SOUFEEL

Hi girls&boys! 
Piszę tego posta po raz trzeci, nie wiem co się ze mną dzieje, po raz pierwszy nie podobało mi się, po raz drugi, byłam zadowolona, ale dodając zdjęcia, przez przypadek usunęłam cały tekst. dlatego piszę po raz 3 i mam nadzieję, że jakoś to wyjdzie, ale bądźcie wyrozumiali, jeżeli będą jakieś ubytki. :)

Ja już jestem po zaliczeniach, więc mam więcej czasu na bloga, w końcu! Więc spodziewajcie się więcej postów, chciałam od lutego dodać taką mini serię "Luty z Domiii", ale ze względu na właśnie dodatkowe sprawdziany, nie udało mi się, dlatego muszę zaczekać do ferii, wtedy będą "Ferie z Domiii" :D Ale już nie przedłużając, ostatnio dostałam paczkę z firmy Soufeel


Firma, większości z Was na pewno dobrze znana, znajdziemy tam dużo wspaniałej biżuterii i akcesoriów, stworzonych z czystego srebra lub tych z domieszką złota. :) Ja miałam możliwość wybrania sobie bransoletki i pięciu charmsów, był tylko jeden narzucony mi warunek, co do wyboru, wszystko musiało być z srebra, nie mogłam tych z dodatkiem złota, ale to i tak wiele nie zmieniło, bo według mnie bransoletka wyszła cudowna. 


Po otwarciu kartonu, ukazuje się naszym oczom, dobrze zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniami w folię bąbelkową pudełeczko, które jak tylko je zobaczyłam urzekło mnie! *.* Po prostu jest idealne. Z klasą, gustem. Może służyć nawet jako dekoracja w pokoju. 


W pudełeczku mamy zamszowy woreczek i w nim nasza upragniona bransoletka, stworzona tylko przez nas, intymna i prywatna. :) Ja z trzech rodzai, które możecie zobaczyć - TU, wybrałam - TEN, myślę, że to był dobry wybór, dlatego że bransoletka jest po prostu taka moja, idealna dla mnie. :)


Oczywiście razem z bransoletką, znajdują się również charmsy, ja mogłam sobie wybrać 5, nie miałam żadnego "narzuconego z góry". Także wybrałam wszystkie, które coś dla mnie symbolizują i wiele znaczą. Wybór był bardzo trudny, gdyż jest ogromny wybór. Jednak postawiłam na aparat, który na pewno będzie mi się kojarzył z blogiem i fotografią, koniczynkę - symbol szczęścia, maskę karnawałową, oraz dwa serduszka, jedno z napisem "Always Love", a drugie z "Live, Love, Laugh"  ^^ Wszystko było zapakowane w osobne folijki. 

Według mnie całość naprawdę świetnie się prezentuje, ale to może też troszkę przez to, że każdy z charmsów coś dla mnie symbolizuje, jakąś zmianę, jakieś przywiązanie, ale mimo wszystko uważam, że bransoletka jest CUDOWNA! 


Oczywiście jest to również świetny pomysł na prezent dla bliskiej osoby! Nie dość, że wygląda prześlicznie to dodatkowo, jeśli chcecie może coś symbolizować, pasję drugiej osoby, miłość do zwierząt, co tylko chcecie! Dlatego Soufeel pomyślało również o tym! Do zamówienia dodatkowo dołączona jest torebka na prezent, całość prezentuje się pięknie! Myślę, że każdy ucieszyłby się z tak cudownie wyglądającego podarunku. ^.^



A teraz kilka króciutkich informacji, które na pewno przydadzą się osobom, które planują zakup na Soufeel. :) 

Przy zamówieniu powyżej 50$ przesyłka jest darmowa, mamy również możliwość zwrotu w przeciągu 365 dni. 

Dodatkowo, macie 5% rabat na cały asortyment, jeśli skorzystanie z kodu: BLOG5 

Jak Wam się podoba bransoletka i strona?

Niedługo post, o czymś zupełnie innym niż do tej pory, mam nadzieję, że Wam się spodoba. :*
Bay♥

Komentarze

  1. ja właśnie dziś dostałam od nich bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-romwe-czyli-o-sukience-z.html
      Z góry dziękuję ;

      Usuń
  2. Świetna bransoletka! :) Może skuszę się zamówić sobie taką :)
    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bransoletka! :)
    http://alisjas-journal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie opakowanie ładne - cieszy oko :) a i zawartość niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow *.* mega się cieszę, że dostałaś od nich bransoletkę ♥ też mam i jestem zachwycona, chyba najlepsza współpraca, jaką kiedykolwiek miałam :D
    wszystkie charmsy są cudne ♥ ten z maską prezentuje się bardzo interesująco :3
    super zdjęcia ♥ a co do serii "ferie z Domii" to uważam, że to genialny pomysł :D
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, nie wiem czy ja dałabym radę napisać trzeci raz ten sam post od początku! Podziwiam. ,,Ferie z Domiii'' bardzo podoba mi się pomysł. :) Mnie również to pudełeczko urzekło, jest takie urocze! Bransoletka także robi wrażenie. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dostałam od nich bransoletkę w sierpniu zeszłego roku, ale wtedy nie dawali jeszcze tych czarnych woreczków :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow Kochana bransoletka jest przepiękna tylko pozazdrościć <3
    poklikałam: aparat: 25$, koniczyna: 15,95$, maska: 19,95$, serce: 25$, kolejne serce: 15,95$:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jaka śliczna :) Dobry wybór :)
    Wspólna obs? Daj znać u mnie :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bransoletka, pięknie zapakowana! :)
    Mój blog♥
    Zapraszam! Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bransoletka!!!:D

    forthemost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bransoletka :) uwielbiam takie pudełeczka :D

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zamawiałam jeszcze nic z tej firmy, ale czytałam już wiele recenzji na blogach i może kiedyś coś będzie :) Twoja bransoletka wygląda prześlicznie! Koniecznie w następnych postach użyj jej do stylizacji!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bransoletka
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bransoletka! Mega mi się spodobała:)

    Zaczynam z blogiem od nowa, zapraszam na pierwszą notkę!

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    Będzie mi niezmiernie miło za komentarz, obserwację czy nawet przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna !
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zamawiałam jeszcze nic ale może kiedyś to zmienie :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/02/co-nadaje-sens-mojemu-zyciu.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bransoletka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza bransoletka! <3
    To super, że można tworzyć swoje własne, niepowtarzalne bransoletki! :)

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna bransoletka, sama współpracowałam z tą firmą
    ale to było dawno, jak jeszcze mieli inne bransoletki
    dla blogerów, takie sztywne :) bardzo ładna i gustowna ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że w końcu udało ci się dodać tego posta!
    Śliczna bransoletka, też mam z tej firmy :)
    Piękne przywieszki :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link http://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudne bransoletki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem, całkiem :)
    Ja po prostu nie jestem fanką bransoletek w stylu Pandory

    OdpowiedzUsuń
  25. Te bransoletki prezentują się świetnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bransoletka, mega mi sie podoba ♥
    zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękną mają biżuterie :))
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Biel zawsze modna. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty