INSPRIATION: SUMMER & SPRING

Hi girls&boys!

Czy tylko ja tak bardzo tęsknię za latem i już go wyczekuję? Może jest to również związane w dużym stopniu z wakacjami, odpoczynkiem i nową szkołą, do której pójdę po wakacjach, ale już nie mogę się ich doczekać. Na szczęście niedługo powita nas wiosna, a już po niej przywita nas gorąco lato. Będzie można chodzić w krótkich spodenkach, siedzieć po nocach na dworze wraz ze znajomymi i odpoczywać na plaży. Ja czekam na wakacje i lato z niecierpliwością, a jak jest u Was?
Przed latem mamy jeszcze wiosnę, która niebawem zawita, będzie można stworzyć wiele niezapomnianych stylizacji, zrobić wiele ciekawych zdjęć oraz wtedy świat budzi się do życia!
Aby umilić sobie i Wam to czekanie, wstawiam Wam letnie i wiosenne inspiracje, mam nadzieję, że Wam się spodobają i kogoś zainspirują. :)
Już niecałe 4 miesiące i witajcie wakacje! <3


































Zdjęcia: we♥it

I jak Wam się podobają inspiracje? 
Chcielibyście już lato? 
Co powiecie na formę(duże zdjęcia)? Według mnie to dużo bardziej przejrzyste i można skupić się na jednym zdjęciu, być może dostrzec jeszcze więcej szczegółów :))

Bay ♥

Komentarze

  1. fajne inspiracje, ja też tęsknię ale za wiosną :)
    Zapraszam na mojego bloga, może zaobserwujesz? BLOG KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc ja uwielbiam zimę.. :( nie miałabym nic przeciwko tegorocznemu latu, gdyby nie fakt, że zima była naprawdę słaba. Śniegu prawie nie było, tak więc nie pojeździłam sobie na sankach i nartach;((((
    BUU !:(

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądając takie zdjęcia, tylko się wyczekuje lata :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ja zazdroszczę ludziom mieszkającym nad morzem :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tęsknie za latem, a najbardziej za kąpaniem się w basenie ! :D


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie mogę się doczekać już lata, pociesza mnie jednak fakt że już coraz bliżej niż dalej :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam zimę i lato, jednak według mnie tej zimy nie było prawie w ogóle śniegu :(
    Świetne inspiracje *_*
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs który sama organizuję :)

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Większe zdjęcia o wiele lepsze :) Co do lata, u nas na blogu był post z wyjazdu o Hiszpanii! Więc jak masz ochotę, to zapraszamy :) Inspiracje świetne❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardziej wyczekuję właśnie wiosny, bo dla mnie to najpiękniejsza pora roku ♥ czas największych zmian, zazwyczaj na lepsze, powrotu słońca, a w dodatku dzięki temu na twarzach ludzi gości więcej uśmiechu :D
    podoba mi się sposób, w jaki zaprezentowałaś te inspiracje :3. Fajnie, że czasem robisz kolaże, a innym razem przedstawiasz wszystko w innej formie ♥.
    inspiracje mnie oczarowały, już czuję, że jestem na egzotycznych wyspach i mam wolne, a moim jedynym obowiązkiem jest opalanie się *.* aaach <3
    dzięki za dawkę optymizmu <3.
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jak się rozmarzyłam haha :) też tęsknię za wakacjami i już bym chciała odpocząć :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pierwszy raz chyba nie tesknie za wakacjami, bo przeraza mnie fakt, ze bede musiala opuscic moja cudowna klase i znowu od nowa przezywac stres czy odnajde sie w nowej szkole.
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki tym obrazkom to i ja pragnę teraz wakacji! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze to wygląda.
    Motywujące zdjęcia. W połączeniu z tym co mi teraz leci w słuchawkach - po prostu coś w środku mnie rwie. Tak, chcę ciepło, wolne dni, wiosnę, lato. Ale nie chcę żeby to wszystko tak szybko mijało, no co jest. Ogółem muszę ogarnąć na te wakacje jakiś szalony plan. Więcej wszystkiego! :D
    http://chabry-czarnowlosej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak, też chcę już ciepełko! ale tylko nei 40st. upału :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że chciałabym już lato. Ale takie ciepłe, bo nie lubie upałów.
    Słoneczko i ładna pogoda to jest to. :)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te inspiracje. :) Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne inspirację, lubię
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne inspiracje :)
    Też tęsknię za latem...
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspirację. Mimo że lubię zimę to również bym chciała wiosnę/lato :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne inspiracje ♥ chciałabym już lato :D

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet sobie nie wyobrażasz jak tęsknię za wakacjami! Już nie mogę się doczekać ciepła <3
    MAYUM -click-
    Dziękuję że zaobserwowałaś mój blog, również obserwuję, inspiracje do mnie przemówiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super inspiracje :) Aż poczułam wakacje haha

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty wyczekujesz tego lata a ja już przyszłego :D to dopiero jest trauma :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodaje do obserwowanych :)) Świetny jest ten ponton w kształcie oponka :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje wakacje zaczynają się za 2 miesiące i, mam nadzieję, poświęcę je pracy :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jak ja tęsknie za ciepłem i za słońcem <3
    piękne inspiracje !!

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny rower, zawsze o takim marzyłam! Idealny na letnią podróż nad jezioro :) świetne zestawienie
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oo tak dajcie mi lato !! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czekam na lato tylko, dlatego że są wakacje, ale ładna pogoda - średnio mnie przekonuje, wolę śnieg! Chociaż wiosna kojarzy mi się z takim, jakby odrodzeniem, wszystko wraca do życia i też jest w sumie ślicznie. :) Świetne inspiracje! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne inspirację :D
    ja już zaobserwowałam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja już nie mogę się doczekać choć trochę więcej stopni na termometrze :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię taki letnie inspiracje (na moim tumblrze mam ich pełno!) w jakimś stopniu umilają to wieczne czekanie na wakacje.
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe inspirację , bardzo mnie zainspirowały i jeszcze bardziej nie mogę się doczekać wakacji <3
    Pozdrawiam

    forthemost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia i genialny zbiór inspiracji! :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty