niedziela, 24 kwietnia 2016

ROSSMANN -49%

Hejkaa! ♥

Nie było mnie w blogosferze już ponad miesiąc, czego bardzo żałuję, niestety spowodowane to było nadmiarem nauki, stresem, egzaminami, przeziębieniem, ale w końcu JESTEM! I nie zamierzam opuszczać tego "miejsca". Strasznie mi Was brakowało, brakowało mi pisania, ale nie będę się więcej rozwodzić na ten temat, tylko przejdźmy już do posta! ^.^

Jeszcze ze spraw organizacyjnych, to tylko tyle, że post o organizacji czasu pojawi się w środę :) A posty, będą się pojawiać od dzisiaj regularnie w każdą środę i sobotę, tylko dzisiaj jest wyjątek.

Od 20 kwietnia w Rossmannie jest promocja -49%! Jutro jest ostatni dzień na kosmetyki do twarzy (pudry, podkłady, bronzery, róże, rozświetlacze itp.), ja już z tej części promocji skorzystałam, ale haul pojawi się dopiero w maju, już po całym tym szale zakupowym. ;) O kosmetykach do twarzy mówić jest już odrobinę za późno, więc dzisiaj napiszę o pozostałych dwóch częściach promocji. 

Od 26.04 przyjdzie czas na produkty do oczu! Ja jestem lekką maniaczką makijażu, w szczególności oczu, marzę o wielkiej kolekcji paletek cieni, na każdą okazję, jeśli tak jak ja, uwielbiacie eksperymentować z makijażem oczu, to teraz możecie skorzystać, a produkty, które chcę wypróbować, to: 

Mascara Volume Million Lashes, o niej jak o pozostałych produktach słyszałam wiele, pozytywnych opinii, w regularnej cenie, kosztuje powyżej 60zł, także jak na mascarę, to według mnie bardzo drogo, ale już za połowę ceny, może się skuszę. :)



Paletka Smoky Edition Go Nude, ma śliczne kolory, wydaje mi się, że dla osób interesujących się makijażem, ale początkujących będzie idealna. ^.^

 Na tę mascarę, o mało co, nie skusiłam się w zeszłym roku, więc teraz, chyba już nie mam wyjścia i muszę ją wypróbować. ;)


Sama chętnie wypróbowałabym te produkty, być może na tej promocji się skuszę i je zakupię, ^.^

Od 04.05 produkty do ust i paznokci: 

Pomadki z Lovely, o których dowiedziałam się całkiem niedawno, wydają się bardzo interesujące, także do wypróbowania, jeszcze za taką cenę, w sam raz. 


Pomadki z Bourjois. chyba każda z nas o nich słyszała, a ja jeszcze nie miałam okazji, aby je wypróbować, a teraz mam szansę, więc, to że je wypróbuję, jest chyba oczywiste. :)



Lakiery Rimmel Rita Ora, chciałabym je przetestować ze względu na przepiękną gamę kolorystyczną, oraz to, że podobno długo utrzymują się na paznokciach. :)

A Wy jakie kosmetyki, chcielibyście kupić na tej promocji? 

Bay ♥

Zdjęcia: google grafika

13 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze poszły Ci egzaminy? :) Promocja bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że wróciłaś :) ja na promocji nie kupiłam za wiele bo wgl o niej zapomniałam i 'generalne' zakupy zrobiłam wcześniej

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona promocja w roku! Z pierwszej promocji trwającej do dzisiaj już skorzystałam, więc teraz czekam na tą drugą żeby kupić tusz, ale jeszcze nie wiem jaki :).

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz kupilam tusz z maxfaktor a szybciej jeszcze podklad z rimmel :)
    mam w planach kupic jeszcze matowy błyszczyk z lovely podajrze :)
    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow nie wiedziałam nawet że te pomadki Bourjois są teraz w promocji, jutro na pewno będę w rossmanie, haha. Dziękuję, już dawno mi się podobały, mają piękne odcienie. :D
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałyby mi się nowe cienie, super wpis
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chciałam kupić tusz do rzęs ale w końcu nie kupiłam ;') obserwuje blog i wpadnę jeszczę
    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tej promocji z całą pewnością skuszę się na jakieś paletki ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne *. * a na ten tusz to chyba się skuszę *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jedynie poluję na jakiś tusz do rzęs, bo mi się kończy, może jakieś lakiery do paznokci, by również się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam pomadkę Lovely Creamy Color i bardzo podoba mi się odcień nr 1 :)
    Obserwuję i zapraszam na http://iwonka-bloguje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia