NOVEMBER FAVOURITES + INSPIRATION

Hi girls & boys!
Dzisiaj w końcu przyszedł czas na ulubieńców! Nie jest ich dużo, ale może ktoś zaczerpnie inspiracje lub wypróbuje, któryś z poleconych produktów. :)


Pierwszym ulubieńcem, pewnie najbardziej rzucającym się w oczy, będzie szampon do włosów Family splash z awokado. Szampon kosztuje zaledwie parę złoty a Biedronce, a sprawdza się świetnie, do tego ma cudny zapach, który przez dłuższy czas utrzymuje się na włosach. Jest również bardzo wydajny. Z przyjemnością mogę go Wam polecić.


Kolejnym ulubieńcem jest paletka cieni do powiek, o której już mówiłam Wam na snapchacie.
Kolorki bardzo mi odpowiadają, pigmentacja, może nie jest powalająca, ale jest okej. Ja najczęściej używałam tego beżowego koloru oraz tego karminowego - bordowego, one najbardziej mnie zachwyciły. Cienie nie są matowe, lecz satynowe z bardzo subtelnym wykończeniem. :)


W listopadzie zachwycił mnie również beżowy lakier do paznokci, taki na co dzień, ale jakoś kojarzył mi się z jesienią. Golden Rose kolekcja Paris o numerku 06.


W listopadzie, polubiłam również świeczki i chcę Wam pokazać pewną o zapachu winogronowym, niestety nie wiem skąd jest, ponieważ dostałam dwie takie w prezencie i nie mają chyba żadnej marki. Jedną już prawie całą wypaliłam, także pokażę Wam tą w lepszym stanie. ;)


Już ostatnim ulubieńcem z tych "rzeczowych" są bransoletki ze strony dresslink. Od początku byłam nimi zachwycona i teraz chodzę w nich prawie codziennie, jednak najczęściej zakładam nie wszystkie, a tylko trzy dwie te czarne i złotą z "diamencikami". :) KLIK



Przechodząc do muzyki, to jak zwykle u mnie bywa, to najbardziej rozwinięta część, ale i tak po ciężkich namysłach, pokażę Wam 4 piosenki, które słuchałam większość miesiąca.

Adele - Hello

One Direction - Perfect

Ariana Grande - Focus

Us the Duo - Like I'm gonna lose you


To byliby wszyscy ulubieńcy, jak mówiłam nie ma ich dużo, ale są to produkty warte polecenia, więc może ktoś skorzysta. ^^

Dodatkowo, chciałabym aby mój blog był takim troszeczkę źródłem inspiracji, dlatego postanowiłam, że w większości postach pojawiać się będzie choć kilka inspiracji. :)


Dziękuję wszystkim za pomoc w poprzednim poście, bardzo chciałabym polecić blogi: 

Jak zawsze serdecznie zapraszam na mojego snapchata: 
princessdoomiii

Jeśli możecie to bardzo proszę o kliknięcie w linki :*
Bay ♥

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Bransoletki są cudowne *o*
    nie przepadam za tymi familijnymi szamponami

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tym szamponem. Muszę na niego zwrócić uwagę przy następnych zakupach. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo podobają się bransoletki ze zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle rzeczy! Super swetry!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szampon mnie zaskoczył , jeszcze go nie używałam a w sam raz może być dobry.Też uwielbiam świeczki , szczególnie te o zapachu owoce leśne <3 A taką paletkę co ty masz widziałam w Naturze , tylko zapominałam firmy ;D Adele , nasza kochana Adele i jej piosenka :) Pozdrawiam!

    http://dororetka2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki, uwielbiam piosenkę Ariany i Adele. :) Świetne inspiracje, bardzo w moim guście. Poklikałam w linki.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię lakiery z tej serii :) Super inspiracje *_*
    Poklikałam :)

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie Adele :)
    Nie widziałam nigdy tego szamponu, ja jestem jednak fanką Timoteia. http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post :)
    Bransoletki najpiękniejsze :3
    http://littledreaaam.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w ostatniej piosence Adel *.*
    Fajny post :)
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne bransoletki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne bransoletki :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm...jakoś przegapiłam ten szampon o.O. Jednak bardzo lubię kupować kosmetyki w biedronce, w końcu jakieś normalne ceny można znaleźć :P
    super paletka :) rzadko używam cieni jednak podobają mi się właśnie takie stonowane odcienie :)
    ten lakier jest bosski :)
    winogronowa świeczka? oooo *.* zamarzyła mi się taka ♥
    i mnie te bransoletki się podobają :) fanie mieć takich swoich ulubieńców :) jak mam bransoletkę ze współpracy i noszę ją np. do szkoły to zawsze jak na nią patrze uśmiecham się, bo myślę o blogu i o tym co już osiągnęłam :P
    trzy pierwsze piosenki słucham non stop :) zależnie jaki mam akurat humor :P
    i jak dla mnie genialny pomysł z tymi inspiracjami :D
    poklikane ;) 2,69$; 3,43$; 1,29$ 1,39$
    3maj się :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam piosenkę Adele :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cienie mają piękne odcienie :) lubię takie ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta piosenka Adele jest grana wszędzie XD
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. paletka i lakier extra:)
    poklikane (2,69$; 3,43$; 1,29$ 1,39$)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł z inspiracjami jest według mnie bardzo fajny :) Paletka z cieniami najbardziej mi się spodobała!
    pozdrowionka, poklikane :)
    (* jeżeli masz jakieś pytanka do mnie, to zapraszam na snapowy Q&A B) )
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie przywiązuję uwagi jakoś bardzo do szamponów, ale wydaje mi się, że ten mógłby przypaść mi do gustu, ta świeczka wygląda cudownie :)
    zapraszam: http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam lakiery z GR <3
    Jeżeli masz czas byłabym wdzięczna za poklikanie w linki z choies :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletki są cudne! Mam takie same tylko w kolorze pudrowego różu :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i będę wdzięczna za kliknięcie w linki do ubrań w najnowszej notce :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi ostatnio wszystkie pachnące świeczki śmierdzą :) odrzut jakiś mam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten beżowy lakier do paznokci bardzo mi się podoba i bransoletki :)
    Bardzo lubię "Hello", z początku nie lubiłam "Focus" ale coraz bardziej się do tej piosenki przekonuję :)
    Inspiracje są cudowne *.*
    Ceny: 2,69$, 3,43$, 1,29$, 1,39$ :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chociaż nie przepadam za rodzinnymi szamponami w tym kusisz mnie tym dodatkiem oleju z awokado, któremu ostatnio nie mogę się oprzeć. Idealnie spisuje się na moich włosach. Bardzo fajne są te Twoje bransoletki :) Kolor lakieru to jeden z moich ulubieńców - nie tylko jesienią, ale i przez cały rok :) a w miesiącach jesiennych i zimowych ja również nie mogę się oprzeć świeczką zapachowym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakier świetny! Uwielbiam ten kolor i sama muszę go sobie załatwić.
    Zapraszam do siebie na FF http://uliczkami-barcelony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfect! Jejku kocham tą piosenkę, wczoraj leciała w radiu a jak zbiegałam po schodach żeby ją podgłośnić i posłuchać, to prawie się wywaliłam, hahahah

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajni ulubieńcy :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I love this a lot!


    ** If you haven't yet, I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Pink Sugar Sweet Cheeks HD Cheek Color In Concrete Jungle Review and Swatch

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli One Direction w ulubieńcach to sztosik!

    NOSENSE <- mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piosenka 1D to zdecydowanie mój ulubieniec! W końcu jak mogłabym nie kochać tak cudownego utworu jeszcze śpiewanego przez moich idoli :D Świetny post! :*

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥