HOLIDAY!

Hejkaaa! ♥

Witam Was w pierwszy poniedziałek upragnionych wakacji! ;D Przez niektórych upragnione, wyczekiwane, dla niektórych czas pożegnań ze starą szkołą. Ja należę do tej drugiej grupy osób, właśnie skończyłam gimnazjum i czeka na mnie szkoła średnia, nowi znajomi, nauczyciele, szkoła, szykuje się sporo zmian, mam nadzieję, że na lepsze. 
Tak prawdę mówiąc, jeszcze jakoś nie do końca czuję te wakacje, może za kilka dni będę je już czuła na całego, a dzisiaj nadal myślę, że jutro muszę wstać do szkoły. ;) 
Ale przechodząc do tego co chciałabym Wam w tym poście przekazać, to po pierwsze nie pisałam ten tydzień, ponieważ miałam przygotowania do zakończenia roku szkolnego, dodatkowo w poniedziałek tuż przed radą dowiedziałam się, że mam świadectwo z paskiem, nawet nie wyobrażacie sobie mojej radości wtedy! Byłam przekonana, że z niektórych przedmiotów nie podciągną mi tych kilku setnych, a tu proszę udało się! :) 
I w końcu przejdę to tematu, który chcę poruszyć...
Chciałabym Wam życzyć wspaniałych wakacji, niezapomnianych przygód, wyznaczajcie sobie cele i dążcie do nich, wakacje to najlepszy czas, żeby coś w sobie zmienić, odmienić swoje życie o 180 stopni, dlatego nie bójcie się wyznaczać sobie nowych wyzwań, budźcie się z determinacją i zasypiajcie ze satysfakcją! Nie pozwólcie tym wakacjom minąć tak O! Zróbcie coś niezapomnianego, coś dla Was, a może dla innych, co tylko chcecie! Nie bójcie się marzyć i realizować te marzenia! ♥

Jeszcze na koniec tylko tyle, że przedstawię Wam według mnie wspaniałe letnie inspiracje, niestety zdjęcia, które były wczoraj robione, kompletnie nie wyszły, ale już w następnych postach obiecuję, że będą moje stylizacje! <3
A teraz zapraszam do oglądania ;*

















Zdjęcia: wehearit 

Jeszcze mam jedną OGROMNĄ prośbę, w ostatnim poście prosiłam o klikanie w linki, niestety kliknęło bardzo mało osób, a na tej współpracy bardzo mi zależy, więc jeśli możecie, to bardzo proszę o poklikanie tutaj w te kilka linków. Z góry wszystkich uczciwym bardzo dziękuję ♥ Piszcie a chętnie, z największą przyjemnością się odwdzięczę! <3

KLIK    KLIK    KLIK   KLIK   KLIK


Dodatkowo znowu zaczęłam prowadzić instagram, więc serdecznie zapraszam: princessdomiii
Oraz na snapa: princess-domiii
Bay ♥

Komentarze

  1. Już mi się marza wakacje 💝 niestety chyba spedze je w pracy .
    Gratulacje świadectwa z czerwonym paskiem 😘
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/21-happybrithday.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Posty z inspiracjami to coś co lubię bardzo! Zapraszam Cię na konkurs u mnie na blogu :)
    http://thebloonde.blogspot.com/2016/06/konkurs-na-blogu-1.html
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jakoś na razie nie czuję tych wakacji, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni, bo przecież nie po to czekałam na nie jakieś 10 miesięcy! Ja póki co zostaję w starej szkole i dopiero za dwa lata będę się z nią żegnać, ale staram się o tym nie myśleć, bo mam świetną klasę. Tobie również życzę wspaniałych wakacji i żebyś bawiła się tak dobrze, jak tylko sobie to wyobrażasz :D Gorąco pozdrawiam :D

    http://in-the-middle-of-the-universe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne inspiracje ! uwielbiam takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje .
    Ten dmuchany arbuzik kusi mnie bym wskoczyła do wody.
    Zapraszam http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas pożegnań jest najgorszy i strasznie tego nie lubiłam, bo w końcu ludzie, bo znajome miejsca... Ale przyjdzie nowe i może wcale nie będzie tak źle? Ja trafiłam do fajnego liceum ze świetnymi ludźmi i to był kawał czasu, podczas którego naprawdę dobrze się bawiłam. Teraz studia i już trochę inaczej to wygląda, ale jednak nadal można znaleźć fajnych ludzi. Jak się na takich trafi, to żadne miejsce nie będzie straszne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak, szkoła średnia to zupełnie inna bajka niż gimnazjum. Czeka Ciebie wiele miłych niespodzianek. Mogę zapewnić, że nauczyciele zupełnie inaczej podchodzą do ucznia, traktują go już jako osobę dorosłą. To właśnie w liceum zrozumiałam w końcu czym jest życie.
    Piękny przekaz, Tobie też życzę jak najlepiej wykorzystanego czasu!
    Te zdjęcia mają w sobie moc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też po wakacjach rozpoczynam nowy etap w swoim życiu, mowa tu o zmianie szkoły. Jeżeli jesteś ciekawa jak wspominam gimnazjum to zapraszam na nowego posta. Świetne inspiracje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam letnie inspiracje 💙 Mam nadzieję, że poczujesz tą magię wakacji 💕 Pozdrawiam, super instagram!
      http://everything-by-me.blogspot.com/

      Usuń
  10. Gratuluje swiadectwa z paskiem, mi brakowalo 3 ocen. :( I ja rowniez naleze do tej drugiej grupy, takze piona!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No Kochana gratuluje świadectwa z paskiem:*
    4,91; 5,79; 7,33; 6,76; 6,76:) dziękuje za kliki u mnie:*
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w nowej szkole, świetne inspiracje <3 Obserwuję ^^

    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne inspiracje! Ja nadal nie wierzę, że mamy już upragnione wakacje! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też średnio czuję na razie te wakacje, ale i tak cieszę się, że są! Gratuluję czerwonego paska. :D Dziękuję za te życzenia i Tobie również ciepłych, niezwykłych wakacji, spędzonych w jak najlepszym towarzystwie, masę uśmiechu, radości, odwiedzonych miejsc, które Cię poruszą. Takich wakacji, jakie sobie wymarzyłaś. :) Poklikałam, cudne są te stroje kąpielowe. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne inspiracje, zapisałam sobie kilka!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post i inspiracje! Właśnie w te wakacje postanowiłam coś zmienić w swoim życiu i zaczęłam prowadzić bloga :)
    Zapraszam do mnie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe inspiracje, aż chce się człowiekowi coś ze sobą zrobić :) Faktycznie wakacje to wspaniały czas na zmiany, tylko trzeba znaleźć trochę motywacji i dobrych chęci Pozdrawiam <3
    http://pozytywnemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super mix, poklikane :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzajemnie udanych wakacji ^^ inspiracje są piękne ;D


    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty