piątek, 18 marca 2016

SPRING TAG

Hi girls&boys!

Dzisiaj, jak możecie zobaczyć po tytule -  wiosenny tag. Wiosna już za dosłownie kilka dni, więc fajnie, żeby coś takiego zrobić, Powitać wiosnę. :) Także bez owijania w bawełnę zapraszam, na moje odpowiedzi, ale również Was zachęcam do odpowiedzenia na jakieś wybrane przez Was pytania. ^.^



1. Co najbardziej lubisz w tej porze roku?
Ja w wiośnie lubię najbardziej to, że wszystko z powrotem budzi się do życia, ożywa na nowo, że dla mnie jest okresem zmian, bo podobnie jak zwierzęta, które zapadły w sen zimowy, czy kwiaty, które naradzają się na nowo, ja także zaczynam żyć od nowa. ^.^
Oczywiście także pogodę, która jest taka w sam raz, cudownie czyste niebo, zieleń! 

2. Książka, która byłaby dla Ciebie idealna na wiosnę?
Mnie z wiosną kojarzą się romance. dlatego też, po taki gatunek bym sięgnęła. :)



3. Kolor, który chciałabyś, aby był modny tej wiosny? 
Mięta! 

4. Czy planujesz wiosenne porządki? A może jesteś w ich trakcie?
Ja już jestem po wiosennych porządkach, zimowe rzeczy schowane, a na wierzch wyciągnięte te wiosenne i letnie. ^.^


5. Plany na przerwę wiosenną?
Spędzenie czasu z najbliższymi, oraz uporządkowanie samej siebie, jak mówiłam rodzę się w tym czasie na nową, oczywiście również blogowanie! <3

6. Zapach tej wiosny to...
Jak dla mnie to mgiełka z avonu, o delikatnej woni Jaśminu ♥





7. Twoim ulubionym produktem tej wiosny będzie... 
Lakier miętowy *.* I maseczki z Ziaij, które już są moimi ulubieńcami i zobaczycie je pewnie w ulubieńcach marca! :)

8. Co wiosną nosisz najczęściej?
Przeważnie klasyczne połączenia, jak na co dzień, ale o tej porze roku, lubię dodawać jakieś pastelowe dodatki, i nosić mniej czarnego, a więcej białego ^.^ 

9. Jaki jest Twój ulubiony szal wiosenny lub inny dodatek?
Hmmm... Chyba nie mam swojego ulubionego dodatku, na tę porę. ;)






10. Wiosna to zmiany nie tylko dotyczące odżywiania, lecz także trybu życia. Czy u Ciebie również?
Jak pisałam już wcześniej, wiosna przynosi mi wiele zmian, dotyczą wszystkiego, zmiany odżywiania, trybu życia, zmiany mnie samej. Inni "zmieniają" się wraz z nadejściem Nowego Roku, ja robię to na Wiosnę. ^.^









Mam nadzieję, że taki krótki tag Wam się spodobał i czegoś się dowiedzieliście o moich "upodobaniach" w tej porze roku. :)
Zachęcam, żebyście odpowiedzieli, na jakieś choć, jedno wybrane przez Was pytanie z tego tagu w komentarzu, jeśli chcecie. ♥

Lubicie Wiosnę? 







Bay ♥
zdjęcia:weheartit

41 komentarzy:

  1. Świetny tag! Również w wiośnie uwielbiam to, że w tym czasie wszystko budzi się do życia :) Moim zdaniem wiosna to najlepsza pora roku, nie wiem dlaczego ale zawsze wtedy dostaję jakiegoś powera. Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna to najlepsza pora roku :) ja też zawsze wtedy najbardziej lubie czytać romanse zwłaszcza gdy pogoda taka ładna aż się chce usiąść na huśtawce z książką :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wiosnę
    świetne odpowiedzi
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag, może też stworzę taki wpis na moim blogu :)
    Dla mnie zapachem idealnym na wiosnę jest Green Tea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najgorszy jest wiosenny początek, zawsze najgorzej czuję sie w marcu. Potem już tylko rozkwit energii, aż do lata!

    Zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/2016/03/maa-czarna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello Spring! Uwielbiam gdy wszystko rozkwita!
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejny świetny post, ale mam pytanie:)
    obserwuję cię od dawna ale od kiedy blogujesz tak ogólnie?
    zapraszam do siebie, za komentarz/obserwacje będę wdzięczna! blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam już na wiosnę ze zniecierpliwieniem :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosnę, to zdecydowanie najlepsza pora roku ;) I też mam słabość do miętowego koloru w tym czasie. Nie mogę się doczekać cieplejszych dni, kiedy będzie można wyjść bez płaszcza i ubrać się w te cudowne, kobiece pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobały mi się twoje odpowiedzi;)
    Obserwuję, liczę na rewanż;)

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zapach jaśminu ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, też bardzo lubię wiosnę. Jednak, gdy nadeszła ładna pogoda to ja zamiast wyjść na dwór na spacer, czy coś w tym stylu to jem ciastka przed laptopem. Tak naprawdę marnuję czas, a mogę zrobić coś pożytecznego. Ja częściej sięgam po kryminały, ale na wiosnę może się skusze na jakiś romans ;) Mi bardziej zapach kojarzy się z wanilią, jest taki piękny. Uwielbiam. Też muszę się stawić na inne odżywianie i przede wszystkim ruch :)
    Pozdrawiam :)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to ino chcę żeby już była ta wiosna na dobry początek +15 stopni a potem co raz cieplej im cieplej tym lepiej dla mnie ;P Nie trzeba się tak ubierać strasznie ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już nie mogę się doczekać wiosny
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja juz nie mogę się doczekać wiosny w pełni :))

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosnę KOCHAM! szczególnie jak robi się na tyle ciepło,że w końcu mogę zakładać sukienki <3 bo jak jest mi zimno to nie założę :P wspólna obserwacja? jeśli nie masz nic przeciwko - daj znać :) uczciwie odwdzięczę się tym samym!!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś widzę atuty w każdej porze roku i nie mogłabym stwierdzić, którą lubię najbardziej. Gratuluję chęci do "przemiany". Każdemu czasem potrzebna jest zmiana.
    Widzę, że lubisz miętowy, haha.
    Trzymaj się i zapraszam oczywiście do siebie c:
    oryyginalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi wiosenne porządki zawsze mocno kojarzą się ze świątecznymi porządkami :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tag :) Uwielbiam wiosnę, mam nadzieje, że już niedługo na dworze będzie cieplutko. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham wiosnę, ale jednak preferuje lato, bo uwielbiam gdy na polu jest bardzo cieplutko :)
    Może wspólna obserwacja ? :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosna i Lato to najlepsze pory roku ;)
    zapraszam http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor miętowy wymiata! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosna to najlepsza pora roku (oczywiście zaraz po lecie). Też chciałabym aby we wiosne był modny kolor miętowy :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozwolisz ze też odpowiem na te pytania? uwielbiam tagi :D 1. Co najbardziej lubisz w tej porze roku? Ja podobnie jak ty, ale głównie przez pogodę. Zima bardzo mnie męczy, mróz nie jest dla mnie, gdy tylko słońce zaczyna grzać mocniej, budzę się sama w sobie. Dlatego lubię wiosnę, ale kocham to ja lato ^^ 2. Książka, która byłaby dla Ciebie idealna na wiosnę? Dobra manga, najlepiej coś typu Clannad ;) 3. Kolor, który chciałabyś, aby był modny tej wiosny? Mięta! ja też jestem za miętą :) ale i błękit, bardzo lubię ten kolor ^^ 4. Czy planujesz wiosenne porządki? A może jesteś w ich trakcie? W sumie też jestem po wiosennych porządkach, ale znów muszę sprzątać bo idą święta ech. 5. Plany na przerwę wiosenną? Ha ha przerwa wiosenna w pracy nie istnieje xd ale przez kilka dni urlopu zamierzam lenić się ile wlezie (ale nie nie zaniedbywać się! będę ćwiczyć o wiele więcej niż teraz, oglądać anime które mam zaległe i blogować) 6. Zapach tej wiosny to... Deszcz i kwiaty. 7. Twoim ulubionym produktem tej wiosny będzie... hmm musli się liczy? 8. Co wiosną nosisz najczęściej? Ciepłe ubrania, bo pogoda o tej porze roku jest tak zdradliwa, ze po ciepłym dniu można dostać kataru. 9. Jaki jest Twój ulubiony szal wiosenny lub inny dodatek? delikatny naszyjnik :) najlepiej srebrny. 10. Wiosna to zmiany nie tylko dotyczące odżywiania, lecz także trybu życia. Czy u Ciebie również? Możliwe, zaczęłam ćwiczyć i lepiej się odżywiać więc na pewno coś w tym jest :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym chciała, żeby kolorem wiosny był chabrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hmmmmm... chyba sie skusze na zrobienie takiego tagu. Lakier mietowy ! wszyscy kochaja go na wiosne!

    Pozdrawiam !

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny ten tag! No i kolor miętowy...ekstra! :)


    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie posty ! Pewnie, że lubię wiosnę !:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzieczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny TAG. Lubie wiosnę, bo wtedy wszystko się rodzi, jest inna atmosfera i chce się żyć :)
    Również bede spędzać święta w gronie rodziny ale i też chce zrobić coś dla siebie ^^
    Zapraszam na mojego bloga:

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też uwielbiam kolor miętowy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super tag, zrobie go troche pozniej u siebie na blogu!
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiosna to moja ulubiona pora roku:) te kwitnące drzewa.. bzy.. achhh uwielbiam:)
    pozdrawiam Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię ten tag, miło się go czyta. Tym bardziej, że wiosna - fakt faktem - jest przyjemną porą roku. Poza tym jak najbardziej zgadzam się, co do mięty! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  34. Strasznie sie cieszę, że wkońcu przyszła wiosna,uwielbiam gdy dni są dłuższe i jest tak ciepło!
    MÓJ BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia