TRENDY WIOSNA-LATO 2016

Hi girls&boys!

Kolejny już raz przychodzę do Was po przerwie, która trochę trwała, jestem zła sama na siebie i tylko do siebie mogę mieć o to pretensje. Ale przepraszam i to się więcej nie powtórzy, ponieważ znalazłam w końcu swój sposób na organizację czasu i to właśnie nim chcę się z Wami podzielić w najbliższym czasie. :)
Do tego postu dosyć długo się przygotowałam, bo chciałam, żeby wyszedł tak jak chcę, jak marzę, czy mi się udało? Zobaczę pod koniec, bo to dopiero początek. ^.^ Mam nadzieję, że Wam się spodoba, jest typowo modowy, czegoś takiego jeszcze u mnie nie było, więc może przypadnie Wam do gustu.:* Zastanawiam się również nad tym, czy nie dodawać więcej takich postów, gdyż sprawiają mi one niezwykłą frajdę, ale oczywiście napiszcie swoje zdanie na ten temat. :)

Przede wszystkim wiosna-lato 2016 to głównie powrót do lat 90, stylu retro, total look'ów, wzorów, dużo odważnych połączeń. Po fashion week'u, o którym również planuje przygotować post, można określić kilka trendów, które podbiją ulice. 

TOTAL LOOK
Głównie w kolorach białych, nude i czerni, jednak na wybiegach znanych projektantów takich jak Hermes i Balamin, możemy zobaczyć total looki, w różnych odcieniach pomarańczy i żółci. Jeśli chodzi o materiał, to od tych matowych, po najbardziej połyskujące, w tym sezonie stawia się na naprawdę odważne stylizacje.



BIELIŹNIANE SUKIENKI I KOSZULKI
Zakładamy je teraz na wierzch. Najlepiej na golfy i bluzki. Ale oczywiście nie tylko, w ostatnim czasie to właśnie bieliźniane sukienki czy piżamowe kombinezony królują na wybiegach. Inspirowane są one piżamą męską, ale również owersize'ową halką.



ODKRYTE RAMIONA
Kolejnym trendem będą właśnie one! Tzw. dekolt w łódkę, w stylu boho ma niesamowity klimat i nadaje charakter całej stylizacji. Na wybiegach możemy zobaczyć również sukienki z wiązaniem tylko na szyję, które równie świetnie się eksponują. 




DEKOLT W KSZTAŁCIE "V"
Oprócz dekoltów w łódkę, popularne będą te w literę "V". Szczególnie ładnie prezentuje się u kobiet o większym biuście, na wybiegach można było zauważyć, że dekolty były bardzo głębokie, ale również można było się spotkać z tymi krótkimi, najczęściej w wersji eleganckiej. 




DENIM
Jeans! I to widziany w total lookach. Jeans podbija ulice tak samo dobrze, jak wybiegi. W różnych połączeniach, ten jasny z ciemnym i na odwrót, umiejętnie dobrany, robi ogromne wrażenie. 




KWIATY I STYL RETRO
Tym razem projektanci cofnęli się do stylu retro i vintage, to właśnie z nich czerpią wiele inspiracji. Często możemy je zobaczyć w połączeniu z tymi najnowocześniejszymi klimatami, wtedy nasz look przybiera nowego znaczenia i odżywa. Kwiaty od tych najprostszych do najbardziej egzotycznych! Każdy znajdzie coś dla siebie. 




KOMPLETY
Zarówno jak garnitury będą bardzo pożądane. W przeróżnych wersjach, nie musi to być nic nudnego! Odważne połączenia kolorystyczne, ale także na sportowo będą ciekawą odmianą  naszego stylu. 




KOKARDY I WSTĄŻKI
Damskie krawaty, kokardy i wstążki to hit kolejnego sezonu. Oprócz szyi będą się pojawiać również jako wykończenie ubrań, np. w sukienkach, spódnicach, ale również koszulach. 




PASY ASYMETRIA I BŁYSK

Te cienkie pasy jak i grube będą na topie. wielokolorowe i przykuwające wzrok, w przeróżnych połączeniach. Nieregularne kształty, odważne cięcia, zabudowywanie jednej ręki to coś na co musimy się przygotować. I już ostatni znaczący trend to błysk! Będą to skrzące się drobinki w różnych kolorach. Połyskujące materiały na zmianę występujące z minimalizmem. 


Wszystkie zdjęcia pochodzą z Google grafika. :)

Efekt końcowy mi się podoba i mam nadzieję, że choć odrobinę i Wam przypadł do gustu. :)
Napiszcie koniecznie co o tym sądzicie. ^^

Rzadko ulegam modzie, ale pomyślałam, że taki post to coś ciekawego, a przede wszystkim świetnie się przy tym bawiłam. :)
A jak jest z Wami?
Ulegacie modzie? 
Który trend jest Waszym ulubionym?
Podobają Wam się takie posty?
Zaciekawiłby Was post o organizacji? ^.^

Bay ♥


Udostępnij ten post

49 komentarzy :

  1. Łeee... nie chcę wracać do lat dziewięćdziesiątych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam odkryte ramiona:) ten trend najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzki czy sukienki z odkrytymi ramionami najbardziej przypadły mi do gustu :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie posty jednak moda chyba nie jest dla mnie bo rzadko mi się coś podoba z takich kolekcji (?) :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał, u mnie z modą jest tak, że ślepo za nią nie podążam, jeśli coś jest w moim stylu wtedy to noszę :))

      Usuń
  5. Świetne propozycje, lecz jednak to nie mój styl i nie do końca przekonuje mnie ta moda :)
    Pozdrawiam i obserwuję !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się dekolty w kształcie "V". Jednak ja preferuję mniejsze wycięcia haha :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że poklikam! :) Haha, u mnie jest podobnie ^.^

      Usuń
  7. cieszę się, że już jesteś Kochana :* oj, ciężko się porządnie zorganizować, dlatego z niecierpliwością czekam na Twój wpis z poradami ♥
    najbardziej z tych trendów podoba mi się : dekolt w kształcie V i retro :D
    bardzo fajny, modowy wpis, inspirujący przede wszystkim :)
    buźka :* w wolnej chwili zapraszam <3
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Dekolt w kształcie V również mi się podoba, retro już troszeczkę nie w moim stylu :)) Mam nadzieję, że post w najbliższym czasie się pojawi, już nad nim pracuję ^.^

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się styl retro i kwiatowe wzory.
    Są takie romantyczne i nawiązują do przeszłości. <3

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie czytac posty o podobnej tematyce;) idealnie 'wstrzelil' sie w mój gust;)
    stylizacje w czarnym total looku uwielbiam i nosze tak naprawde nawet gdy nie sa tak modne;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas http://justbasicstyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię modowe posty, więc jestem jak najbardziej za ;)
    cieszę się że nastają właśnie takie trendy, bo sama bardzo
    je lubię, jak jeans czy klasyka, z wyjątkiem wstążek i kokardek
    jestem na tak dla wszystkiego :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :)) W sumie również lubię większość trendów, które teraz będą ^.^

      Usuń
  11. Bardzo fajny pomysł na post :D
    Propozycje bardzo fajne, jednak moje serce zostaje przy minimaliźmie, haha :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również uwielbiam minimalizm, chociaż raz kiedyś można zaszaleć :D

      Usuń
  12. Jeżeli takie posty lubisz to pewnie pisz, fajnie się takie czyta.
    W sumie lubię kokardy ale nie takie duże więc chyba wybieram motyw kwiatowy.
    Tak swoją drogą fajnie, że wróciłaś :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne stylizacje ;) podoba mi się ten post;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ;) Najbardziej podobają mi się kwiaty i denim :D
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dżins kocham! <3
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spoko, ale bez szału!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam motywy kwiatowe, nigdy mi się nie znudzą! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już sie nie moge doczekać tego słoneczka
    16lipca.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochana w kazdym trendzie, w wiekszosci z nich juz od lat! Nigdy nie przestane nosic V dekoltow i odkrytych ramion, bardzo kobiecie. ;)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie wszystkie trendy przypadły do gustu, ale większość jak najbardziej! ♥

      Usuń
  20. świetny post! bardzo podobają mi się nadchodzące trendy
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi również się większość podoba! ^.^

      Usuń
  21. Lubię dekolty w kształcie V :D
    Obserwujemy ^^

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rzeczy! Strasznie lubie mode z lat 90 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście staram się zwracać na nią uwagę, jednak aż tak bardzo się na niej nie wzoruje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ślepo nie podążam za modą, jeśli coś jest w moim stylu, wtedy to noszę :))

      Usuń
  24. Ciekawe trendy
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe trendy, ale spodobało mi się zaledwie 5 z nich..
    Obserwacja za obserwację?
    Jeśli tak to zaobserwuj i napisz w komentarzu, że już :D
    http://aparacikxxl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie sukienka wyglądająca jak halka lub nocna koszula to dno ;3 Bardzo mi się to nie podoba. Reszta całkiem ok ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chciałabym więcej takich postów u Ciebie :) Serio serio :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się, żeby były ^.^ ♥

      Usuń
  28. Kwiaty i styl retro najlepszy :)) Pozdrawiam i zapraszam na :
    darkness-dolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe trendy! Jeans nigdy nie wyjdzie z mody i zawsze będzie świetnie wyglądał :) Odkryte ramiona również w niektórych stylizacjach wyglądają świetnie i to samo z dekoltem w kształcie "V". Asymetria niesamowicie urozmaica nawet najbanalniejsze zestawienia. Jeśli chodzi o mnie to ulegam modzie tylko wtedy, jeżeli naprawdę coś mi się spodoba.
    Z chęcią przeczytałabym jakiś wpis o organizacji! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się właśnie te bieliźniane sukienki, są bardzo delikatne co nadaje im uroku.
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo spodobały mi się stylizację z jeansem , lubię chodzić w jeansie a te stylizację bardzo mnie zainspirowały :)
    Pozdrawiam
    forthemost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥