sobota, 14 maja 2016

OZSPECIALS.COM

Hejkaa!♥

Już dawno u mnie na blogu nie było żadnej współpracy, dlatego postanowiłam przyjąć propozycję sklepu ozspecials.com.

Jest to chyba całkiem nowy sklep. przynajmniej ja wcześniej o nim prawie nic nie słyszałam. Ostatnio tylko dowiedziałam się z kilku blogów o jego istnieniu. 
Na stronie jest ogromny wybór ubrań. Sukienki, bluzki, topy, kombinezony, spodnie, spódnice i kostiumy kąpielowe! Znajdziemy tam również produkty do paznokci i do makijażu. 
Wydaję mi się, że warto wybrać ten sklep, ceny nie są za wysokie, a strona ciągle się rozwija. 

A ponieważ zbliża się okres letni, wypadów nad wodę,wakacji, wspaniałej, ciepłej pogody, to postanowiłam przedstawić Wam wishlistę rzeczy, które najbardziej mi się spodobały na stronie, właśnie na letni czas. ^.^




               ♥CLICK ♥                                            ♥CLICK♥                                  ♥CLICK♥                                  ♥CLICK♥                           ♥CLICK♥





           AND




                  ♥CLICK♥                                  ♥CLICK♥                                        ♥CLICK♥                                 ♥CLICK♥                             ♥CLICK♥



                      ♥CLICK♥                                ♥CLICK♥                                    ♥CLICK♥                                   ♥CLICK♥                     ♥CLICK♥


Słyszeliście wcześniej o tym sklepie?
Co o nim sądzicie?


Mam nadzieję, że choć jedna rzecz przypadła Wam do gustu. :)

Bay♥

22 komentarze:

  1. Wcześniej nie słyszałam. Na pewno zajrzę, bo rzeczy które wybrałaś są genialne! :D
    Jak można nawiązać z takimi stronami współpracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie firma napisała sama, ale chyba w zakładce "kontakt" na stronie, albo "blogi" lub "cooperation" powinno pisać :) Wszystko zależy od sklepu ^.^

      Usuń
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycje! Masz świetny gust!

    http://www.simplethingsbyjok.c...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tego sklepu, ale ma ciekawy asortyment :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana kliknęłam w linki :)

    Mogę prosić o to samo ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Great picks! Amazing! Loving every single item!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie, ale sukienki mi się podobają :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również wcześniej o nim nic nie słyszałam. Chociaż z tego, co teraz przeglądam, faktycznie mają dość ciekawy asortyment. Najbardziej podobają mi się te niebieskie spodenki. ;) Zamówiłabym sobie takie na lato, bo są genialne! Ogólnie fajne rzeczy wybrałaś, poklikałam w niektóre linki. Trzymaj się ciepło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o nich, ładne rzeczy mają :) ciekawe jak w realu. Oczywiście poklikałam ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nic o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz częściej ta firma się pojawia na blogach, mają ciekawy asortyment z tego co widzę. :)


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  12. super rzeczy;) szczególnie podoba mi się tez różowy strój kąpielowy i czarne szorty<3
    http://justbasicstyle.blogspot.com/ co powiesz na wspolna obs? za zacznę i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta firma proponowała mi współpracę jednak odmówiłam. Nie jestem do niej specjalnie przekonana. Czekam na recenzję :D Poklikałam! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zacznę od tego, że trochę tu nie zaglądałam, więc przepraszam, ale pierwsze na co zwróciłam uwagę to genialny nagłówek *.* brawo, jest cudny ♥
    pierwsze słyszę o tym sklepie :O ale ich oferta wydaje się nawet fajna ;)właściwie to podobna do różnych chińskich stron z ubraniami :P
    poklikałam w 5 pierwszych linków :) ceny: 11,59$; 7,30$; 14,27$; 9,47$; 12,35$
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Cieszę się, że wróciłaś do blogosfery :D

      Usuń
  15. Ładne ubrania,ale nie znoszę zamawiać z takich stron. Wolę polskie.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne mają rzeczy ale nie umiem zamawiać z takich stron.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczy bardzo fajne! Podoba mi się każda z nich :D www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o nich ale ciuszki są bardzo ładne :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia