środa, 30 grudnia 2015

STYLIZACJE SYLWESTROWE WIHLIST + INSPIRACJE

Hi girls&boys!
Dziś chcę Wam pokazać kilka pomysłów na sylwestrowe kreacje. Sylwester już jutro, także to ostatnia chwila, żeby coś sobie wybrać lub czymś się zainspirować. Pomysły na stylizacje, będą połączone z wishlistą ze sklepu Wholesalebuying. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. :)

Na początek kilka koszul, bluzek:
                              KLIK                                               KLIK                                               KLIK                                    KLIK



Spódniczki:
                                      KLIK                                      KLIK                               KLIK                               KLIK

Sukienki i kombinezon:

                         KLIK                                           KLIK                                          KLIK                                             KLIK     


Torebki:


                      KLIK                                           KLIK                                           KLIK                                          KLIK 


Inspiracje z tumblr i we♥it:


Mam nadzieję, że choć troszkę, to co przedstawiłam Was zainspirowało. :)
Jeśli macie chwilkę, to bardzo proszę o poklikanie w linki, oczywiście się odwdzięczę, w taki sposób jaki będziecie chcieli <3 Z góry wszystkim dziękuję :*


Dodatkowo chciałabym złożyć Wam najlepsze życzenia! Aby nadchodzący rok 2016 był pełen sukcesów, radości, szczęścia, miłości, abyście spędzili w nim niezapomniane chwile oraz, żeby był jeszcze lepszy niż ten miniony, abyście zrealizowali wszystkie swoje cele, poczuli się pewnie i spełnili swoje marzenia. ♥♥ Oraz Udanego, Szampańskiego Sylwestra!! 


Bay ♥

37 komentarzy:

  1. Inspiracje na ostatnią chwilę :D
    Ja w tym roku stawiam na komplet body + spódniczka, bo zapowiada się domówka ;)
    Co do cen: torebki od lewej do prawej: $9.16, $2.67, $5.41, $4.68
    Pozdrawiam i również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko cudownie wygląda :) wzajemnie udanego sylwestra kochana :*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Duuużo ciekawych i rzucających się w oczy rzeczy, szczególnie spodobały mi się sukienki, bo wiadomo na sylwka najlepsze :) Szalonego sylwestra i szczęśliwego nowego roku !!!
    Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie! Zakochałam się w spódniczkach i sukienkach. :) Również życzę wszystkiego najlepsze w Nowych Roku!
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zestawy! :D Sama jeszcze nie jestem pewna w czym pójdę :D Życzę Ci udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie inspiracje!:) Szczęśliwego Nowego Roku!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. super wishlista i inspiracje :) poklikałam :) liczę na to samo :) abyś poklikała w banery u mnie na blogu :) spódniczki jak dla mnie najlepsze :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na propozycje stylizacji :) szczęśliwego Nowego Roku! :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/12/90-propozycje-stylizacji-na-sylwestra-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo inspirujące ;) Mam taką fioletową szminkę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne inspiracje :)

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje a jednocześnie inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się Twoje propozycje ciuszków :). Oczywiście pomagam-klikając. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jakie świetne! :) wszystkie bardzo mi się podobają i bardzo mnie inspirują! :) super!

    pozdrawiam,


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Czwarta bluzeczka i sukienka są prześliczne! Inspiracje bardzo fajne, uwielbiam ten kolor szminki :o
    Pozdrawiam ciepło (:
    Mój świat

    OdpowiedzUsuń
  14. i anjbarzdiej podoba się biała bluzzka z przezroczystymi rękawami:) Cudne inspiracje :) Szczęśliwego nowego roku
    zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sylwestrowe sukienki! Świetne inspiracje :))
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie bardzo ładne, ale ja tam zostaje w domu, więc stroić się nie zamierzam :P Pozdrawiam :D

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne są te ubrania jednak ja wybrałabym tradycyjną czarną sukienkę ponieważ źle się czuje w innych kolorach. Jednak na sylwestra nigdzie się nie wybieram.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście że poklikałem ^^ super post świetne ubrania i idealne inspiracje ^^

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje, na pewno nie jednej pani się przydały :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie spódniczki mi się podobają :3 gratuluję kontynuacji współpracy ♥
    cudne inspiracje♥♥♥ wszystko co w kolorze pierwszej sukienki mnie zachwyca i hipnotyzuje :D
    trochę poklikałam, ceny po kolei pierwszych ośmiu produktów: 3,41$; 7,60$; 4,50$; 4,27$; 8,10$; 6,23$; 5,44$; 2,87$
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam taki kolor fioletowy! Nie potrafie okreslac kolorow ale wlasnie w bordowych i takim fioletowym jestem po prostu zakochana! <3 Szczesliwego Nowego Roku! :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wishlist :) Chciała bym mieć talent żeby zrobić taki makijaż ale potem wyglądam jak król lew a więc próbuję omijać takie wyglądy :D
    http://kllaudiii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne ciuszki a inspiracje...bardzo inspirujące :-D
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne stylizacje!
    Chciałabym za rok jakiegoś hucznego sylwestra w dużym towarzystwie, bo w tym roku niestety byłam chora.
    Końcowa szminka jest cudowna!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta fioletowa szminka *.* Świetne inspiracje :)
    Klikam :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia i super post :)Obserwuję ! :) pozdrawiam cieło i życzę szczęśliwego Nowego Roku! zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie :* http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Druga bluzeczka jest piękna, bardzo podobają mi się też torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super propozycje , świetny post :) pozdrawiam ;)
    http://littledreaaam.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor szminki jest wow i ten makijaż :O Nic dodać nic ująć, świetne inspiracje ;)

    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne rzeczy :) Kliknięte oczywiście ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne propozycje. Chyba najbardziej utkwi mi w pamięci makijaż oka. Jak posiadaczka zielonych oczu uwielbiam takie makijaże z umiejętnym połączeniem fioletu, który idealnie podkreśla zieleń oka :) Fioletowa sukienka również rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice post.
    I like your choice!

    Wanna follow each other?
    https://sweetlife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia