JAK I CZY WARTO NAWIĄZAĆ WSPÓŁPRACĘ Z SOUFEEL?

Hi girls&boys!

Dzisiaj przychodzę do Was z drugim już postem odnośnie firmy Soufeel. Chciałam, żeby było to coś ciekawego i odpowiadało na Wasze pytania, dlatego do głowy przyszedł mi pomysł, żeby odpowiedzieć na te zawarte w tytule posta.Wydaje mi się, że właśnie na te pytania, większość osób szuka odpowiedzi. :)



Pierwsze najczęściej zadawane zapewne pytanie, to "jak nawiązać z nimi współpracę?"

Ja raczej nie udzielę tutaj wyczerpujące odpowiedzi, czy miliona rad, bo tak naprawdę nie wiem jakie są ich wymagania. Ja napisałam do nich sama, mając ok. 9000 wyświetleń i 130 obserwatorów, tak naprawdę chciałam spróbować, ale nie byłam nastawiona, że zechcą ze mną współpracować, bo powiedzmy sobie szczerze, porównując z innymi blogami, to tych wyświetleń i obserwatorów nie jest dużo. Ale się zgodzili i byłam w wielkim szoku, oczywiście pozytywnym! :) Zawsze warto próbować! ^.^




Na czym polegała współpraca?

Mogłam sobie wybrać bransoletkę i 5 charmsów ze srebra, nie mogłam wybierać nic ze złota. W zamian za bransoletkę musiałam napisać dwa posty z dobrą jakością zdjęć tej właśnie bransoletki, także warunki współpracy były bardzo korzystne. :)



Czy warto nawiązać współpracę z Soufeel?

Według mnie jak najbardziej! Soufeel posiadają przepiękny asortyment i każdy coś dla siebie wybierze, także reklama tej firmy na blogu to nie grzech, a wręcz przeciwnie, firma warta jest uwagi. :) Także nasi czytelnicy będą mogli coś dla siebie znaleźć. Oprócz tego, dostajemy przepiękny prezent, jakim jest śliczna bransoletka, którą sami sobie komponujemy, cudowne wynagrodzenie, tak naprawdę naszej pracy. :)




Podsumowując,ja ze współpracy jestem bardzo zadowolona, firmę polecam, warto coś kupić, produkty są świetnie wykonane i zapakowane. Jak najbardziej na TAK! :)




Na koniec parę ogłoszeń;) 

1. Posty będą się pojawiały raz w tygodniu w najbliższym czasie, ponieważ przgotowywuję się do egzaminów gimnazjalnych, które są już za miesiąc.

2. Chciałam z jednej strony podziękować, a zarazem coś wyjaśnić, Dagmarze z bloga forthemost.blogspot.com
Dagmara jest przemiłą osobą, ale za wszelką cenę, chce wszystkim pomóc, i dowiedziałam się, że wysłała do kilku osób jakieś wiadomości dotyczące mojego bloga i ilości obserwatorów. Żeby mi pomóc, ale UWAGA! Nie jest mi to potrzebne, ja nie chcę za wszelką cenę osiągnąć jakieś tam liczby obserwatorów, chcę to zrobić z czasem i żeby były to osoby, które naprawdę będą tu zaglądać, i podoba im się to co robię, a nie puste obserwacje, które tylko "są, żeby były". Według mnie nie na tym polega blogowanie, także jeśli dostaliście od niej wiadomość, to po prostu ją zignorujcie. :)

A Wy co sądzicie o Soufeel? 

Bay♥

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Całkiem ładna ale ja ogólnie nie jestem fanką bransoletek a'la Pandora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie właśnie się ogromnie takie a'la Pandora podobają ^.^

      Usuń
  2. Mam od nich 2 bransoletki i jestem zachwycona jakością :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zachwycona jakością! :) Już kliknęłam :*

      Usuń
  3. Ja też współpracowałam z tą firmą. Ja napisałaś, reklama tej firmy to nie grzech. Mają cudowną biżuterię, myślę, że każda kobieta chciałaby dostać takie cudo :)
    Śliczne charmsy!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde piekna bizuteria cudo poprostu. Moim zdaniem warto wspolpracowac. Wybacz za bledy pisze z telefonu i vransoletka cudowna jeszcze raz. Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że mi nie zaproponowali współpracy :) bo bransoletka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale nic straconego, może sama spróbuj napisać, w końcu nic nie tracisz ♥

      Usuń
  6. Śliczne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna bransoletka, a osobiście nie znam firmy. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ale piękna ta bransoletka, właśnie marzy mi się taka <3
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzę Ci, żeby to marzenie się spełniło ♥

      Usuń
  9. piękny prezent<3
    obserwuję jako #150, czekam na rewanż:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne charmsy wybrałaś ;) również niedługo będę dodawać post z Soufeel
    Mają świetną jakość produktów. Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta bransoletka :).
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała bransoletka *.* Moim zdaniem firma jest interesująca :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bransoletka, w moim guście :) Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie :) http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Tobie napisałam do nich :)

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Opłacalna współpraca i może też spróbuje, bo mnie zachęciłaś :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest przepiękna<3
    Nie znam tej marki, ale produkty sa cudne!!:)

    http://www.justcleo.pl/2016/03/powder-pink-coat-grey-hat-stripes.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :D Pytałam Cię ostatnio o współpracę, nie zauważywszy tej notki.
    Bardzo ładne zdjęcia, wyglądają bardzo zachęcająco. Mi też podobają się tego typu bransoletki, może w najbliższym czasie wybiorę coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥