ŚWIĄTECZNE INSPIRACJE


                                                                                                 Hi girls & boys!
Jak pewnie każdy zdążył zauważyć mamy grudzień, niebawem święta, zima, śnieg, cudowne widoki, czas spędzony z najbliższymi, uważam, że to najpiękniejsza pora roku. Wracają wspomnienia, przebaczamy sobie wzajemnie, rodzinnie spędzony czas, czyni ten okres wspaniałym, cudownym i wyjątkowym.





Mam nadzieję, że zdjęcia, które umieściłam Was zainspirują, być może nawet przeglądając je, do głowy przyjdzie Wam pomysł na świąteczny prezent dla najbliższych. :)

Dodatkowo chciałabym się podzielić z Wami stylizacją, która jak dla mnie jest troszeczkę świąteczna, w sam raz na mikołajki, które są już jutro. ^^









Skirt - nn
Shoes - Gift 
Blouse - KLIK
Bracelets - KLIK
Necklace - KLIK
Bag - KLIK
( z tego samego zamówienia i pasująca do tej stylizacji, ale zapomniałam jej założyć)

Jak Wam się spodobał dzisiejszy post, inspiracje i stylizacja? :* 

Życzę Wam mile spędzonych jutrzejszych mikołajków! ♥♥♥

Jak zwykle, bardzo serdecznie zapraszam na mojego snapchata:
princessdoomiii

Jeśli możecie bardzo proszę o poklikanie! :* Oczywiście się odwdzięczę, blogi osób, które podają ceny w komentarzu zaobserwuję i polecę w następnym poście! <3 

Wiem, że ostatnio zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale w kolejnych postach postaram się to poprawić :* <3 
Bay ♥

Komentarze

  1. Uwielbiam takie inspiracje! Piękna spódnica - mam podobną :P Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. inspiracje cudne i stylizacja też :D

    honeydasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam święta ! :) To taki magiczny czas :) Świetne inspiracje :)
    U mnie nowy post :)
    Zapraszam ;)
    http://niesmialavicki.blogspot.com/2015/12/sesja-5-z-siostra.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne pomysły i super post !
    Zapraszam równiez do mnie tam znajdziesz inspiracje na prezent świąteczny i nie tylko
    obserwuje Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane we wszystke linki !!! zrewazujesz sie u mnie?http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html :***
    ps masz bardzo ładna figure :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane we wszystke linki !!! zrewazujesz sie u mnie?http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html :***
    ps masz bardzo ładna figure :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny naszyjnik :)
    U mnie niestety nie istnieją mikołajki :(

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne inspiracje!
    Price:€7.12
    Price:€1.96€1.26
    Price:€2.17€1.35
    Price:€3.27€2.62
    Mój blog :) klik <3
    Obserwuje!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje|!
    Patrząc na nie tylko oczekuję świąt.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post dear! Have a nice weekend:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje są cudowne, jak na nie patrzę to wyobrażam sobie taki idealny wieczór w Norwegii, za oknem śnieg a ja sobie czytam i piję gorącą czekoladę przy kominku. Magia :)
    Stylizacja bardzo ładna, brakuje ci jeszcze czapki mikołajkowej :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku aż jeszcze bardziej zachciało mi się świąt!
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne inspiracje. Ja nie mogę już doczekać się świąt. Chciałabym aby były już jutro :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne inspiracje i jak zawsze bardzo udana stylizacja. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście świąteczna stylizacja! Piękne inspiracje. Pochwalę się, że już mam kupione wszystkie prezenty dla rodzinki :D Jeszcze tylko przyjaciele, ale to już z górki!
    Buziaki, zapraszam do mnie - http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne inspiracje :)
    Poklikałam linki :) Fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi bardzo spodobały się zdjęcia czekolady z laskami cukrowymi! Stylizacja bardzo fajna :D Mi bardzo spodobała się twoja spódniczka! Kliknęłam :D
    US$ 7.31 || US$ 1.29 || S$ 1.39 Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne inspiracje! Stylizacja rzeczywiście świąteczna, bardzo mi się podoba! :)
    Czarnakawaa.blogspot.com ---> Zapraszam! ☕

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja raczej nie w moim stylu ale na mikolajki jak znalazl! :D Nienawidze swiat ale te inspiracje sa tak urocze i cudowne! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  20. Super inspiracje <3 Może wzajemna obserwacja , jeśli tak daj znać u mnie na blogu :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O! jak świątecznie wyglądasz ;) Bardzo trafny look na mikołajki
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja. Obserwuję!!!

    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Tak samo, jak inspiracje. Uwielbiam święta, magiczny czas, gdzie atmosfera jest cudowna!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam świąteczne inspiracje. Świetny zestaw! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  25. cudnie wyglądasz:) piękna spódnica i bluzka, oczywiście poklikane!
    super inspiracje, patrząc na takie zdjęcia już nie mogę doczekać się świąt:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  26. cudnie wyglądasz:) piękna spódnica i bluzka, oczywiście poklikane!
    super inspiracje, patrząc na takie zdjęcia już nie mogę doczekać się świąt:)
    buziaki:*
    Zaobserwowałam i liczę że ty też zaobserwujesz


    ubraniaakcesoriaibuciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny strój. Czy te rzeczy już nie były? Znaczy nie w stylizacji ale tak ogólnie :)
    Oczywiście poklikane:
    7.31; 1.29; 1.39; 2.69 wszystko w $ :) ♥http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Teraz to mi zrobiłaś jeszcze większego smaka na święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam świąteczne inspiracje <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne zdjęcia :)! Bardzo podobają mi się te inspiracje, uwielbiam takie rzeczy :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Inspiracje są magiczne :) Znalazłam jedną, którą być może zastosuję :)

    Buziaki,
    Hanyvia

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja kolorystycznie świetnie wspolgrała. Spódnica niezbyt się tu prezentowała -wyglądała w kilku miejscach na wygniecioną. Jeśli chodzi o zdjęcia inspiracyjne to bardzo lubię te świąteczne klimaty -pierniczki, reniferki. Po prostu piękne!

    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, co do spódnicy to niestety zauważyłam to dopiero przy obróbce zdjęć, na żywo wyglądała na normalną, prostą i wyprasowaną, pewnie przez dłuższą podróż musiała się źle ułożyć :)

      Usuń
  34. Śliczne są te zdjęcia♥ Ładna stylizacja, rzeczywiście nieco świąteczna ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie zimno Ci? :) Spódnica śliczna.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam takie świąteczne inspiracje :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne inspiracje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post , bardzo pomysłowy :)
    Świetna stylizacja ;)
    Zapraszam http://littledreaaam.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Inspiracje świetne, bardzo lubię takie oglądać :)
    bardzo ładna stylizacja, wygląda pięknie :)
    lubię takie klimaty ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne inspirację i fajna stylizacja :3
    Obserwuję mam nadzieję, że się odwdzięczysz :D
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty