środa, 2 grudnia 2015

DDOB TAG



                       

Hi girls & boys!Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem, już dawno tagów u mnie na blogu nie było, a jest kilka, które mnie bardzo zaciekawiły, także dzisiaj jestem tu z jednym z nich, a mianowicie DDOB TAG.Jest to tag stworzony przez ambasadorki świetnej strony DDOB, pytania w tym tagu są przyjemne i mam nadzieję, że Wam się spodobają i będzie się Wam miło czytało :)

Czym jest dla Ciebie piękno? 
Piękno to dla mnie pojęcie względne. Dla każdego jest czymś innym i znaczy coś innego. Nie ma jednego określenia pasującego do wszystkich. Jednak dla mnie piękno to coś, co widać w oczach, coś co jest źródłem naszej duszy. Piękno można dostrzec wszędzie w odgłosie ptaków śpiewających za oknem, w otaczających nas zjawiskach, tak naprawdę wszędzie. Ja najczęściej próbuję dostrzec piękno w ludziach, w ich wnętrzu, duszy. 

Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor? 

Dzisiaj jest u mnie dzień wielu przemyśleń, i to właśnie ta myśli pozwala mi urzeczywistniać wiele rzeczy, pozwala się otworzyć na świat, opanowywać emocje i po prostu pozwala na głębokie przemyślenia.

Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Jestem z tych osób, które bardzo łatwo uszczęśliwić, nie potrzebuję wielkich pieniędzy, codziennych zakupów czy tony smakołyków. Na udany poranek wystarczy mi ciepły koc, móc poleżeć jeszcze chwilkę w łóżku, bez budzika, ciepła herbata, ulubione śniadanie. :)

Robisz makijaż codziennie?
Jasne, że nie! Stawiam na naturalny wygląd, oczywiście nie krytykuję w tym miejscu osób, które mają problemy z cerą i źle lub po prostu niekomfortowo się czują bez jakiegoś kamuflażu, ja jednak nie potrzebuję dużego krycia, i bez makijażu potrafię wyjść z domu. Oczywiście makijaż dodaje mi pewności siebie, lubię się nim bawić bo sprawia mi on ogromną frajdę, jednak gdy mam gorszy dzień lub po prostu z lenistwa nie chce mi się robić tego makijażu, to nie mam problemu, żeby wyjść bez tapety. :)

Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna? 
Nie posiadam jednej ulubionej marki kosmetyczne, ciągle próbuję czegoś nowego, poznaję coraz więcej marek, bo nie znam i nie wypróbowałam ich jakoś bardzo dużo, Ale na chwilę obecną jakbym miała wybrać, to bardzo lubię produkty marki GoldenRose.

Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Moja kosmetyczka jest niewielka, a tygodnia czy z miesiąca na miesiąc się powiększa, bo jak pisałam wcześniej bardzo lubię eksperymentować i bawić się z makijażem, Sprawia mi to ogromną przyjemność. Podkład, pomadki, paletki cieni, bronzer, puder, mascara, eyeliner, korektor, części używam na co dzień, części tylko na jakieś wyjścia lub po prostu jak mam ochotę poszaleć trochę z makijażem dla samej siebie. :)

Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Jak jesteście ze mną trochę dłużej, to zdążyliście pewnie zauważyć, że najczęściej czerpię inspiracje 
z tumblr'a i we♥it. Są to strony, które naprawdę bardzo mnie inspirują, pobudzają moją wyobraźnie oraz kreatywność, Pozwalają na stworzenie czegoś mojego. 


Jakie trzy rzeczy chciałabyś zmienić w świecie?
To bardzo trudna decyzja, jeśli bym mogła to na pewno chciałabym, żeby nie było wojen na świecie, żeby ludzie siebie nawzajem szanowali, oraz żeby wszyscy byli sobie równi, albo chociaż tak siebie traktowali. Wiem, że to zależy od nas wszystkich, a jeden człowiek nic nie zdziała, ale myślę, że w takim świecie, żyłoby się lepiej. :)

Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałabyś w sobie zmienić?
Hmm... Cechą, którą w sobie lubię jest cierpliwość, a czego w sobie nie lubię? Chyba swojej małomówności, to nie jest tak, że w ogóle się nie odzywam, ale trudno mi otworzyć się przed kimś komu nie do końca ufam, czasami z taką osobą po prostu nie mam tematów, natomiast zagadywanie do nieznajomych ludzi nie jest dla mnie problemem, także nie wiem co ze mną jest nie tak. ;D Po prostu nie potrafię nazwać tej cechy. 

Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze we własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Samoakceptacja jest bardzo trudno, pozbycie się swoich kompleksów to coś na co trzeba pracować, nie zniknie od razu. Nie jestem żadną specjalistką, ale z własnego doświadczenia wiem, że ludzie z jakimi przebywamy mają na nas ogromny wpływ. Jeśli otaczają nas osoby, które są nam bliskie, lub po prostu tak uważamy, mamy ich za przyjaciół, a na każdym kroku pokazują nam nasze wady, nie wspominając w ogóle o zaletach to nie warto im nawet poświęcać minuty naszego czasu. Trzeba się odseparować od ludzi, którzy tylko powiększają nasze kompleksy, oczywiście to jest tylko, dla tych osób, którym to właśnie ci "przyjaciele" wytykają wady, Bo wiadomo przed ludźmi się nie da, i nie można uciekać, bo to nic nie da. Warto się po prostu otoczyć prawdziwymi osobami, które akceptują nasze wady, a wspominają również o zaletach, to one pomogą nam zaakceptować siebie samych. Nie warto również codziennie porównywać się do innych, nic Nam to nie da, a tylko  pogłębi nasze kompleksy. To pytanie zainspirowało mnie do napisania na ten temat osobnego posta, być może jeszcze w tym miesiącu, bo jest wiele rad, jak i moich doświadczeń, które chciałabym Wam przedstawić, aby może komuś pomóc, właśnie z samoakceptacją. :)

Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałabyś się użyć którejś z tych opcji?
Nie, nie zdecydowałabym się użyć żadnej z tych opcji. Uważam, że czasu nie warto cofać, bo to właśnie czas i zawarte w nim doświadczenia stworzyli nas takimi jacy jesteśmy. A przyszłość wiadomo jest ciekawa, a gdybym ją poznała nie byłaby już taka, nie potrzebne byłyby marzenia, także nie skorzystałabym z żadnej opcji.

Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
Marzenia, cele, determinacja 

Skąd pomysł na założenie bloga?
Już chyba kiedyś o tym pisałam, w przeszłości, jeszcze chyba w podstawówce prowadziłam kilka blogów, ale po pewnym czasie nudziły mi się, tzw. słomiany zapał, aż pewnego dnia, dzień po moich urodzinach zdecydowałam się na założenie bloga, sama nie wiem dlaczego, po prostu chciałam się dzielić swoimi recenzjami i codziennym życiem, poczułam taką potrzebę i teraz okazało się to moją wielką pasją. <3

Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Mniej więcej tak 30-1 godziny dziennie, w zależności od tego co robię, oraz od tego ile mam nauki, wiadomo, że jeżeli piszę jakiegoś posta, to to zajmuje mi dużo więcej czasu, ale staram się wszystko organizować. :)

Co lub kto daje Ci największą motywację do prowadzenia bloga?
Największą motywacją oczywiście jesteście Wy, z dnia na dzień jest Was coraz więcej, a dla mnie to jest tak ogromne szczęście, że trudno mi to opisać słowami. Dziękuję ♥

Co jest/było Twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Dla innych to może być "pikuś", dla mnie jednak do tej pory to największy sukces i ogromne szczęście oraz motywacja, a mianowicie 100 obserwatorów, wiem, że ta liczba wybiła już jakiś czas temu, a teraz jest już Was więcej, ale dla mnie było to jakiś taki wielki przełom i coś co mnie bardzo wzmocniło, dało ogromną siłę. :)

Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Nie mam ulubionej ambasadorki. Blogi wszystkich ambasadorek obserwuję i bardzo lubię, oraz staram się systematycznie czytać, bo blogi są naprawdę świetne oraz prowadzone z pasją, nie potrafię wybrać tylko jednej ulubionej ambasadorki. :)


To by były już wszystkie pytania, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, a dowiedzieliście się o mnie czegoś nowego, być może ciekawego. A może zachęciłam Was do zrobienia tagu na swoim blogu? Bardzo serdecznie zachęcam, bo mnie bardzo miło się odpowiadało na pytania ^^ 

Zapraszam, jak zawsze na mojego snapchata:
princessdoomiii


Bay ♥



18 komentarzy:

  1. Świetny post i inspiracje :))

    ubraniaakcesoriaibuciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi, przyjemny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład mojej kosmetyczki też ciągle rośnie i rośnie, a nic z niej nie ubywa :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, tag bardzo przyjemny :D Pozdrawiam ;)

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tumbrl i we heart it są rzeczywiście świetnymi stronami z inspiracjami, polecam też zszywka.pl
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio uczę się chodzić po mieście bez makijażu, ale jeszcze mam lekkie opory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tagi, zawsze fajnie się czyta :)
    Ja niestety muszę się pudrować ze względu właśnie na cerę która jest okropna ! D:
    Ta dziewczyna na drugim zdjęciu ma cudowne włosy *.*

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się odpowiedzi dotyczące zmian na świecie. Wystarczy zacząć od siebie i ludzi wokół,a może kiedyś świat doczeka się jakiejś harmonii i mądrości ze strony ludzi :) Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny tag, z wieloma twoimi odpowiedziami mogłabym się
    zgodzić, jak na przykład strony z których czerpiemy inspirację :)
    i twój sposób na samoakceptację naprawdę świetny :)
    bardzo lubię tagi, świetny post kochana !
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się czytało. Lubię takie wpisy kiedy można bardziej poznać blogerki. Szczególnie podobała mi się Twoja odpowiedź dotycząca piękna. Niewiele osób potrafi odszukać piękno drugiej osoby w Jej wnętrzu. Czasami jesteśmy tacy powierzchowni i oceniamy po wyglądzie. Świetnie, że potrafisz docenić codzienny śpiew ptaków i czerpać radość nawet z najmniejszych przyjemności otaczającego nas świata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten tag od DDob :)
    Świetne odpowiedzi :)
    Cudowne inspiracje.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło się czyta takie posty :D
    Ja też często szukam inspiracji na we heart it oraz potrafię wyjść z domu bez pomalowania i nie stanowi to dla mnie większego problemu ;)
    Mam podobne zdanie o pięknie - warto dostrzec je w najmniejszych drobiazgach. Całkowicie zgadzam się również co do twojej wypowiedzi o akceptacji siebie. Bardzo mądrze to przedstawiłaś ;)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nie maluję bo po prostu nie jest mi to do szczęścia potrzebne. Kiedyś czasami używałam trochę tuszu jednak nie widać zbyt dużej różnicy bo rzęsy mam duże.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfect and wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Alle z Ciebie musi być wspaniały człowiek *.* urzekła mnie Twoja definicja piękna ♥ lubię Cię jeszcze bardziej :*
    cytat geniaalny, muszę sobie zapisać :D
    też uwielbiam weheartit :) świetne inspiracje wybrałaś ♥
    Gdyby można to z chęcią przeprowadziłabym się do Twojego wymarzonego świata :*
    ciekawa ta Twoja nieśmiałość :P też "cierpię" na tę przypadłość, ale im lepiej kogoś poznaję tym łatwiej mi się otworzyć ;)
    z chęcią poczytałabym ten Tw zaplanowany wpis o samoakceptacji. Mam z tym wielki problem..hm, może jednak nie wielki, bo kiedyś był większy :D ale wciąż mam problem by zauważyć w sobie więcej pozytywów w wyglądzie jak i osobowości :/. czekam z niecierpliwością :*
    100 obserwatorów to żaden pan pikuś, Kochana :* to ważne osiągnięcie ;) cieszę się, że motywuje Cię przybywajaca liczba osób ;) gdybym mogła zaobserwowałabym jeszcze raz ;)..i jeszcze raz...a potem jeszcze jeden ♥♥
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny tag! Czekam na więcej takich tagów! :-)

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też kiedyś w bardzo młodych latach prowadziłam kilka blogów aż w końcu jest ten

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia