REVIEW: CATRICE EYESHADOW PALETTE ABSOLUTE MATT

Hi girls&boys!

Dzisiaj postanowiłam napisać recenzję paletki cieni do powiek z Catrice - Absolute Matt. Jak jesteście ze mną troszkę dłużej to pewnie kojarzycie ją z posta o ulubieńcach roku, gdzie nie dokońca nazwałam ją ulubieńcem roku, a bardziej grudnia, od tamtego czasu, nie mogłam się zebrać, aby w końcu napisać o niej posta, ale oto i jest. :D


Paletka kosztuje około 20zł, także według mnie tanio, jak za taką paletkę. Cienie jak sama nazwa wskazuje, są matowe. Łatwo nabierają się na pędzelek, z tym nie ma najmniejszego problemu. Kolory są stonowane, od bieli po brązy. 



Pigmentacja, była tu dla mnie chyba największym zaskoczeniem! Jest naprawdę bardzo dobra. Jak za taką cenę, pigmentacja naprawdę powala. Ciemne kolory, cudownie się prezentują, naprawdę uwydatniają kolor, co do jasnych nie jest gorzej. :)



Na powiece, utrzymują się dobre 8 godzin, w stanie nie naruszonym. Więc są idealne i do dziennego makijażu, jak i do wieczorowego smokey eye. 



Bardzo ładnie i łatwo się blendują, mają jedwabistą formułę, jak dla mnie must have! Są po prostu wspaniałe. 
Ale wiadomo jakieś wady zawsze się znajdą, niestety strasznie się osypują, co trochę utrudnia pracę z nimi, szczególnie z ciemniejszymi odcieniami. Pędzelek się nie nadaje, ale do tego się nie przyczepiam, ponieważ rzadko kiedy znajdziemy pędzelek przy paletce, który nadawałby się do czegokolwiek. I już ostatnia wada paletki, to, to, że nie ma w niej lusterka, ale to taka moja osobista uwaga, ponieważ wtedy byłaby już naprawdę idealna! ^.^


Mam nadzieję, że taki troszkę inny post się Wam spodobał, chciałabym robić takie częściej, od razu sprostowywuję, post nie jest sponsorowany, to moje własne zdanie na temat tej paletki, którą dostałam na gwiazdkę, którą chciałam polecić i wymienić wady i zalety, żebyście i Wy mogły wypróbować. :)

Co sądzicie o tej paletce i na temat takich postów? 
Może już ją testowaliście? 

Bay♥

Komentarze

  1. Kolory bardzo ładne, idealne do każdego rodzaju makijaży:)
    pozdrawiam Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatna recenzja!
    Ja obserwuję jako Magdalena K., teraz czekam na ciebie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na ten post! To teraz wiem że jak tylko znajdę tą paletkę to wezmę :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taka palete jest mega fajna ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się przymierzałam do kupienia. Chyba mnie zmotywowałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiele razy czytałam o tej patelce. Teraz nic, tylko ją sobie kupić! Produkty catrice pigmentacje mają świetną, więc i tutaj nie byłabym zaskoczona.
    Pozdrawiam;)
    Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od jakiegoś czasu szukam paletki wyłącznie z odcieniami brązu. Twoja na prawdę bardzo mnie zaciekawiła :) Świetnie i profesjonalnie napisana recenzja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za super recenzję :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolorki ma ta paletka :)
    Swietna recenzja!
    Wesołych świąt!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paletka *.* Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś chciałam właśnie tę paletkę, ale zdecydowałam się na makeup revolution :)
    Z tej też pewnie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kolory są w tej paletce, zachęciłaś mnie do jej kupna :D
    pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama ma taką paletkę i raczej jest z niej zadowolona ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka i torebka)? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam paletkę z catrice choć w nieco bardziej czekoladowych odcieniach i jestem z niej naprawdę zadowolona :)
    nabrałam ochotę aby sama zrobić post na temat tej paletki,wesołych swiąt :)
    patrycjachojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paleta ma bardzo ładne kolory! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka super się prezentuje :) mam na nią ochotę zwłaszcza że lubię takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna paletka kolorow- trafily w moj gust w 100% uwielbiam kolory ziemi <3
    tylko jeszcze muszę trochę poduczyć się bardziej profesjoinalnie malować nimi oczy :P hehe


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria


    OdpowiedzUsuń
  18. Od niedawna ją mam i jest wspaniała do codziennych makijaży :) a co do pedzelków zgodzę się, sama jeszcze nie znalazłam takiego, żeby się nadawał do czegoś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ta paletka. Takimi kolorami można wykonać naprawdę dużo fajnych makijaży :-)
    Masz cudny wygląd bloga!

    Pozdrawiam ❤
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie szukałam jakiejś paletki z uniwersalnymi zdjęciami.Dobry post :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa, ja jakoś nie uiem posługiwac sie cieniami, nigdy mi sie nie podoba
    http://0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogólnie nie używam paletek, ale zaczynam się coraz bardziej przekonywać haha :)


    Zapraszam!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba się skusze bo ostatnio jakiejś szukam :)
    Bardzo mi się tu u Ciebie podoba wiec obserwuje :) mam nadzieje na rewanżyk :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  24. E tam, nie trzeba było pisać że nie sposorowany to akurat nie powinno nikogo interesować ;) ja w każdym razie wychodzę z założenia że bloger pisze swoją obiektywną opinię, bez względu na to skąd ma przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna kolorystyka :)

    Kochana mam prośbę, czy mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super cienie, też je posiadam i nie narzekam, pomijając to osypywanie się, jakoś da się przeżyć! :D kolorki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  27. Robisz piękne zdjecia!

    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na więcej recenzji! Super sprawa ;3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory bardzo w moim stylu, bralabym!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty