ULUBIEŃCY MARCA I KWIETNIA

Hejkaa! ♥

W końcu przyszedł czas na ulubieńców, a ponieważ nie było ich w marcu, połączyłam dwa miesiące, nie jest ich dużo, ale są to produkty godne polecenia. :) Bez przedłużania, zapraszam.

Pierwszym ulubieńcem, będzie zalotka. Nigdy nie miałam własnej zalotki, a używałam mojej koleżanki tylko raz w życiu i to nie do końca umiejętnie, ale postanowiłam, że sama chcę wypróbować coś, co podkręciłoby moje bardzo poste rzęsy, więc v'ola! Ja kupiłam taką najtańszą w rossmanie, bodajże za 7,50zł. :)


Drugim ulubieńcem jest żel pod prysznic z Dove. Jest bardzo aksamitny, cudownie nawilża skórę, oraz przepięknie pachnie. Spełnia swoje funkcje znakomicie! I cóż więcej mogę o nim powiedzieć, jak dla mnie jest po prostu znakomity.


Kolejnym produktem, który w ostatnich miesiącach podbił moje serce jest odżywka z Gliss Kur, do włosów suchych i zniszczonych. W prawdzie moje włosy nie są zniszczone, niestety na końcówkach szybko mi się przesuszają, ale ta odżywka zdziałała cuda, ma przepiękny zapach, oraz znakomite działania. Ja nie używam jej na całe włosy, lecz tylko na końcówki, więc dla mnie jest bardzo wydajna, a po niej moje końcówki wróciły do normalności. :)


Kolejnym ulubieńcem są perfumy "Be Romantic" z Avonu. Mają dziewczęcy zapach, troszkę słodki, ale nie aż tak bardzo, żeby dusił, czy mdlił, taki w sam raz. Długo się utrzymuje, w sam raz na co dzień, a także na specjalne wyjścia. :)


I już ostatnim kosmetycznym ulubieńcem, a raczej ulubieńcami są maseczki z Ziai. Wszystkie te trzy, mimo że do innego rodzaju skóry, to sprawdziły się u mnie świetnie. Ja mam cerę normalną, ale maseczka do skóry mieszanej i tłustej, również mi się sprawdziła, gdy potrzebowałam mocniejszego oczyszczenia. Także te trzy mogę z czystym sumieniem polecić. :)


Z niekosmetycznych ulubieńców mam dwa filmy i dwie piosenki, a raczej remixy.

Pierwszym filmem jest "Piąta fala". Film jest cudowny, wzruszający, pełen emocji, popłakałam się na nim, czekam na kolejną część. Nie będę tu więcej pisała, zapraszam do obejrzenia zwiastunu, jak i całego filmu. :)


Drugi film "Jeden dzień"to według mnie bardzo dobry wyciskacz łez, jakoś w ostatnich miesiącach, lubiłam sobie popłakać na filmach. ;) Jest dużo bardziej wzruszający od poprzedniego, nieoczekiwane zwroty akcji, coś niesamowitego. Cały film niósł ze sobą tyle emocji, zapamietam go na bardzo długo.


Ostatnio bardzo lubię słuchać remixów, a oto dwa, które najbardziej przypadły mi do gustu, w ostatnim czasie.



To już wszystko, co chciałam Wam pokazać, a jacy są Wasi ulubieńcy? 

Udanej majówki! ♥
Bay ♥

Komentarze

  1. Te perfumy z Avonu są bardzo urocze;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś kliknęła w linki w najnowszym poście;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie musze kupic zalotke ale coś mi to nie wychodzi. Fajne ulubieńce pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy!
    Bardzo lubię maski ziaji
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi ulubienicy :) tez mam zalotkę, ale
    plastikowo-gumową i jestem z niej zadowolona :)
    i mam podobny żel z dove, ma cudowną konsystencję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam aktualnie taki sam żel pod prysznic z Dove pod prysznicem :) Jest świetn i pachnie tak kremowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam tylko Ziaję maseczkę z glinką szarą. Czasem do niej wracam

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczki z "Ziaji" znam i lubię! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawi ulubieńcy :) Ja też lubię te maseczki z Ziaji!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNE KOSMETYKI. BARDZO MI SIĘ PODOBA TEN LOOK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy.
    Kochana, byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u mnie w linki. Za podanie przynajmniej 3 cen odwdzięczam się obserwacją i poleceniem bloga w następnym poście
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te maseczki z Ziaja.Mam dokładnie te same co na zdjęciu ;)

    sunshine-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe rzeczy! :)

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. fajni i ciekawi ulubieńcy :)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi ulubieńcy! Maseczki z Ziaji również mogę zaliczyć do ulubionych ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten żel pod prysznic Dove. Osobiście zawsze stawiam na pistację. Nie dość, że cudownie pachnie, to jest w dodatku strasznie wydajny! :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja z tych Twoich ulubieńców polubiłam się z odżywką. Szukam nowej, bo moja jakoś nie służy mi już najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz całkiem fajnych ulubieńców. Sama używam tych maseczek z Ziai i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie są one zbyt drogie i dają znakomity efekt więc często je kupuje.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne piosenki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie uwielbiam masaczki! mialam juz chyba z każdej firmy. Polecam Ci z AA - są naprawde fenomenalne :)i jeszcze z perfecty naprawde wszystko!

    Nowy video cover piosenki Miley Cyrus
    post o pomadkach z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten perfum, cudowny <3
    Świetny blog! obserwuje!
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty