początek czerwca, oznacza, że przyszedł czas na ulubieńców maja, także zapraszam!



1. Paletka do konturowania z Wibo. Dla mnie to must have, bronzer idealnie pasuje do mojego odcienia skóry, wydaje mi się, że pasuje on do większości odcieni. Jest również bardzo delikatny, nawet osoba początkująca (taka jak ja), nie może sobie zrobić nim brzydkich plam. Drugim produktem w paletce jest rozświetlacz, który zawładnął moim sercem. Jest po prostu idealny, aksamitny, bez drobinek, dodaje świeżości naszej cerze. I ostatni z tego trio, jest róż. Jego akurat używam najmniej, ale jest równie dobry jak pozostałe produkty.



2. Mascara z Lovely. Mimo, że z początku szczoteczka mnie nie zachęciła, po wypróbowaniu jestem zachwycona. Nie skleja rzęs, rozdziela je i wydłuża, jakiegoś spektakularnego efektu pogrubienia rzęs nie zauważyłam, ale i tak jest ona moim ulubieńcem.


3. Mascara z Miss Sporty. Kolejna mascara w tym miesiącu, która skradła moje serce. Ta jest dosłownie idealna. Sylikonowa szczoteczka, zauważalne podkręcenie, wydłużenie i objętość! Po prostu nic dodać, nic ująć, powaliła mnie na kolana, najlepsza mascara, jakiej używałam.


4 i 5. Kredka do ust z Lovely o nr. 1 oraz Pomadka do ust z Wibo o nr. 5. Oba produkty uwielbiam, jednak kredka z Lovely to jest to czego szukałam i pokochałam, cudowna formuła, świetny przygaszony kolor, coś naprawdę w moim stylu. Pomadka z Wibo to coś, czego totalnie się nie spodziewałam, że kiedykolwiek kupię, a kupiłam ją przez przypadek, myląc kolory, ale w końcu wypróbowałam i polubiłam, Nigdy nie spodziewałam się, że będę nosiła taki kolor na ustach, ale bardzo mi się podoba. Niestety nie jest matowa, ale ja po prostu nakładam na nią puder transparenty i trzyma mi się tak przez cały dzień. :)



Już ostatnim ulubieńcem, ale tym razem z pielęgnacji, jest pasta do oczyszczania twarzy z Ziai. Jest przeznaczona do skóry normalnej, tłustej i mieszanej. Z serii liście manuka, przeciw zaskórnikom. Mam skórę normalną, jakiś szczególnych problemów z nią nie mam, ale od czasu do czasu pojawi się kilka zaskórników, ta pasta pomaga je zwalczać oraz pozostawia moją skórę świeżą, gładką, niezmiernie miłą w dotyku. Jak dla mnie kolejny must have! :)




To byliby już wszyscy moi kosmetyczni ulubieńcy, mam nadzieję, że post Wam się spodobał. :)
A jacy byli Wasi ulubieńcy w minionym miesiącu?
Przypominam i bardzo proszę o zadawanie pytań do Q&A ♥♥♥


Miłego dnia!
Bay♥

Komentarze

  1. Mam dwa pytanka :3 Co byś chciała robić po szkole? Jakie drobne rzeczy dają Ci szczęście?
    Używam też obecnie tej maskary z miss sporty, polecam Ci jeszcze mascarę z maybelline volume milion lashes, trochę wyższa półka cenowa, ale na promocji można czasem dostać za grosze i daje świetny efekt :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pytanka <3 Co do mascary z maybelline to chciałam ją kupić na tej promocji -50% w rossmannie, ale niestety w moim mieście były już wyprzedane, także czekam na kolejną jakąś promocję, aby dorwać ją taniej :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tych konturówkach, musze spojrzeć do drogerii!
    Super blog, zostaje na dłuzej - obserwuje!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ta Mascara z Miss Sporty nie skleja rzęs? jeżeli nie moge wiedzieć, gdzie ją dostane i za jaką kwotę :)
    pytania do Q&A
    jaki jest Twój ideał chłopaka ?
    odważyłabyś się skoczyć na bungee ?
    co robisz jak masz doła ?
    ulubiona bajka z dzieciństwa ?
    często zamawiasz ciuchy w internecie ?
    PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skleja ;) Ja kupiłam w rossmannie za około. 12zł :)
      Dziękuję bardzo za pytania ♥♥

      Usuń
  4. Jeszcze pytania do Q&A bo nie wiem dlaczego się nie chciały wysłac :(

    Co daje Ci blogowanie?
    Skąd czerpiesz motywacje na posty?
    Dlaczego zaczęłaś blogować?
    Jakie jest twoje ulubione ciasto?
    Czego nie lubiłaś jeść jak byłaś mała, a co lubiłaś?
    Jaki jest twój ulubiony film, piosenka?

    pozdrawiam
    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą paletkę do konturowania z WIBO, jak dla mnie jest genialna :) Jestem również bardzo ciekawa tuszu z Lovely i tego efektu o którym piszesz, bo szczoteczka rzeczywiście nie powala :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka do konturowania z Wibo jest moim największym odkryciem jak i ulubieńcem od długiego czasu. Uwielbiam ja a jej pigmentacja sprawia, że nie można zrobić sobie nią krzywdy. U mnie seria ziai z manuka się kompletnie nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą mascarę miss sporty, zgadzam się, jest fantastyczna :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowni ulubieńcy. Uwielbiam czytać twoje wpisy, zawsze wszystko jest genialnie zrobione.
    Piękne zdjęcia i opisy, wszystko tak cudownie ze sobą współgra.
    Zapraszam do mnie :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znałam jedynie pierwszy tusz ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam podczas promocji upolować tę paletę do konturowania, ale oczywiście nigdzie jej nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przetestowałabym takie kosmetyki :) W końcu jeśli się sprawdzają to warto je kupić. Najbardziej moją uwagę przykuła ta paletka do konturowania ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetni ulubieńcy! nie miałam nic z tych rzeczy ale co nie co o nich słyszałam
    dlatego bardzo mnie ciekawią i zachęcają do wypróbowania :)
    jej kochana, jak ten czas leci, gratuluję roczku oby tych lat było jak najwięcej :)
    też zadam kilka pytań :)
    masz w szafie ubrania, w których nigdy nie chodziłaś?
    uważasz że jesteś pesymistką, optymistką a może realistką?
    co najbardziej lubisz w blogach innych?
    czego nie lubisz w blogach innych?
    czy malujesz się codziennie?
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią bym sobie kupiła pomadkę z Wibo :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh,all likes so perfect for me! Thank you so much for speaking about
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK |
    INSTAGRAM
    FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND
    GOOGLE FRIEND CONNECT

    OdpowiedzUsuń
  16. z miłą chęcią wypróbowałbym pomadkę z wibo
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje pytania to: dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga? I jaka jest twoja ulubiona książka? :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia , wypróbowałabym pomadkę .
    Lubię czytać twoich ulubieńców .
    Zapraszam na mojego bloga : http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/
    Obserwuje Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia. Ja nie używam żadnych z tych kosmetyków lecz może wypróbuję kredkę.
    pytania:
    Czy lubisz czytać książki?
    Czy lubisz się malować?
    Jaki jest twój ulubiony blog?

    Obserwuję ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję roku, ciekawi ci twoi ulubieńcy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne kosmetyki, a przynajmniej takie się wydają :)) ciekawy blog!
    Obserwuje i zapraszam do siebie, jeśli ci się spodoba i ty zaobserwuj i zostań na dłużej :) > http://xxxjustynasbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się, że używałam kiedyś mascary z miss sporty i byłam z niej całkiem zadowolona, aczkolwiek obecnie używam z maybeline i ta chyba bardziej mi pasuje. Co prawda normalna cena w rossmannie jest wysoka, ale ja kupiłam swoja na przecenie, więc się opłacało. Podobają mi sie kredka do ust i pomadka. Kolor maja bardzo fajny. Też nigdy nie myslałam, że będę chciała mieć taki kolor na ustach, ale dostałam coś o podobnym odcieniu do pomadki i bardzo ten kolor polubiłam.

    Szczerze mówiąc słowa "nie znasz się, nie wypowiadaj się" rozumiem trochę inaczej. Jeśli z kimś podejmuję konwersację, oczekuję od tej osoby, że mam jakieś pojęcie na dany temat. Niestety nie zawsze trafi mi się taki rozmówca. Kiedyś poruszyliśmy kwestii muzyki. Niektóre osoby zarzucały mi, że nie mam o muzyce pojęcia. Dowcip polega na tym, że jako absolwentka szkoły muzycznej mam wiedzę na ten temat, a osoba, z którą rozmawiałam nawet nie umiała czytać nut! Jasne, na temat muzyki moglibyśmy pogadać, ale irytuje mnie, gdy ktoś wmawia mi, że nie znam się na muzyce, choć to nieprawda, a na dodatek sam w tym temacie nie ma nic do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź na mój komentarz u Ciebie! <3

      Usuń
  23. Paletka z Wibo wydaje się być bardzo fajna :) Planuję zakup podobnej z makeup revolution :)


    Ultrakobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą paletką z Wibo i konturówką z Lovely. Myślę, że te dwa produkty zakupię przy najbliższej okazji ;)
    Pytanka: Jaki produkt do makijażu zaczęłaś używać jako pierwszy?
    Jaki jest Twój ulubiony film i książka? :)

    POzdrawiam :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ogromną fanką zarówno Wibo jak i Lovely :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. używam z tych kosmetyków tylko tej żółtej maskary i pasty z ziaji - oba kosmetyki uwielbiam ♥. Zresztą seria manukowa podbiła moje serce, bo mam cerę skłonną do różnych krostek czy zaskórników, a te kosmetyki mi ją ratują :).
    Słyszałam o paletce do konturowania wiele dobrego. na razie nie przymierzam się do jej kupna, tylko dlatego, że konturować nie potrafię :P. Ale kiedyś w końcu się nauczę, więc przynajmniej wiem w co earto zainwestować :).
    Spodobała mi się ta pomadka-kredka z wibo :). Genialny kolor. O!jaki fajny trik z tym pudrem, wypróbuję :D.
    Super wpis, Kochana :* Czekam na następny :)
    A co do Q&A (przy okazji gratuluję już roku w blogosferze ♥):
    1. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
    2. Co wolisz: film czy książkę? Dlaczego?
    3. Gdybyś miała możliwość podróżowania w czasie i zmienienia jednego wydarzenia, które miało wpływ na całą ludzkość to co by to było? Jak myślisz, jakie byłyby konsekwencje tej zmiany?
    4. Ulubiony kolor? I z czym on ci się kojarzy?

    To tyle ode mnie :)
    +wysłałam ci na pocztę wiadomość z zapytaniem :)
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletkę do konturowania z Wibo muszę sobie koniecznie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubie kosmetyki z Lovely i Wibo:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę wreszcie upolować paletkę do konturowania z Wibo :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja właśnie zastanawiałam się nad tym tuszem i teraz wiem, że muszę go kupić :D
    Świetni ulubieńcy, pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty