DIY ŚWIĄTECZNA CHOINKA Z GAZETY

Hi girls & boys!
Dzisiaj chyba po raz pierwszy przychodzę do Was z postem DIY. Będzie to ozdoba świąteczna zrobiona z gazety, a dokładnie choinka, bardzo prosta w wykonaniu, ale odrobinę czasochłonna.
Nie przedłużając zaczynajmy ^^

Trzeba przygotować: 
*lakier do włosów i brokat lub brokat w sprayu
*gazetę typu TeleTydzień lub Glamour
*gazetkę lub jakąś podkładkę, żeby nie nabrudzić 

W zależności od typu gazety, ja pokazuję na TeleTygodniu, więc pierwsze co robimy to odrywamy okładkę. Jeśli chodzi o gazetę typu Glamour to trzeba najpierw dobrze oddzielić od siebie strony, tak, żeby był widoczny nawet klej.



Następnym krokiem będzie składanie stron. Nie wiem jak to wytłumaczyć ale mam nadzieję, że na zdjęciu dobrze to widać. :) Po prostu bierzemy górny róg gazety i zaginamy do boku, następnie to co powstało zaginamy jeszcze raz do rogu, żeby stworzyć taki a'la trójkąt.



Potem dobrze zaginamy tą dolną wystającą część w trójkąt, a następnie wsadzamy do środka. ^^ 




I tak przez całą gazetę. Na koniec spryskujemy lakierem i posypujemy brokatem, lub po prostu spryskujemy brokatem w spray'u. :)
A oto efekt: 



Niestety światło nie było najlepsze, ale ostatnio wracam późno ze szkoły i na światło dzienne nie mam co liczyć, ale postaram się dodać na snapchata zdjęcie w świetle dziennym. :))

I jak Wam się podoba?:)

Jak zawsze zapraszam na mojego snapchata:
princessdoomiii

Jeśli możecie to bardzo proszę o poklikanie w linki <3 
Będę bardzo wdzięczna i oczywiście się odwdzięczę :*


Bay♥

Komentarze

  1. śliczna ta choinka:) poklikałam, buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący pomysł. Ja bym to jeszcze potraktowała jakimś kolorowym sprayem. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieło sztuki , robi wrażenie ta choinka :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, to jest świetne! Znając moją pierdołowatość po 30 sekundach robienia choinki zgniotłabym to wszystko w kulke i wmawiała ludziom, że to bombka hahaha
    buziaki! x

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na tą choinkę <3 Niestety, nie kupuje gazet od dłuższego czasu i nie mam materiałów, żeby sobie taką zrobić :<

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i ciekawy pomysł. Jeszcze nigdy nie widziałam takiej choinki więc jak najbardziej oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł na wykorzystanie starych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknięte, a na dodatek świetne DIY! Słyszałam ostatnio o czymś takim, więc miałam ogromne szczęście, że tu trafiłam, bo teraz mogę zrobić to sama! :)

    Pozdrawiam x


    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Fit święta?
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna choina ! Muszę spróbować taką zrobić :) u mnie był podobny post tylko z bombkami :D

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne DIY :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł nie spotkałam się wcześniej z czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam :) Bardzo podoba mi się pomysł! Nie wiem, czy mam na tyle cierpliwości, ale spróbuję zrobić taką choinkę w weekend albo za tydzień w wolne od szkoły ;) pierwszy raz widzę coś takiego, a wygląda całkiem przyzwoicie, jeszcze jak się ją ozdobi to już w ogóle :D
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł jednak ja bym to na zielono pomalowała :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł :) poklikałam :)

    http://mesmileplease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wo naprawdę świetnie wygląda ta choinka, gdyby ją pomalować
    na zielono byłoby super :) bardzo mi się podoba, możliwe że sama
    taką zrobię dziękuję misiu za pomysł :*
    poklikałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo i przypomniały mi się czasy podstawówki kiedy to robiliśmy właśnie takie choinki na technice!
    Dziękuję, że pozwoliłaś mi sobie przypomnieć i powspominać!
    Pozdrawiam cieplutko
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna choinka. Dostałam kiedyś podobną tylko ta była zrobiona ze starej książki telefonicznej. Ja osobiście nie miałabym cierpliwości aby taką wykonać.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  18. No no ciekawy pomysł, o takiej choince jeszcze nie słyszałam :)).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu! Co do twojego posta pomysł jest świetny i na pewno będę próbować zrobić tą choineczkę.
    Świetny blog :*
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny i ciekawy pomysł na ozdobę do pokoju :D
    Na pewno wykorzystam, tylko muszę najpierw kupić sprej ♥

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Świetna choineczka! ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko *...* uwielbiam cie kiedyś takie robiłem z moją nauczycielką od geografii na dodatkowych zajęciach i zapomniałem jak to się robiło dziekuje <3 Teraz na święta właśnie takie zrobię twoje również są przepiękne

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super choinka, ja również zrobiłam swoim sposobem choinkę z papieru, tak pół na pół origami, a wycinanka
    Nowy post, serdecznie zapraszam

    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł, moze uda mi sie zrobic przed świętami :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo kreatywne diy :)
    Nie pomyślałabym, że z gazety można zrobić coś takiego :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku przesliczna ta choinka szkoda ze nie mam czasu ostatnio bo bym z checia taka zrobila! ;) Naprawde swietny pomysl :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice post! <3 <3
    Please view my blog! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł, a choinka śliczna! Pozdrawiam :D

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. woow *.* mega kreatywny pomysł ♥ zaraz sie biorę za taką choinkę, wydaje się nietrudne :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty